logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy spot Podziel się Posiłkiem: pół miliona odsłon w tydzień

  PR 29.09.2014, przeczytano 950 razy
ilustracjastrzałka
plakat

Twoje dziecko uczy się od Ciebie – to tytuł najnowszego spotu i główne przesłanie 12. edycji Programu Podziel się Posiłkiem, którego inicjatorem jest firma Danone. Spot przygotowano z myślą o zachęceniu Polaków do udziału w Zbiórce Żywności Podziel się Posiłkiem organizowanej przez Federację Polskich Banków Żywności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-spot-podziel-sie-posilkiem%3A-pol-miliona-odslon-w-tydzien,22739,artykul.html

Nie jest łatwo dać dobry przykład, codzienność mnoży wręcz przykłady, gdy nieświadomie dorośli budują te nienajlepsze nawyki w swoich dzieciach. Pokazuje to najnowszy spot programu Podziel się Podziel, który zachęca do w pełni świadomego udziału w Zbiórce Żywności i pokazania dziecku w prosty sposób, że łatwo jest się dzielić.

Zbiórka Żywności Podziel się Posiłkiem, o której mowa w spocie, odbędzie się 3 i 4 października br. w ponad 500 miastach. Udział w niej to gest poparcia dla walki z niedożywieniem dzieci. Na pomoc czeka wciąż 160 tys. dzieci w Polsce*.

Za scenariusz i kreację spotu odpowiedzialna jest Agencja Young & Rubicam, natomiast za jego produkcję firma Raymond.  Spot w ciągu pierwszego tygodnia obejrzało go już ponad 500 tys. osób.

Kampania promocyjna Programu realizowana jest przez Danone przy wsparciu MediaCom, odpowiedzialnego za zakup mediów. Działania online przygotował VML i Marketing House, oprawę graficzną - 1000ideas. Działania PR realizuje ATW Communications.

Źródło: Danone

Dodatkowe informacje:

*Badanie Millward Brown przeprowadzone w 2013 roku na zlecenie Danone i Banków Żywności, na reprezentacyjnej próbie wychowawców klas I-VI.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764