logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy spot reklamowy Salonów Agata

  PR 11.09.2019, przeczytano 374 razy

Widzowie, którzy śledzą perypetie Małgorzaty Sochy doradzającej klientom w spotach reklamowych Salonów Agata, ponownie mogą się spodziewać sporej dawki humoru w nowym spocie będącym częścią kampanii „Dla każdego coś”. Ambasadorka marki doradza młodemu mężczyźnie w wyborze odpowiedniego narożnika. Dodatkowym, bezcennym doradcą, jak to w życiu bywa, będzie nie kto inny jak… mama.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-spot-reklamowy-salonow-agata,383921,artykul.html

Bohater kolejnego spotu reklamowego ma duży dylemat – staje przed wyborem odpowiedniego narożnika do swojego wnętrza. Chce, żeby mebel był wygodny i praktyczny, a przede wszystkim – w  modnym kolorze. Mężczyzna pyta o zdanie Małgorzatę Sochę i wspólnie dochodzą do wniosku, że doskonałym wyborem będzie żółty narożnik. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie fakt, że mama bohatera nie podziela ich wspólnego zdania.  

- Przy pracach nad nowymi odsłonami naszej kampanii, istotne jest dla nas to, by mimo lekkiego przerysowania, spoty były odzwierciedleniem codziennych, prawdziwych sytuacji. Wielu z nas, urządzając swój dom czy mieszkanie, spotyka się z tym, że nasze wybory niekoniecznie podobają się naszym rodzicom czy teściom. Na takim właśnie doświadczeniu bazuje nasza najnowsza historia, w której – nieco nawet zazdrosna mama głównego bohatera manifestuje swoje odmienne zdanie - komentuje Krzysztof Wadas, zastępca dyrektora ds. marketingu Agata S.A.

Kampanii reklamowej w telewizji, radiu i Internecie towarzyszy również informacja o wielkiej akcji promocyjnej w sieci salonów. Do 29 września w salonach Agata trwa promocja na wszystkie produkty. Klienci mają możliwość spłaty zakupów w 60 ratach 0% bez dodatkowych kosztów albo skorzystania z rabatu 100 zł za każde wydane 1000 złotych.

Za kreację i realizację całej kampanii odpowiada agencja PZL.

Źródło: Agata SA

www.agatameble.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764