logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy spot reklamowy Salonów Agata

  PR 11.09.2019, przeczytano 112 razy

Widzowie, którzy śledzą perypetie Małgorzaty Sochy doradzającej klientom w spotach reklamowych Salonów Agata, ponownie mogą się spodziewać sporej dawki humoru w nowym spocie będącym częścią kampanii „Dla każdego coś”. Ambasadorka marki doradza młodemu mężczyźnie w wyborze odpowiedniego narożnika. Dodatkowym, bezcennym doradcą, jak to w życiu bywa, będzie nie kto inny jak… mama.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-spot-reklamowy-salonow-agata,383921,artykul.html

Bohater kolejnego spotu reklamowego ma duży dylemat – staje przed wyborem odpowiedniego narożnika do swojego wnętrza. Chce, żeby mebel był wygodny i praktyczny, a przede wszystkim – w  modnym kolorze. Mężczyzna pyta o zdanie Małgorzatę Sochę i wspólnie dochodzą do wniosku, że doskonałym wyborem będzie żółty narożnik. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie fakt, że mama bohatera nie podziela ich wspólnego zdania.  

- Przy pracach nad nowymi odsłonami naszej kampanii, istotne jest dla nas to, by mimo lekkiego przerysowania, spoty były odzwierciedleniem codziennych, prawdziwych sytuacji. Wielu z nas, urządzając swój dom czy mieszkanie, spotyka się z tym, że nasze wybory niekoniecznie podobają się naszym rodzicom czy teściom. Na takim właśnie doświadczeniu bazuje nasza najnowsza historia, w której – nieco nawet zazdrosna mama głównego bohatera manifestuje swoje odmienne zdanie - komentuje Krzysztof Wadas, zastępca dyrektora ds. marketingu Agata S.A.

Kampanii reklamowej w telewizji, radiu i Internecie towarzyszy również informacja o wielkiej akcji promocyjnej w sieci salonów. Do 29 września w salonach Agata trwa promocja na wszystkie produkty. Klienci mają możliwość spłaty zakupów w 60 ratach 0% bez dodatkowych kosztów albo skorzystania z rabatu 100 zł za każde wydane 1000 złotych.

Za kreację i realizację całej kampanii odpowiada agencja PZL.

Źródło: Agata SA

www.agatameble.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Głosuję na miłość – startuje kampania wyborcza osób LGBT
18 września rusza kampania wyborcza Głosuję na miłość. Twarzami kampanii są m.in. Michał Piróg, Areta Szpura i Marcin Szczygielski, którzy będą udowadniać, że elektorat LGBT wraz z sojusznikami i sojuszniczkami to siła, która ma szansę zadecydować o wynikach tegorocznych wyborów.
Sharp: zmiany organizacyjne w dziale sprzedaży i marketingu
W połowie września w polskim oddziale Sharp nastąpiły znaczące zmiany organizacyjne, dotyczące działów Marketingu i Sprzedaży.
Mimaki zaprezentuje drukarki wielkoformatowe i plotery następnej generacji
Prowadząca ewolucję cyfrowego druku wielkoformatowego w stronę ultrawydajnych, oszczędnych i zrównoważonych procesów produkcyjnych, firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zapowiedziała dziś serię Plus, następną generację cieszących się uznaniem w całej branży drukarek wielkoformatowych i ploterów. Mające swoją ogólnoświatową...
„Be Visible!” to sposób myślenia i mierzenia się z ciągle nowymi wyzwaniami, jakie stawiają przed zespołem Opus B jego klienci. Marki muszą być widoczne. Mają rzucać się w oczy od pierwszego kontaktu i na każdym etapie procesu zakupowego. Łatwo tę wyrazistość zatracić. Trudno ją ponownie odzyskać. Najtrudniej zbudować od podstaw.
Platige Image nominowane do Animago Award 2019
Studio Platige Image zostało nominowane w kategorii Najlepszy cinematik do gry wideo (Best Game Cinematic) w ramach Animago Awards 2019 za trailer Metro Exodus: Artyom's Nightmare.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764