logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy sezon prac grup roboczych IAB Polska rozpoczęty

  PR 27.11.2020, przeczytano 325 razy

W skład grup roboczych IAB Polska wchodzą eksperci naszych firm członkowskich. To dzięki ich wiedzy i zaangażowaniu tworzymy zaplecze merytoryczne naszej organizacji. Jesień to zawsze początek prac grup roboczych w nowym sezonie. Kto będzie przewodził poszczególnym grupom i czym będą się zajmować przez najbliższy rok? Sprawdźcie w naszym artykule.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-sezon-prac-grup-roboczych-iab-polska-rozpoczety,389355,artykul.html

Grupa Robocza Afiliacja  

Pracom Grupy w nowym sezonie niezmiennie będzie przewodził Paweł Kozorys z Bonnier Business Polska sp. z o.o. W planach na 2021 jest przygotowanie Zbioru Dobrych Praktyk Afiliacyjnych oraz chciałby stworzenie poradnika skutecznej współpracy na linii Reklamodawca – Sieć afiliacyjna – Wydawca.

Grupa Robocza Audiowideo

Szefem Grupy pozostaje jest Rafał Jung z Polska Press Sp. z o.o., a jego zastępcami są Adam Pachla z Grupy RMF oraz Michał Jeziółkowski reprezentujący Społeczności. Grupa będzie pracować nad wydaniem aktualizacji Poradnika reklamy wideo online oraz nową publikacją: Poradnik reklamy audio.

Grupa Robocza Cyberbezpieczeństwo

Szefem Grupy jest Jędrzej Trzciński z Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o. Jego zastępcą została Joanna Jakubowska z Allegro PL Sp. z o.o. W planach Grupy na najbliższy rok znalazły się  następujące zagadnienia:

  • analiza ryzyk związanych Credential stuffing,
  • jak wprowadzać nowe wewnętrzne regulacje i przekazywać pracownikom,
  • jak zweryfikować swoich procesorów,
  • opiniowanie przyszłych ustawy w ramach publicznych konsultacji.

Grupa Robocza E-marketing w finansach

Grupę w najbliższym sezonie poprowadzi Jakub Jaśkiewicz z mBank S.A. W planach jest przede wszystkim utworzenie Zbioru dobrych praktyk dla branży finansowej (RODO/ePrivacy).

Grupa Robocza Mobile Marketing

Pracom Grupy bez zmian przewodniczyć będzie Tomasz Szulkowski, GroupM Sp. z o.o. ([m]spark). W planach m.in.:

  • Aktualizacja publikacji VOICE in Poland
  • Publikacje nt. zmiany w iOS 14 i blokowanie plików cookie
  • Do omówienia również szereg tematów powiązanych z powyższymi zmianami: jak działają mobilne identyfikatory użytkownika?; GDPR a regulacje w zakresie ochrony danych osobowych poza UE; Fingerprinting – jak działa i czy rzeczywiście zastąpi pliki cookie?; TURTLEDOVE, DOVEKEY, SPARROW, czyli jak branża przygotowuje się na śmierć zewnętrznych plików cookie; Pomiar i atrybucja konwersji w aplikacjach mobilnych

Grupa Robocza SEM

Szefem Grupy został  Sebastian Suma z Sempai, jego zastępcą zaś Jarosław Miszczak z Bluerank. Na najbliższy rok Grupa ma przed sobą wiele zadań:

  • Przeprowadzenie 3 badań branżowych: kolejne edycje badań i raportów: Badanie SEM oraz Barometr SEM;  nowy raport tworzony wspólnie z ekspertami SEO z Polski na temat czynników rankingowych SEO
  • Aktualizacja publikacji: Poradnik Internetowego Reklamodawcy oraz kolejna edycja Casebooka SEM
  • Przygotowanie Zbioru dobrych praktyk SEM – dokumentu dla wszystkich marketerów, którzy we własnej organizacji lub przy współpracy z Agencją SEM rozpoczynają przygodę z reklamą płatną Google Ads

Informacje o aktywnościach Grupy oraz zmianach zachodzących w branży można znaleźć na fanpage prowadzonym przez Grupę: SEM IAB PL

Grupa Robocza Social Media

Szefową grupy również w tym sezonie jest Barbara Drapała, reprezentantka firmy Starcom Sp. z o.o. (Performics), a jej zastępcą Adam Kręgielewski z Labcon.

