logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy sezon Ekstraklasa Games w TVP Sport

  PR 09.11.2020, przeczytano 548 razy
ilustracja

Największy turniej esportowy w grze EA Sports FIFA w Polsce - Ekstraklasa Games - wchodzi na anteny TVP Sport. Trzeci sezon rozgrywek wystartuje już w grudniu. Obecnie trwają intensywne przygotowania do wznowienia rywalizacji, ale także do serii meczów „FIFA 21 Ekstraklasa 1 vs 1”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-sezon-ekstraklasa-games-w-tvp-sport,389104,artykul.html

W tym sezonie rozgrywki będą się opierać na nowej formule, której szczegóły zostaną ogłoszone w drugiej połowie listopada przed startem rywalizacji. Współpraca Ekstraklasy i TVP Sport w ramach esportu nie ogranicza się jednak tylko do turnieju Ekstraklasa Games. W najbliższych miesiącach wspólnie przeprowadzą wiele transmisji z meczów w grze EA SPORTS FIFA 20.

-  E-sport to przyszłość. W dzisiejszym świecie jeśli stoisz w miejscu, to robisz dwa kroki wstecz. Pokazywaliśmy już turnieje, gdzie zawodnicy rywalizowali w CS-a, LoLa, World of Tanks. Teraz czas na FIFA 21! Ekstraklasa Games to znakomite uzupełnienie jednego z naszych sztandarowych produktów, czyli piłkarskiej Ekstraklasy. Chcemy dotrzeć do pokolenia xd, które w tej chwili jest wykluczone przez wszystkich nadawców. Mimo że TVP Sport jest najlepiej oglądanym kanałem sportowym w Polsce, nie zamierzamy spoczywać na laurach – powiedział Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport.

Pierwszym ze wspólnych projektów jest seria trzech meczów pod hasłem „FIFA 21 Ekstraklasa 1 vs 1”. W każdym z tych spotkań weźmie udział dwóch zawodników reprezentujących kluby, które zmierzą się w piłkarskim meczu transmitowanym na antenach TVP. Pierwszą parę utworzyli Maciej Rosołek z Legii Warszawa i Jakub Moder z Lecha Poznań, w drugim starciu zawodnik „Kolejorza” zmierzy się z piłkarzem Rakowa Częstochowa. W ostatnim pojedynku naprzeciwko siebie staną gracze Górnika Zabrze i Pogoni Szczecin. Relacje z meczów obejrzeć będzie można na antenie TVP Sport przed każdym z trzech listopadowych spotkań oraz na tvpsport.pl i w social mediach:

Maciej Rosołek (Legia Warszawa) – Jakub Moder (Lech Poznań) – sobota 7 listopada

  • 18:45 - TVP Sport, TVPSport.pl, Facebook TVP Sport, YouTube TVP Sport
  • 19:30 - Facebook Ekstraklasy, Legii Warszawa, Lecha Poznań i EA SPORTS FIFA Polska

Piłkarz Lecha Poznań – Piłkarz Rakowa Częstochowa – niedziela 22 listopada

  • 11:30 - TVP Sport, TVPSport.pl, Facebook TVP Sport, YouTube TVP Sport
  • 12:00 - Facebook Ekstraklasy, Lecha Poznań, Rakowa Częstochowa i EA SPORTS FIFA Polska

Piłkarz Górnika Zabrze – Piłkarz Pogoni Szczecin – piątek 27 listopada

  • 19:30 - TVP Sport, TVPSport.pl, Facebook TVP Sport, YouTube TVP Sport
  • 20:00 - Facebook Ekstraklasy, Górnika Zabrze, Pogoni Szczecin i EA SPORTS FIFA Polska

Trzy mecze pomiędzy piłkarzami klubów Ekstraklasy to dopiero przygrywka do emocji związanych ze startem Ekstraklasa Games planowanym na początek grudnia.

- Od kilku lat bardzo mocno rozwijamy się w esporcie zgodnie z założoną strategią. Efektem jest już kilka zrealizowanych projektów z wieloma partnerami. Mam tu na myśli EA SPORTS FIFA Ekstraklasa Cup, #ZostanWDomu z FIFA 20 i oczywiście nasz sztandarowy projekt – Ekstraklasa Games. W zbliżającym się trzecim sezonie poprawiliśmy formułę turnieju, biorąc pod uwagę głosy dochodzące ze środowiska esportu. Kluczowe jednak są wzrosty zasięgów dzięki partnerstwu z TVP Sport, z którym poszerzamy naszą współpracę prowadzoną dotychczas przy rozgrywkach stricte piłkarskich. Wciąż rozmawiamy także ze sponsorami projektu, których zobaczymy na starcie rozgrywek w grudniu – mówi Marcin Mikucki, Dyrektor Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży w Ekstraklasie S.A.

Ekstraklasa Games należy do grona oficjalnych lig partnerskich EA Sports na licencji Official League Qualifier. Ostatnia odsłona turnieju trwała od listopada do lipca - wygrali ją zawodnicy Rakowa Częstochowa (na PlayStation 4) i Arki Gdynia (na Xbox). W poprzednich dwóch edycjach zanotowano ponad 35 tysięcy rejestracji do turniejów kwalifikacyjnych online. W nadchodzącym sezonie zwycięzcy Ekstraklasa Games na obu konsolach po razy pierwszy w historii jako najlepsi gracze w Polsce wywalczą bezpośredni awans do Playoffs Global Series w FIFA 21, gdzie będą rywalizować o tytuł Mistrza Świata w FIFA 21.

Źródło: Ekstraklasa S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764