logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy spot Ibum Express

  PR 07.12.2018, przeczytano 206 razy
ilustracjastrzałka

Najnowszy spot Ibum Express swoją premierę miał 3 grudnia. To druga reklama telewizyjna leku z rodziny Ibum tej jesieni. Najnowsza produkcja kontynuuje motyw „znikania” zaprezentowany w kampanii Ibum Zatoki Max. Za zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-spot-ibum-express,380446,artykul.html

Kampania wystartowała z początkiem grudnia. Motywem przewodnim spotu jest znikanie. Bohaterką filmu jest kobieta, która wraz z mężem szykuje przyjęcie urodzinowe dla dziecka. Niestety w trakcie przygotowań dopada ją ból i kobieta znika… Znika, żeby wziąć Ibum Express.

Celem kampanii jest pokazanie kobietom, że uciążliwy ból nie jest problemem, kiedy wiemy, co zrobić, żeby zniknął expressem.

Kampania reklamowa od początku grudnia emitowana jest na ogólnopolskich i tematycznych antenach TVN, TVP i Polsat. Kreację kampanii przygotowała agencja Red8, produkcją spotu zajęło się studio Propeller Film, natomiast za zakup mediów odpowiada Havas Media.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung LU32R590 - monitor curved 4K z funkcją upscalingu
Firma Samsung wprowadziła do sprzedaży pierwszy na świecie monitor 4K z zakrzywioną matrycą, który ma być dobry wyborem dla osób szukających wszechstronnego ekranu do codziennych zadań i rozrywki. Samsung LU32R590 to 32 calowym monitor, oferujący bardzo dobrą jakość obrazu dzięki możliwości wyświetlania miliarda kolorów i funkcji upscalingu. Nowoczesny design urządzenia,...
Tylko do 10 maja br. studenci o zainteresowaniach fotograficznych mogą ubiegać się o udział w programie studenckim Canon na międzynarodowym festiwalu Visa pour l’image. Dla 10 najlepszych studentów z Polski, Canon przygotował specjalny pakiet festiwalowy obejmujący udział w 3-dniowych warsztatach i spotkaniach networkingowych, przelot, zakwaterowanie oraz wyżywienie. W...
PR Calling po raz kolejny nawiązało współpracę projektową z platformą Addictions.ai oraz działająca w jej ramach aplikacją mobilną dla osób uzależnionych od alkoholu oraz ich bliskich - AlkyRecovery. Agencja odpowiada za działania media relations, w tym pozycjonowanie eksperckie założyciela platformy Marcina Brysiaka.
Konkurs Effie Awards ewoluuje wraz z dynamicznie zmieniającą się branżą i w tym roku wprowadza nową kategorię Positive change: PR-Led i Employer branding. Prowly wspiera inicjatywę i zostaje jej partnerem.
23 maja br. w Warszawie rozpocznie się druga edycja programu akceleracyjnego [m]spark, realizowanego przez GroupM i KnowledgeHub Akcelerator. Program kierowany jest do startupów, które tworzą innowacyjne rozwiązania z obszaru marketingu i nowych technologii (MarTech). Rekrutacja potrwa do 10 maja. Zgłoszenia przyjmowane są na stronie
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764