logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy spot Ibum Express

  PR 07.12.2018, przeczytano 795 razy
ilustracjastrzałka

Najnowszy spot Ibum Express swoją premierę miał 3 grudnia. To druga reklama telewizyjna leku z rodziny Ibum tej jesieni. Najnowsza produkcja kontynuuje motyw „znikania” zaprezentowany w kampanii Ibum Zatoki Max. Za zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-spot-ibum-express,380446,artykul.html

Kampania wystartowała z początkiem grudnia. Motywem przewodnim spotu jest znikanie. Bohaterką filmu jest kobieta, która wraz z mężem szykuje przyjęcie urodzinowe dla dziecka. Niestety w trakcie przygotowań dopada ją ból i kobieta znika… Znika, żeby wziąć Ibum Express.

Celem kampanii jest pokazanie kobietom, że uciążliwy ból nie jest problemem, kiedy wiemy, co zrobić, żeby zniknął expressem.

Kampania reklamowa od początku grudnia emitowana jest na ogólnopolskich i tematycznych antenach TVN, TVP i Polsat. Kreację kampanii przygotowała agencja Red8, produkcją spotu zajęło się studio Propeller Film, natomiast za zakup mediów odpowiada Havas Media.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764