logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy spot Podziel się Posiłkiem: pół miliona odsłon w tydzień

  PR 29.09.2014, przeczytano 949 razy
ilustracjastrzałka
plakat

Twoje dziecko uczy się od Ciebie – to tytuł najnowszego spotu i główne przesłanie 12. edycji Programu Podziel się Posiłkiem, którego inicjatorem jest firma Danone. Spot przygotowano z myślą o zachęceniu Polaków do udziału w Zbiórce Żywności Podziel się Posiłkiem organizowanej przez Federację Polskich Banków Żywności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-spot-podziel-sie-posilkiem%3A-pol-miliona-odslon-w-tydzien,22739,artykul.html

Nie jest łatwo dać dobry przykład, codzienność mnoży wręcz przykłady, gdy nieświadomie dorośli budują te nienajlepsze nawyki w swoich dzieciach. Pokazuje to najnowszy spot programu Podziel się Podziel, który zachęca do w pełni świadomego udziału w Zbiórce Żywności i pokazania dziecku w prosty sposób, że łatwo jest się dzielić.

Zbiórka Żywności Podziel się Posiłkiem, o której mowa w spocie, odbędzie się 3 i 4 października br. w ponad 500 miastach. Udział w niej to gest poparcia dla walki z niedożywieniem dzieci. Na pomoc czeka wciąż 160 tys. dzieci w Polsce*.

Za scenariusz i kreację spotu odpowiedzialna jest Agencja Young & Rubicam, natomiast za jego produkcję firma Raymond.  Spot w ciągu pierwszego tygodnia obejrzało go już ponad 500 tys. osób.

Kampania promocyjna Programu realizowana jest przez Danone przy wsparciu MediaCom, odpowiedzialnego za zakup mediów. Działania online przygotował VML i Marketing House, oprawę graficzną - 1000ideas. Działania PR realizuje ATW Communications.

Źródło: Danone

Dodatkowe informacje:

*Badanie Millward Brown przeprowadzone w 2013 roku na zlecenie Danone i Banków Żywności, na reprezentacyjnej próbie wychowawców klas I-VI.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764