logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy spot Podziel się Posiłkiem: pół miliona odsłon w tydzień

  PR 29.09.2014, przeczytano 775 razy
ilustracjastrzałka
plakat

Twoje dziecko uczy się od Ciebie – to tytuł najnowszego spotu i główne przesłanie 12. edycji Programu Podziel się Posiłkiem, którego inicjatorem jest firma Danone. Spot przygotowano z myślą o zachęceniu Polaków do udziału w Zbiórce Żywności Podziel się Posiłkiem organizowanej przez Federację Polskich Banków Żywności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-spot-podziel-sie-posilkiem%3A-pol-miliona-odslon-w-tydzien,22739,artykul.html

Nie jest łatwo dać dobry przykład, codzienność mnoży wręcz przykłady, gdy nieświadomie dorośli budują te nienajlepsze nawyki w swoich dzieciach. Pokazuje to najnowszy spot programu Podziel się Podziel, który zachęca do w pełni świadomego udziału w Zbiórce Żywności i pokazania dziecku w prosty sposób, że łatwo jest się dzielić.

Zbiórka Żywności Podziel się Posiłkiem, o której mowa w spocie, odbędzie się 3 i 4 października br. w ponad 500 miastach. Udział w niej to gest poparcia dla walki z niedożywieniem dzieci. Na pomoc czeka wciąż 160 tys. dzieci w Polsce*.

Za scenariusz i kreację spotu odpowiedzialna jest Agencja Young & Rubicam, natomiast za jego produkcję firma Raymond.  Spot w ciągu pierwszego tygodnia obejrzało go już ponad 500 tys. osób.

Kampania promocyjna Programu realizowana jest przez Danone przy wsparciu MediaCom, odpowiedzialnego za zakup mediów. Działania online przygotował VML i Marketing House, oprawę graficzną - 1000ideas. Działania PR realizuje ATW Communications.

Źródło: Danone

Dodatkowe informacje:

*Badanie Millward Brown przeprowadzone w 2013 roku na zlecenie Danone i Banków Żywności, na reprezentacyjnej próbie wychowawców klas I-VI.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital News Report 2021 przygotowany i opublikowany przez Reuters Institute for the Study of Journalism prezentuje najpopularniejsze źródła informacji dla Polaków. W kategorii internet pierwsze miejsce po raz kolejny zajmuje Onet, który spośród polskich portali internetowych o największym zasięgu w Polsce, cieszy się również największym zaufaniem...
Newline Flex – możliwości dotykowego monitora na biurko
Widzisz Newline Flex – myślisz wygoda! Ten monitor jest odpowiedzą na wszystkie cyfrowe potrzeby. Jego możliwości sprawią, że zrozumiesz czym naprawdę jest komfort pracy.
Agencja contentowa Elivo przeszła rebranding
Mocno już zużyty slogan mówi, że “kontent jest królem”. Niestety od jego powstania, nie wymyślono nic bardziej prawdziwego w tej kwestii, być może dlatego że dobrze skonstruowane, przemyślane treści, to nadal klucz do sprzedaży i budowania marki w sieci. Wpisy blogowe, opisy produktów, content marketing – jeśli konwersja w e-sklepie nie jest...
Kolejne wzmocnienia w dziale e-commerce Grupy Komunikacja Plus
Sylwia Burdziałowska i Marcel Zawadzki dołączyli do Proomni, spółki digital marketingowej będącej częścią Grupy Komunikacja Plus. W agencji odpowiadają za działania e-commerce w zespole Tomasza Kwiatkowskiego, Head of E-commerce.
Co może powiedzieć Ci koń? – Aflofarm rusza z nową kampanią
Czy koń może reklamować lek na erekcję? Aflofarm swoją nową kampanią udowadnia, że może! 20 czerwca swoją premierę miał pierwszy z cyklu spot reklamowy leku na erekcję Inventum Max. Kampania z przymrużeniem oka traktuje o zagadnieniu zaburzeń erekcji, które jest powszechnym problemem wśród mężczyzn.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764