logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy serwis internetowy Toyota Bank i Toyota Leasing

  PR 14.03.2016, przeczytano 1034 razy
ilustracjastrzałka

Klienci Toyota Bank i Toyota Leasing już od 12 marca 2016 r. mogą korzystać z nowego serwisu internetowego. Poza odświeżeniem i dostosowaniem wyglądu do stylistyki stron Grupy Toyota, serwis wzbogacony został o nowe treści oraz funkcjonalności. Dodatkowo odświeżono system składania wniosków produktowych. Bank postawił na technologię Responsive Web Design.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-serwis-internetowy-toyota-bank-i-toyota-leasing,27818,artykul.html

Portal przygotowany został w stylistyce tożsamej serwisom Grupy Toyota w Polsce i w Europie, dzięki czemu klient w łatwy sposób może nawigować pomiędzy różnymi serwisami Grupy np. przechodząc ze strony Toyota Bank na stronę z ofertą aut używanych Toyota Pewne Auto, czy też do serwisu Toyota Motor Poland.

Serwis zaprojektowano w technologii Responsive Web Design (RWD). Technologia ta pozwala na automatyczne dostosowanie widoku strony do ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlana.

Bank zadbał również o nowy układ i czytelną formę prezentacji informacji na stronie. Usługi Toyota Bank i Toyota Leasing, podzielone zostały na trzy funkcjonalne kategorie: dla Ciebie| dla Firmy | dla Kierowcy, w których wyróżniono ofertę dla klientów indywidualnych, firmowych, a także produkty i specjalne promocje dopasowane do potrzeb kierowców.

- Zależało nam na tym, aby nasi klienci znaleźli w jednym miejscu wszystkie interesujące ich informacje - bez względu na to na jakim urządzeniu otwierają stronę, czy robią to w domu na komputerze czy może mobilnie. Projektując nowy serwis informacyjny podkreśliliśmy to, że jesteśmy bankiem dla wszystkich zmotoryzowanych i dlatego wyróżniliśmy kategorię „Dla Kierowców” - agregując ofertę bankową i leasingową dla posiadaczy samochodów w jednym miejscu w serwisie. Liczymy, że wprowadzone zmiany ułatwią dostęp do informacji o naszej ofercie, a korzystanie z nowego serwisu stanie się wygodniejsze oraz bardziej intuicyjne - mówi Dominika Cepek, Kierownik Wydziału Marketingu Toyota Bank oraz Toyota Leasing.

Nowy serwis Toyota Bank i Toyota Leasing rozbudowany został o ofertę finansowania zakupu samochodów w podziale na nowe i używane oraz kalkulatory i konfiguratory, pozwalające na szybki wybór samochodu i dopasowanie poziomu finansowania do potrzeb klienta. Rozwiązania takie jak: centrum wniosków, wyszukiwarka czy też „częste pytania” to dodatkowe elementy, które ułatwią klientom uzyskanie odpowiedzi na poszukiwane pytania.

Toyota Bank wprowadza również odświeżony system składania wniosków. Wniosek można teraz złożyć w kilku prostych krokach. Nowe centrum wniosków pozwala na szybki i łatwy dostęp do nowej oferty, zarówno z poziomu nowego czy też aktualnego klienta.

Nowy serwis informacyjny działa pod dotychczasowymi adresami: www.toyotabank.pl oraz www.toyotaleasing.pl.

Za produkcję nowej strony www odpowiada agencja K2, a system wniosków został przygotowany przez firmę Fabrity.

Źródło: Toyota Bank Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764