logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy skład Rady Etyki Public Relations

   12.07.2010, przeczytano 1086 razy

7 lipca, w siedzibie PKPP Lewiatan w Warszawie, odbyło się pierwsze oficjalne spotkanie nowego składu Rady Etyki Public Relations. W trakcie spotkania ustalono zasady pracy Rady. Opracowano również plan działań w sprawie MM Consultants zgłoszonej do rozpatrzenia przez ZFPR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-sklad-rady-etyki-public-relations,10942,artykul.html

Obecny skład Rady Etyki Public Relations to:

  • Bogdan Biniszewski, delegowany przez ZFPR
  • Jerzy Ciszewski, delegowany przez internetPR.pl
  • Zbigniew Chmielewski, delegowany przez PSPR
  • dr Monika Kaczmarek-Śliwińska, delegowana przez internetPR.pl
  • Sławomir Pawlak, delegowany przez internetPR.pl
  • dr Andrzej Stolarczyk, delegowany przez ZFPR
  • dr Dariusz Tworzydło, delegowany przez PSPR
  • Marek Woźniak, delegowany przez PSPR
  • Małgorzata Zaborowska, delegowana przez ZFPR

Członkowie Rady zostali wybrani na dwuletnią kadencję i dla zachowania pełnej niezależności nie mogą zostać odwołani przez organizacje delegujące.

Rada Etyki Public Relations została powołana przez Fundację internetPR.pl, Polskie Stowarzyszenie Public Relations i Związek Firm Public Relations.

Celem funkcjonowania Rady jest promowanie standardów etycznych w PR, edukacja w dziedzinie etyki PR, wydawanie opinii dotyczących praktyk rynkowych, które mogłyby wpłynąć na funkcjonowanie i postrzeganie branży PR oraz wydawanie orzeczeń dotyczących konkretnych sytuacji, rodzących podejrzenia o stosowanie praktyk niezgodnych ze standardami etyki profesjonalnej. Rada dążyć ma do jak najszerszej reprezentacji środowiska public relations, m.in. przez współpracę z różnymi środowiskami mającymi zbieżne cele.

Źródło: internet PR
www.radaetykipr.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764