logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy spot Podziel się Posiłkiem: pół miliona odsłon w tydzień

  PR 29.09.2014, przeczytano 946 razy
ilustracjastrzałka
plakat

Twoje dziecko uczy się od Ciebie – to tytuł najnowszego spotu i główne przesłanie 12. edycji Programu Podziel się Posiłkiem, którego inicjatorem jest firma Danone. Spot przygotowano z myślą o zachęceniu Polaków do udziału w Zbiórce Żywności Podziel się Posiłkiem organizowanej przez Federację Polskich Banków Żywności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-spot-podziel-sie-posilkiem%3A-pol-miliona-odslon-w-tydzien,22739,artykul.html

Nie jest łatwo dać dobry przykład, codzienność mnoży wręcz przykłady, gdy nieświadomie dorośli budują te nienajlepsze nawyki w swoich dzieciach. Pokazuje to najnowszy spot programu Podziel się Podziel, który zachęca do w pełni świadomego udziału w Zbiórce Żywności i pokazania dziecku w prosty sposób, że łatwo jest się dzielić.

Zbiórka Żywności Podziel się Posiłkiem, o której mowa w spocie, odbędzie się 3 i 4 października br. w ponad 500 miastach. Udział w niej to gest poparcia dla walki z niedożywieniem dzieci. Na pomoc czeka wciąż 160 tys. dzieci w Polsce*.

Za scenariusz i kreację spotu odpowiedzialna jest Agencja Young & Rubicam, natomiast za jego produkcję firma Raymond.  Spot w ciągu pierwszego tygodnia obejrzało go już ponad 500 tys. osób.

Kampania promocyjna Programu realizowana jest przez Danone przy wsparciu MediaCom, odpowiedzialnego za zakup mediów. Działania online przygotował VML i Marketing House, oprawę graficzną - 1000ideas. Działania PR realizuje ATW Communications.

Źródło: Danone

Dodatkowe informacje:

*Badanie Millward Brown przeprowadzone w 2013 roku na zlecenie Danone i Banków Żywności, na reprezentacyjnej próbie wychowawców klas I-VI.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764