logo
WIADOMOŚCI

Nowy specjalista w zespole Brand Voice

Mateusz Zawiślak  PR 14.11.2017, przeczytano 174 razy

Paulina Żydek objęła stanowisko specjalisty ds. PR. Prowadzi projekty z obszarów komunikacji wizerunkowej oraz social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-specjalista-w-zespole-brand-voice,34474,artykul.html

Z branżą public relations związana jest od ponad 3 lat. Do zespołu Brand Voice z Grupy Me & My Friends przeszła z firmy Komunikacja Plus, gdzie już w czasie studiów zdobywała doświadczenie. Współpracowała m.in. z firmami z branży energetycznej i wydobywczej. Koordynowała przebieg jednego z flagowych projektów Fundacji KGHM Polska Miedź.

Prowadziła działania z zakresu komunikacji społecznej z elementami CSR, komunikacji korporacyjnej, media relations, social media oraz event marketingu. Jest absolwentką politologii oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim.

W Brand Voice będzie odpowiedzialna za prowadzenie projektów z obszaru komunikacji wizerunkowej, employer brandingu oraz social media dla klientów z branży finansowej oraz IT.

Źródło: Brand Voice

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kolejny startup inwestuje w ploter Mutoh Valuejet 1624 X
Druk Komplex to firma z Kościana w fazie startupu. Po analizie dostępnych na rynku technologii druku wielkoformatowego, wybór padł na technologię żywiczną i ploter Mutoh ValueJet 1624 X.
Zintegrowana kampania suszarki Infinity marki Vileda
Marka Vileda, oferująca produkty w kategorii suszarek na pranie inwestuje w jej rozwój – właśnie rozpoczęła dużą, zintegrowaną kampanię 360. To pierwsza w Polsce kampania marketingowa asortymentu suszarek. Vileda promuje kategorię jednym ze swoich topowych produktów – suszarką Infinity.
Złota Loteria Frosty ze wsparciem reklamowym
Ile waży sztabka złota? Okazję do tego, aby sprawdzić to osobiście daje FRoSTA. Nie tylko złoto, ale wiele innych nagród pieniężnych czeka na uczestników jesiennej loterii firmy.
Agencja Clue PR członkiem IAB Polska
We wrześniu br. agencja Clue PR, działająca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i specjalizująca się w komunikacji nowych technologii została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Prime Time PR z nowym Social Media Specialist
Wraz z początkiem września do zespołu agencji Prime Time PR dołączyła Paulina Kołodziej.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone