logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy spot Warki Radler 0,0%

  PR 06.07.2020, przeczytano 2144 razy
ilustracja

Najnowszy spot od Warki Radler 0,0% wyjaśnia, co się stało z alkoholem w bezalkoholowym radlerze. Jak się okazuje, wszystkiemu winny jest… Pan Maleńczuk! W reklamie ukazane zostały także historie wyhodowania truskawki i rabarbaru, czyli produktów wykorzystanych do produkcji smakowej nowości od Warki Radler.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-spot-warki-radler-0%2C0procent,387679,artykul.html

Jak więc powstała najnowsza Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką? Wszystko zaczęło się w 2700 r. p.n.e., kiedy to odkryty został rabarbar. Wiele lat później, około 1680 r. znudzony Ludwik XIV nakazał ogrodnikowi stworzenie truskawki. A co się stało z alkoholem? Cóż, jak się okazuje – przyszedł Pan Maleńczuk i było… po alkoholu. Tak właśnie wygląda scenariusz najnowszego spotu Warki Radler.

Marka przyzwyczaiła już swoich konsumentów do humorystycznych reklam z udziałem Maćka Maleńczuka. Podczas tegorocznej odsłony kampanii muzyk powraca z typową dla siebie nonszalancją, informując z przymrużeniem oka o bezalkoholowych radlerach.

W tym sezonie produkty Warki Radler 0,0% dostępne są na rynku w odświeżonych opakowaniach, które jeszcze mocniej podkreślają ich owocowy i naturalny smak. Od marca na sklepowych półkach dostępna jest też tegoroczna nowość – rabarbar z truskawką.

Radlery 0,0% otrzymają wsparcie w kanałach ATL i digital. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Lvov, działania w internecie prowadzi Twin. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia Hope.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764