logo
WIADOMOŚCI

Nowy specjalista w zespole Brand Voice

  PR 14.11.2017, przeczytano 197 razy

Paulina Żydek objęła stanowisko specjalisty ds. PR. Prowadzi projekty z obszarów komunikacji wizerunkowej oraz social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-specjalista-w-zespole-brand-voice,34474,artykul.html

Z branżą public relations związana jest od ponad 3 lat. Do zespołu Brand Voice z Grupy Me & My Friends przeszła z firmy Komunikacja Plus, gdzie już w czasie studiów zdobywała doświadczenie. Współpracowała m.in. z firmami z branży energetycznej i wydobywczej. Koordynowała przebieg jednego z flagowych projektów Fundacji KGHM Polska Miedź.

Prowadziła działania z zakresu komunikacji społecznej z elementami CSR, komunikacji korporacyjnej, media relations, social media oraz event marketingu. Jest absolwentką politologii oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim.

W Brand Voice będzie odpowiedzialna za prowadzenie projektów z obszaru komunikacji wizerunkowej, employer brandingu oraz social media dla klientów z branży finansowej oraz IT.

Źródło: Brand Voice

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pegasus Fox - mała i wszechstronna drukarka UV do druku w formacie A4
Portfolio produktów Via Color poszerzyło się o kolejną maszynę. Kompaktowa drukarka UV A4 Pegasus Fox, o powierzchni zadruku A4, właśnie weszła na rynek. I wszystko wskazuje na to, że będzie kolejnym hitem.
Jeszcze więcej projektorów Epson objętych promocją
Epson po raz kolejny poszerza listę projektorów objętych promocją – urządzenia biznesowe oraz przeznaczone dla edukacji nawet z 5-letną gwarancją.
Ikonos prezentuje folie do piaskowania na targach Stone i Glass
Podczas poznańskich targów Stone i Glass, polski producent IKONOS zaprezentował folie do piaskowania serii… Stone-Tech i Glass-Tech.
Nowe technologie usprawniają przeprowadzanie badań rynkowych
Metody przeprowadzania badań rynkowych stają się coraz bardziej innowacyjne. Nawet te tradycyjne, polegające na fizycznym zbieraniu informacji z rynku, mogą być znacznie przyspieszone dzięki platformom online. Tymczasem analizą reakcji i emocji konsumentów oraz ich wzorców zachowań zajmują się coraz częściej algorytmy uczenia maszynowego. Taka forma analityki...
Linie Emirates prezentują nową grafikę Realu Madryt na A380
Emirates, największe międzynarodowe linie lotnicze i główny sponsor hiszpańskiego klubu piłkarskiego Real Madryt, na jednym ze swoich samolotów A380 zaprezentowały nowe malowanie z wizerunkiem najlepszych zawodników drużyny w akcji.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone