logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy skład menedżerski pionu Media & Performance w dentsu Polska

  PR 16.11.2020, przeczytano 243 razy
ilustracja

Rafał Klara i Marta Kulik-Jastrzębska objęli nowe role menedżerskie w pionie Media&Performance Grupy dentsu Polska. Klara pokieruje zespołem strategów, zaś Kulik-Jastrzębska przejmie odpowiedzialność za planowanie i zakup mediów direct, biddable, badania i analitykę oraz non media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-sklad-menedzerski-pionu-media-and-performance-w-dentsu-polska,389171,artykul.html

W Grupie dentsu trwa proces integracji Grupy do modelu „One dentsu”, który polega na upraszczaniu sposobu pracy oraz struktury Grupy tak, by skuteczniej odpowiadać na potrzeby klientów. Po powołaniu nowych pionów w maju br.  z końcem października skompletowano zespół menedżerski pionu. Pion grupuje kompetencje domów mediowych Carat, Vizeum, dentsu X, agencji digital performance iProspect (włączając zespoły Amnet i DDS) oraz zespołu Amplifi odpowiedzialnego za relacje z mediami.

Rolę Media Delivery Director od listopada objęła Marta Kulik-Jastrzębska, związana z dentsu od 2018 roku. Początkowo zaangażowana jako Digital Director jednego z kluczowych klientów Grupy (GCP), dalej szef Client Performance odpowiedzialny za wszystkich klientów iProspect Polska. Wcześniej  przez 6 lat związania z niesieciowym domem mediowym. Jako Media Delivery Director będzie zarządzała zespołami odpowiedzialnymi za planowanie oraz zakup mediów direct, biddable, zespołem badań i analityki oraz non media dla całej Grupy dentsu.

Od listopada szefem strategii pionu Media & Performance został Rafał Klara, wieloletni pracownik dentsu, ostatnio pełniący rolę Group Account Directora w dentsu X. Będzie odpowiadał za koordynację działań zespołu strategicznego, rozwijanie innowacyjnych produktów oraz narzędzi planowania strategicznego. Klara ma blisko 13 lat doświadczenia w analityce, badaniach, planowaniu strategicznym i tworzeniu planów marketingowych. Z grupą dentsu związany jest od 12 lat (z przerwą między 2016 i 2017 rokiem). Odpowiadał za strategię w Vizeum oraz dentsu X. Z klientami dentsu zdobywał nagrody Effie (w tym złoto z Imperial Cinepix) oraz MIXX Awards. Przez ponad rok pełnił także funkcję Senior Brand Managera w Fox Networks Group. Ukończył Psychologię Mediów w WSFiZ oraz Zarządzanie Marketingowe na Akademii Koźmińskiego. Z tą drugą uczelnią współpracuje od 2019 roku, prowadząc zajęcia ze zintegrowanej komunikacji marketingowej.

Zespołami M&P kieruje Tomasz Dziekan, COO dentsu Polska & CEE, pełniący interimowo obowiązki Head of Media & Performance. Tomasz kontynuuje transformację pionu media & performance, zapoczątkowaną w pierwszym półroczu br. Pracą zespołów klienckich od maja zarządza Izabela Sochacka, Managing Client Service Director. Od sierpnia br. investment & commercial directorem odpowiedzialnym za negocjacje z partnerami mediowymi jest Arkadiusz Kawecki, manager z ponad 24-letnim doświadczeniem w WPP/GroupM. Szefem działu New Business jest Tomasz Chojnecki, manager z ponad 20-letnią historią w dentsu.

Grupa dentsu w czerwcu zmieniła struktury, powołując dwa piony: Creative oraz Media & Performance. Celem zmiany jest uproszczenie struktur grupy tak, by skuteczniej wspierać klientów zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Od czerwca trwało kompletowanie składu menedżerskiego zespołu Media & Performance w dentsu Polska. Proces ten został zakończony sukcesem w październiku br.

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Blum w trasie online - event w czasach pandemii
Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne zgromadzenie było odpowiedzialne wrocławskie OMI Media House.
Firma Epson została wysoko oceniona za działania na rzecz ochrony środowiska oraz transparentności.
Robert Kubica, kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen, ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce
Po ogłoszeniu 5-letniej gwarancji na wszystkie nowe samochody, Alfa Romeo prezentuje drugi filar nowej strategii marki w Polsce. Ambasadorem marki zostaje Robert Kubica, najsłynniejszy kierowca wyścigowy w Polsce i jednocześnie kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen.
CES 2021: Udoskonalone monitory LG z serii LG Ultra na 2021 rok
Prezentując podczas targów CES 2021 nową linię monitorów Ultra, firma LG Electronics umacnia swoją ugruntowaną już pozycję w segmencie monitorów premium. Najnowsze monitory z serii UltraGear, UltraWide i UltraFine opracowano z myślą o graczach, artystach oraz profesjonalistach. Zapewniają znakomitą produktywność oraz najwyższą satysfakcję z rozrywki, a tym...
Świąteczne piżamy z nawiązaniem do kampanii Coca-Coli
Coca-Cola połączyła siły z włoską marką Tezenis. W efekcie powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam, przeznaczona na zimowe wieczory. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Cola, które towarzyszą nam już od 100 lat.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764