logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy spot reklamowy BIK

  PR 10.01.2025, przeczytano 344 razy
ilustracja

7 stycznia 2025 r. wystartowała nowa kampania reklamowa BIK, która utrwala przekonanie, że bycie w BIK to coś pozytywnego. To sposób na potwierdzenie swojej wiarygodności w wielu sytuacjach życiowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-spot-reklamowy-bik,407086,artykul.html

W nowym spocie reklamowym BIK wychodzi poza kontekst kredytowy. W scenariuszu zestawione są dwa kontrastowe charaktery, typy osobowości. Łączy je Raport BIK, dzięki któremu nie jesteśmy anonimowi i możemy wykorzystać go w różnych sytuacjach. Przekaz BIK opiera się na założeniu, że rzetelność jest cechą człowieka, którą szczególnie doceniamy.

Spot reklamowy przypomina, że BIK jest bez wyjątku dla każdego, dla wszystkich dorosłych Polaków, czyli dla około 31 milionów osób.

Nowy spot reklamowy BIK można oglądać od 7 stycznia do 23 lutego 2025 r. w telewizji na antenach TVP1, TVP2, Polsat, TVN i w kanałach tematycznych. Kampania prowadzona jest również w serwisach VoD, YouTube oraz na wybranych portalach internetowych.

Kreację przygotowała agencja Heart&Brain, która również odpowiada za produkcję spotów telewizyjnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, w tym za cześć digital - Performics.

Źródło: Grupa BIK

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbaciany Ogród w kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”
W nowej kampanii telewizyjnej i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego kultowego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA. Wybór Sochana na ambasadora Invictus Parfum doskonale wpisuje się w wizerunek marki, łącząc sportową pasję z luksusową elegancją. Za realizację działań influencerskich...
Chromatique agencją wiodącą marki Alcalia
Agencja reklamowa Chromatique została wybrana przez markę Alcalia do całościowej obsługi działań reklamowych i marketingowych.
LoveBrands Group ponownie dla AstraZeneca
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z innowacyjną firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje kompleksowe działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
Grupa ONE House rozszerza współpracę z ABB
Grupa ONE House kontynuuje rozwój współpracy z globalnym liderem technologicznym, firmą ABB, rozszerzając swoje działania na nowe rynki międzynarodowe. W wyniku sukcesu wcześniejszych kampanii lead generation realizowanych w wyszukiwarce Google, współpraca została rozszerzona na Zjednoczone Emiraty Arabskie, Australię oraz Indie. Tym samym działania Grupy ONE House obejmują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764