Widzowie, którzy śledzą perypetie Małgorzaty Sochy doradzającej klientom w spotach reklamowych Salonów Agata, ponownie mogą się spodziewać sporej dawki humoru w nowym spocie będącym częścią kampanii „Dla każdego coś”. Ambasadorka marki doradza młodemu mężczyźnie w wyborze odpowiedniego narożnika. Dodatkowym, bezcennym doradcą, jak to w życiu bywa, będzie nie kto inny jak… mama.
Bohater kolejnego spotu reklamowego ma duży dylemat – staje przed wyborem odpowiedniego narożnika do swojego wnętrza. Chce, żeby mebel był wygodny i praktyczny, a przede wszystkim – w modnym kolorze. Mężczyzna pyta o zdanie Małgorzatę Sochę i wspólnie dochodzą do wniosku, że doskonałym wyborem będzie żółty narożnik. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie fakt, że mama bohatera nie podziela ich wspólnego zdania.
- Przy pracach nad nowymi odsłonami naszej kampanii, istotne jest dla nas to, by mimo lekkiego przerysowania, spoty były odzwierciedleniem codziennych, prawdziwych sytuacji. Wielu z nas, urządzając swój dom czy mieszkanie, spotyka się z tym, że nasze wybory niekoniecznie podobają się naszym rodzicom czy teściom. Na takim właśnie doświadczeniu bazuje nasza najnowsza historia, w której – nieco nawet zazdrosna mama głównego bohatera manifestuje swoje odmienne zdanie - komentuje Krzysztof Wadas, zastępca dyrektora ds. marketingu Agata S.A.
Kampanii reklamowej w telewizji, radiu i Internecie towarzyszy również informacja o wielkiej akcji promocyjnej w sieci salonów. Do 29 września w salonach Agata trwa promocja na wszystkie produkty. Klienci mają możliwość spłaty zakupów w 60 ratach 0% bez dodatkowych kosztów albo skorzystania z rabatu 100 zł za każde wydane 1000 złotych.
Za kreację i realizację całej kampanii odpowiada agencja PZL.
Źródło: Agata SA