Najbliższy rok upłynie Grupie na przygotowaniu poradnika dla marketerów pokazującego branże regulowane w social media. Materiał zawierać podsumowanie regulacji prawnych, regulaminów mediów społecznościowych, a także wypowiedzi marketerów i prawników. W opracowaniu znajdą się praktyczne wskazówki dotyczące m.in. branży alkoholowej, finansowej czy farmaceutycznej. Premierze materiału będzie towarzyszyła seria podcastów, podczas których autorzy będą rozmawiali o niuansach związanych działaniami organicznymi i płatnymi prowadzonymi przez branże regulowane w social media.

Aktywność grupy na bieżąco można śledzić i komentować na LinkedIn – Grupa Robocza Social Media IAB Polska.

Obecni Szefowie pozostałych grup roboczych:

  • Brand Safety – Szymon Pruszyński, Yieldbird
  • Content Marketing i Reklama Natywna – Marta Nowicka, Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o. Grupa prowadzi także fanpage Content Lab.
  • Grupa Robocza E-commerce – Zuzanna Gębka, GroupM Sp. z o.o.
  • Grupa Robocza E-mail Marketing – Paweł Sala, FreshMail Sp. z o.o.
  • Grupa Robocza Gry i esport – Justyna Oracz, Fantasyexpo Sp. z o.o.
  • Grupa Robocza MarTech- Piotr Krauschar, F11 Agency.
  • Grupa Robocza Prawna – Marcin Gotkiewicz, Wirtualna Polska Media S.A.; zastępcy: Lidia Zamecka, Cyfrowy Polsat, Mariusz Grzesiuk, RASP.
  • Grupa Robocza Programmatic – Elżbieta Kondzioła, LOVEMEDIA.
  • Grupa Robocza Public Relations – Paweł Modzelewski, 24/7 communication; zastępca: Justyna Oracz, Fantasy Expo
  • Grupa Robocza Viewability – Hubert Świtalski, Country Manager Poland, Meetrics.

W pracach grup roboczych IAB Polska mogą uczestniczyć tylko przedstawiciele naszych firm członkowskich. Więcej informacji o grupach oraz o tym, jak włączyć się w ich prace TUTAJ

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

31 stycznia 2014 r. po raz pierwszy można było usłyszeć program Rock Radia. W związku ze zbliżającymi się 7. urodzinami stacji jej zespół zaplanował wyjątkowe obchody jubileuszu - aż 7 dni świętowania ze specjalnymi audycjami i konkursami. Pierwsze z nich pojawią się na antenie już w poniedziałek, 25 stycznia 2021 r., a finałem akcji będzie wielka impreza urodzinowa...
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce - grudzień 2020
Na podium rankingu Instytutu Monitorowania Mediów „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” w ostatnim miesiącu roku 2020 znalazły się kolejno portal Onet.pl (4941 cytowań), stacja radiowa RMF FM z wynikiem 4506 wzmianek oraz dziennik Rzeczpospolita, na który powoływano się 3402 razy. Pierwszą piątkę natomiast zamykają po kolei redakcja WP.pl ze...
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w grudniu 2020
Reklama Ketchupów Kotlin z Królem Mycia Rączek w roli głównej, która zajęła drugie miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard w listopadzie, powraca w grudniu na czele rankingu. Wśród świątecznych spotów, szczególną popularnością cieszyło się wideo Samsunga prezentujące smartfon Galaxy S20 FE jako doskonały prezent pod choinkę....
„Piecza” w Tok FM - pierwszy radiowy serial dokumentalny Agory
19 stycznia 2021 r. o godz. 12:00 swoją premierę będzie mieć „Piecza”. To radiowy serial dokumentalny, w którym co wtorek przez cztery kolejne tygodnie Michał Janczura opowie o pieczy zastępczej - systemie, do którego co roku trafiają setki dzieci. Odcinków serialu będzie można słuchać na platformie podcastowej TOK FM - na tokfm.pl i w aplikacji TOK...
„Gazeta Wyborcza” po raz kolejny zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy jako oficjalny partner 29. Finału. Prócz medialnego wsparcia akcji redakcja przygotowała wyjątkowe aukcje i zbiórki internetowe, z których dochód w całości zostanie przeznaczony na tegoroczny cel – zakup nowoczesnego sprzętu medycznego dla specjalistycznych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764