logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy spot Warki Radler 0,0%

  PR 06.07.2020, przeczytano 2143 razy
ilustracja

Najnowszy spot od Warki Radler 0,0% wyjaśnia, co się stało z alkoholem w bezalkoholowym radlerze. Jak się okazuje, wszystkiemu winny jest… Pan Maleńczuk! W reklamie ukazane zostały także historie wyhodowania truskawki i rabarbaru, czyli produktów wykorzystanych do produkcji smakowej nowości od Warki Radler.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-spot-warki-radler-0%2C0procent,387679,artykul.html

Jak więc powstała najnowsza Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką? Wszystko zaczęło się w 2700 r. p.n.e., kiedy to odkryty został rabarbar. Wiele lat później, około 1680 r. znudzony Ludwik XIV nakazał ogrodnikowi stworzenie truskawki. A co się stało z alkoholem? Cóż, jak się okazuje – przyszedł Pan Maleńczuk i było… po alkoholu. Tak właśnie wygląda scenariusz najnowszego spotu Warki Radler.

Marka przyzwyczaiła już swoich konsumentów do humorystycznych reklam z udziałem Maćka Maleńczuka. Podczas tegorocznej odsłony kampanii muzyk powraca z typową dla siebie nonszalancją, informując z przymrużeniem oka o bezalkoholowych radlerach.

W tym sezonie produkty Warki Radler 0,0% dostępne są na rynku w odświeżonych opakowaniach, które jeszcze mocniej podkreślają ich owocowy i naturalny smak. Od marca na sklepowych półkach dostępna jest też tegoroczna nowość – rabarbar z truskawką.

Radlery 0,0% otrzymają wsparcie w kanałach ATL i digital. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Lvov, działania w internecie prowadzi Twin. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia Hope.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764