Najnowszy spot Ibum Express swoją premierę miał 3 grudnia. To druga reklama telewizyjna leku z rodziny Ibum tej jesieni. Najnowsza produkcja kontynuuje motyw „znikania” zaprezentowany w kampanii Ibum Zatoki Max. Za zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Havas Media.
Kampania wystartowała z początkiem grudnia. Motywem przewodnim spotu jest znikanie. Bohaterką filmu jest kobieta, która wraz z mężem szykuje przyjęcie urodzinowe dla dziecka. Niestety w trakcie przygotowań dopada ją ból i kobieta znika… Znika, żeby wziąć Ibum Express.
Celem kampanii jest pokazanie kobietom, że uciążliwy ból nie jest problemem, kiedy wiemy, co zrobić, żeby zniknął expressem.
Kampania reklamowa od początku grudnia emitowana jest na ogólnopolskich i tematycznych antenach TVN, TVP i Polsat. Kreację kampanii przygotowała agencja Red8, produkcją spotu zajęło się studio Propeller Film, natomiast za zakup mediów odpowiada Havas Media.
Źródło: Havas Media Group