logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy spot od marki Żywiec

  PR 18.05.2020, przeczytano 979 razy
ilustracja

Nowy spot bezalkoholowego piwa Żywiec wskazuje, że można się nim cieszyć wszędzie, gdzie tylko ma się ochotę. To także manifestacja pozytywnych emocji wpisanych w DNA marki, zgodnie z hasłem: „Chce się Ż”. Reklamę można oglądać od 18 maja w telewizji i w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-spot-od-marki-zywiec,387061,artykul.html

Żywiec od lat towarzyszy Polakom w różnych chwilach, zachęcając ich do czerpania radości z życia. Nowy spot marki udowadnia, że piwem bezalkoholowym można cieszyć się wszędzie, niezależnie od okoliczności – zwłaszcza, że do wyboru są aż trzy bezalkoholowe warianty – Żywiec 0,0%, Żywiec 0,0% Białe i Żywiec 0,0% Sesyjne IPA.

– Zgodnie z żywieckim stylem, marka komunikuje się z przymrużeniem oka, czyniąc z „TURURURU” manifestację radości z nieograniczonych możliwości – mówi Agata Matuszewska, Specjalista ds. Marketingu marki Żywiec. – Inspiracją był dla nas popularny w latach 80. utwór „The Final Countdown” zespołu Europe – dodaje.

Nowy żywiecki spot można oglądać od 18 maja w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w serwisach VOD. Kampania prowadzona będzie również w internecie.

Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja VMLY&R, a za działania BTL – agencja JUST. Kampanie dla marki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764