logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy spot reklamowy Salonów Agata

  PR 11.09.2019, przeczytano 176 razy

Widzowie, którzy śledzą perypetie Małgorzaty Sochy doradzającej klientom w spotach reklamowych Salonów Agata, ponownie mogą się spodziewać sporej dawki humoru w nowym spocie będącym częścią kampanii „Dla każdego coś”. Ambasadorka marki doradza młodemu mężczyźnie w wyborze odpowiedniego narożnika. Dodatkowym, bezcennym doradcą, jak to w życiu bywa, będzie nie kto inny jak… mama.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-spot-reklamowy-salonow-agata,383921,artykul.html

Bohater kolejnego spotu reklamowego ma duży dylemat – staje przed wyborem odpowiedniego narożnika do swojego wnętrza. Chce, żeby mebel był wygodny i praktyczny, a przede wszystkim – w  modnym kolorze. Mężczyzna pyta o zdanie Małgorzatę Sochę i wspólnie dochodzą do wniosku, że doskonałym wyborem będzie żółty narożnik. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie fakt, że mama bohatera nie podziela ich wspólnego zdania.  

- Przy pracach nad nowymi odsłonami naszej kampanii, istotne jest dla nas to, by mimo lekkiego przerysowania, spoty były odzwierciedleniem codziennych, prawdziwych sytuacji. Wielu z nas, urządzając swój dom czy mieszkanie, spotyka się z tym, że nasze wybory niekoniecznie podobają się naszym rodzicom czy teściom. Na takim właśnie doświadczeniu bazuje nasza najnowsza historia, w której – nieco nawet zazdrosna mama głównego bohatera manifestuje swoje odmienne zdanie - komentuje Krzysztof Wadas, zastępca dyrektora ds. marketingu Agata S.A.

Kampanii reklamowej w telewizji, radiu i Internecie towarzyszy również informacja o wielkiej akcji promocyjnej w sieci salonów. Do 29 września w salonach Agata trwa promocja na wszystkie produkty. Klienci mają możliwość spłaty zakupów w 60 ratach 0% bez dodatkowych kosztów albo skorzystania z rabatu 100 zł za każde wydane 1000 złotych.

Za kreację i realizację całej kampanii odpowiada agencja PZL.

Źródło: Agata SA

www.agatameble.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja PIAP z Remadays 2020
XVI-sta edycji targów RemaDays 2020 już za nami. Jedne z największych targów branży reklamowej odbyły się w dniach 12-14 lutego br. w Centrum Wystawienniczym PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie.
Provident z rodzinną reklamą „Pożyczki wynajmowanej”
Provident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan” i promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. Każde pożyczone 1000 zł kosztuje 50 zł miesięcznie.
Miniczekolady z Wawelu wsparte kampanią
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez...
Hand Made: spot dla D-Vitum z Magdaleną Różczką
W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której  ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.
Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR
Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764