Klienci Toyota Bank i Toyota Leasing już od 12 marca 2016 r. mogą korzystać z nowego serwisu internetowego. Poza odświeżeniem i dostosowaniem wyglądu do stylistyki stron Grupy Toyota, serwis wzbogacony został o nowe treści oraz funkcjonalności. Dodatkowo odświeżono system składania wniosków produktowych. Bank postawił na technologię Responsive Web Design.
Portal przygotowany został w stylistyce tożsamej serwisom Grupy Toyota w Polsce i w Europie, dzięki czemu klient w łatwy sposób może nawigować pomiędzy różnymi serwisami Grupy np. przechodząc ze strony Toyota Bank na stronę z ofertą aut używanych Toyota Pewne Auto, czy też do serwisu Toyota Motor Poland.
Serwis zaprojektowano w technologii Responsive Web Design (RWD). Technologia ta pozwala na automatyczne dostosowanie widoku strony do ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlana.
Bank zadbał również o nowy układ i czytelną formę prezentacji informacji na stronie. Usługi Toyota Bank i Toyota Leasing, podzielone zostały na trzy funkcjonalne kategorie: dla Ciebie| dla Firmy | dla Kierowcy, w których wyróżniono ofertę dla klientów indywidualnych, firmowych, a także produkty i specjalne promocje dopasowane do potrzeb kierowców.
- Zależało nam na tym, aby nasi klienci znaleźli w jednym miejscu wszystkie interesujące ich informacje - bez względu na to na jakim urządzeniu otwierają stronę, czy robią to w domu na komputerze czy może mobilnie. Projektując nowy serwis informacyjny podkreśliliśmy to, że jesteśmy bankiem dla wszystkich zmotoryzowanych i dlatego wyróżniliśmy kategorię „Dla Kierowców” - agregując ofertę bankową i leasingową dla posiadaczy samochodów w jednym miejscu w serwisie. Liczymy, że wprowadzone zmiany ułatwią dostęp do informacji o naszej ofercie, a korzystanie z nowego serwisu stanie się wygodniejsze oraz bardziej intuicyjne - mówi Dominika Cepek, Kierownik Wydziału Marketingu Toyota Bank oraz Toyota Leasing.
Nowy serwis Toyota Bank i Toyota Leasing rozbudowany został o ofertę finansowania zakupu samochodów w podziale na nowe i używane oraz kalkulatory i konfiguratory, pozwalające na szybki wybór samochodu i dopasowanie poziomu finansowania do potrzeb klienta. Rozwiązania takie jak: centrum wniosków, wyszukiwarka czy też „częste pytania” to dodatkowe elementy, które ułatwią klientom uzyskanie odpowiedzi na poszukiwane pytania.
Toyota Bank wprowadza również odświeżony system składania wniosków. Wniosek można teraz złożyć w kilku prostych krokach. Nowe centrum wniosków pozwala na szybki i łatwy dostęp do nowej oferty, zarówno z poziomu nowego czy też aktualnego klienta.
Nowy serwis informacyjny działa pod dotychczasowymi adresami: www.toyotabank.pl oraz www.toyotaleasing.pl.
Za produkcję nowej strony www odpowiada agencja K2, a system wniosków został przygotowany przez firmę Fabrity.
Źródło: Toyota Bank Polska S.A.