logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy smartfon dla kreatywnych użytkowników

  PR 30.08.2012, przeczytano 3466 razy
ilustracjastrzałka

Dziś na Samsung Mobile Unpacked podczas targów IFA w Berlinie, Samsung zaprezentował Galaxy Note II, niezwykle innowacyjne urządzenie z rodziny Galaxy Note. Samsung Galaxy Note II oferuje unikalne doświadczenie w tworzeniu spersonalizowanych i indywidualnych materiałów, przez co jest najlepszym połączeniem zalet tabletu ze smartfonem dla kreatywnych użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-smartfon-dla-kreatywnych-uzytkownikow,16458,artykul.html

Podczas zeszłorocznych targów IFA przedstawiliśmy po raz pierwszy Galaxy Note’a, który zdefiniował nową kategorię inteligentnych urządzeń mobilnych. W tym roku, znów na targach IFA, z przyjemnością zapowiadam model Galaxy Note II, który zachęca użytkowników do uwolnienia kreatywności. Dzięki niezrównanym wrażeniom wizualnym oraz unikatowym, zróżnicowanym funkcjom użytkownicy mogą szybciej odkrywać informacje oraz zapisywać pomysły, swobodniej wyrażać myśli i efektywniej zarządzać zadaniami. Urządzenie zapewnia kreatywność dla wszystkich, pozwalając użytkownikom na prowadzenie niezwykłego życia”, powiedział JK Shin, prezes działu IT & Mobile Communications w Samsung Electronics.

Galaxy Note II jest wyposażony w ekran HD Super AMOLED o przekątnej 5,55” (140,9 mm), który zapewnia doskonałą jakość obrazu. Proporcje 16:9 gwarantują perfekcyjne wrażenia podczas oglądania filmów, idealne do przeglądania filmów na żądanie. Treść na większym ekranie jest bardziej wyrazista i żywa, co zwiększa czytelność obrazu. Użytkownicy mogą nie tylko konsumować treść, ale również swobodnie tworzyć ją wszędzie, gdzie akurat przebywają, ponieważ ekran Galaxy Note II jest smuklejszy i lżejszy, a mimo to większy.

Prosta wielozadaniowość

Samsung Galaxy Note II pozwala łatwo i intuicyjnie wykonywać codzienne zadania z wykorzystaniem rysika S Pen. Dzięki funkcji Air View można przytrzymać rysik S Pen ponad ekranem z wyświetloną wiadomością e-mail, programem S Note lub S Planner, galerią zdjęć lub filmów wideo, aby wyświetlić podgląd bez otwierania treści. Pozwala to szybko wyszukać informacje i obejrzeć szczegóły bez przełączania ekranów.

Funkcja Popup Note pozwala otworzyć aplikację S Note w wyskakującym oknie w dowolnej części ekranu. Kiedy użytkownik wyjmie pióro S Pen w trakcie połączenia telefonicznego, aplikacja S Note automatycznie wyświetli na ekranie okienko, w którym będzie można zanotować odręczną wiadomość.

Dodatkowo urządzenie posiada nową funkcję sterowania gestami Quick Command, która umożliwia za pomocą pióra S Pen szybkie uruchomienie często używanych aplikacji. Skrót przejścia do aplikacji pojawi się na ekranie, gdy użytkownik przesunie piórem od dołu do góry z wciśniętym przyciskiem S Pen. W ten sposób użytkownik może szybko wysłać e-maila, zadzwonić lub wyszukać lokalizacji, jeśli skrót został już zdefiniowany w liście gestów. Użytkownik może również utworzyć swoje gesty ze skrótami do innych aplikacji.

Co więcej, dzięki funkcji Screen Recorder użytkownicy będą mogli szybko i łatwo podzielić się swoimi doświadczeniami ze znajomymi. Umożliwia ona zarejestrowanie całej sekwencji akcji na ekranie — na przykład w celu zademonstrowania, jak używać pewnej aplikacji — a następnie udostępnić ją przyjaciołom do skomentowania lub po prostu dla zabawy.

