Desperados Virgin 0.0% dedykowany jest wszystkim, którzy wiedzą, jak bawić się spontanicznie i w każdej okazji potrafią dostrzec zabawowy pierwiastek. W nowym spocie bezalkoholowy Desperados z nutą cytryny dosłownie porusza każdego, kto po niego sięga.
Desperados Virgin 0.0% jest ważnym dopełnieniem portfolio marki i na stałe dołącza do oferty sprzedaży. W badaniach poprzedzających wprowadzenie go na polski rynek zdecydowana większość respondentów uznała, że Desperados Virgin 0.0% wpisuje się w charakter marki, a jego smak oceniono wyżej niż wiodący wariant wśród piw smakowych bez alkoholu.
- Konsekwentnie rozbudowujemy portfolio marki tak, by wciąż odpowiadała dotychczasowym odbiorcom, ale też przyciągała nowych konsumentów. Pozostajemy przy tym wierni unikalnemu DNA Desperadosa, które pozwala marce utrzymać status ulubionego imprezowego piwa i lidera kategorii piw smakowych – podkreśla Anna Owczarska, Senior Brand Manager Desperadosa w Grupie Żywiec.
Nowy spot z Desperadosem Virgin 0.0.% w roli głównej, emitowany będzie od 19 kwietnia we wszystkich stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Za kreację reklamy telewizyjnej odpowiada agencja LVOV, a za realizację - dom produkcyjny Film Produkcja. Postprodukcją zajął się Televisor. Reklamę wyreżyserował Antek Nykowski. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
Źródło: Grupa Żywiec