Zaawansowane pióro S Pen i aplikacja S Note

Nowe pióro S Pen jest dłuższe i cieńsze, a przy tym tak zaprojektowane by zapewnić lepsze trzymanie i dotyk na ekran. Te zmiany umożliwiają zaoferowanie użytkownikom lepszego, bardziej komfortowe odczucia pisania odręcznego na ekranie urządzenia.

Zaawansowane funkcje S Pen ułatwiają też zapisywanie pomysłów i inspiracji albo łączenie pisma ręcznego z dowolną treścią cyfrową bezpośrednio na ekranie. Wystarczy nacisnąć dedykowany przycisk S Pen, aby urządzenie „magicznie” rozpoznało, że użytkownik chce wyciąć lub zmodyfikować treść zaznaczoną na ekranie. A funkcja Easy Clip pozwala na błyskawicznie przycięcie zawartość ekranu do żądanego kształtu — gotowego do zapisania, udostępnienia lub wklejenia — a także edytować obrazy cyfrowe poprzez kolorowanie, cieniowanie albo dodawanie pisma odręcznego. Jest to równie szybkie i łatwe.

Inna znakomita funkcja Idea Visualizer umożliwia użytkownikom szybkie dodanie zdjęć do odręcznie pisanych notatek S Note. Poprzez zdefiniowanie słów kluczowych i napisanie ich w notatce S Note, urządzenie rozpozna jakie zdjęcie ma dodać. Ta nowoczesna funkcja pozwala użytkownikom wyrazić swoje myśli i idee w bardziej innowacyjny i kreatywny sposób. Co więcej NOTE2 umożliwia również zdefiniowanie swojej biblioteki zdjęć.

Wysoka wydajność

Oprócz tworzenia treści, funkcji udostępniania i wielozadaniowości Galaxy Note II zapewnia wysoką wydajność. Potężny, czterordzeniowy procesor 1,6 GHz oraz łączność HSPA Plus lub 4G LTE przekładają się na komfortową pracę wielozadaniową, szybkie przełączanie ekranów, wydajne przeglądanie sieci oraz błyskawiczne uruchamianie aplikacji. Galaxy Note II będzie działać pod kontrolą systemu Android 4.1 (JellyBean). Zapewni to użytkownikom zdumiewające możliwości graficzne oraz dostęp do zmodernizowanej usługi Google Now z nowymi funkcjami, takimi jak wyszukiwanie kontekstowe. Dostępne będą wersje wyposażone w 16, 32 lub 64 GB pamięci, z możliwością rozszerzenia za pomocą karty micro SD. Dzięki baterii o pojemności 3100 mAh użytkownicy będą mogli cieszyć się treściami multimedialnymi, pracować wydajniej i zapisywać pomysły w dowolnym miejscu o każdej porze bez obaw o niski poziom baterii.

Galaxy Note II jest wyposażony w 8-megapikselowy aparat tylny oraz 1,9-megapikselowy aparat przedni z funkcją nagrywania wideo HD. Aparat oferuje przydatne funkcje, takie jak Buddy Photo Share (automatyczne udostępnianie zdjęć przyjaciołom, którzy się na nich znajdują), Burst Shot (zdjęcia seryjne) i Best Photo (najlepsze zdjęcie), które pojawiły się wcześniej w smartfonie Galaxy S III. Ponadto Galaxy Note II jest wyposażony w unikatową funkcję o nazwie Best Faces. Pozwala ona użytkownikom wybrać preferowaną minę lub pozę każdej osoby z fotografii grupowych.

Samsung Galaxy Note II, dostępny w kolorze marmurowym białym lub tytanowym szarym, zadebiutuje w październiku na największych rynkach Europy, Azji i Bliskiego Wschodu.

Źródło: Samsung Electronics Polska

www.samsungmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764