logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy spot wizerunkowy Banku Millennium

  PR 01.05.2024, przeczytano 639 razy
ilustracjastrzałka

Już 10 maja rozpocznie się 21. edycja festiwalu Millennium Docs Against Gravity, którego Bank Millennium jest mecenasem od 19 lat. Z tej okazji bank przygotował wyjątkowy spot wizerunkowy, promujący jednocześnie ten największy w Polsce festiwal filmów dokumentalnych. W tym roku współpraca banku z festiwalem zostaje przedłużona o kolejne trzy lata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-spot-wizerunkowy-banku-millennium,404073,artykul.html

- Jest mi niezmiernie miło przekazać, że nasza współpraca z festiwalem potrwa kolejne trzy lata. Z dumą i przyjemnością towarzyszymy festiwalowi już od 19 lat i promujemy wraz z Against Gravity ten największy dziś festiwal filmowy, wielkie święto kina dokumentalnego. Millennium Docs Against Gravity to nasze flagowe przedsięwzięcie w ramach prowadzonego mecenatu kultury. Chcemy się nim dzielić z jak najszerszą publicznością. Porusza wiele ważnych i trudnych tematów, z którymi jako ludzie i społeczeństwa musimy się zmierzyć, zmusza do myślenia. Szczególnie istotne są dla nas te dotyczące ochrony planety – klimatu i środowiska naturalnego, w tym zagrożonych gatunków i obszarów leśnych, odgrywających kluczową rolę w walce z globalnym ociepleniem. Idea ta towarzyszy Grupie Banku Millennium od dawna. Wraz z organizatorami festiwalu stwarzamy też przestrzeń, gdzie swoje historie mogą opowiedzieć grupy często wykluczane społecznie. Wspierając wydarzenie ułatwiamy dostęp do świata kultury i debaty społecznej w bardzo szerokim zakresie - mówi Iwona Jarzębska, dyrektor Departamentu Public Relations Banku Millennium.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

- Organizacja tak wielkiego przedsięwzięcia, jakim jest festiwal, nie byłaby możliwa bez wparcia naszego mecenasa tytularnego. Bank Millennium jest z nami już niemal dwie dekady i informacja o wsparciu na kolejne lata pozwala nam z nadzieją patrzeć w przyszłość. Cieszymy się, że Bank od tylu już lat wierzy w naszą ideę tworzenia festiwalu filmów dokumentalnych, który spełnia rolę agory. Otwarci na świat ludzie wspólnie uczestniczą w seansie, a później rozmawiają, dyskutują, kłócą się, uzgadniają stanowiska. Oglądamy filmy opisujące świat a ciemna sala kinowa działa terapeutycznie. Festiwal MDAG zawsze miał ambicję, aby być takim miejscem – miejscem konfrontacji wyobrażeń, olśnień, spotkań z nieznanym. Od obejrzenia wysokiej jakości filmu dokumentalnego do poszerzenia pola świadomości dzieli nas tylko jeden seans. Dziękuję, że wspólnie stworzyliśmy największy festiwal filmowy w Polsce – mówi Artur Liebhart, dyrektor festiwalu Millennium Docs Against Gravity.

Millennium Docs Against Gravity odbędzie się od 10 do 19 maja w siedmiu miastach (Warszawa, Wrocław, Gdynia, Poznań, Katowice, Łódź i Bydgoszcz), a następnie online - od 21 maja do 3 czerwca na mdag.pl.

Hasło tegorocznej edycji festiwalu „W relacji ze światem” odnosi się do niezwykłej wartości kina dokumentalnego, w którym jak w zwierciadle możemy się przejrzeć i dowiedzieć więcej o sobie, innych i o świecie. Spot banku, nawiązując do festiwalowego hasła, mówi jednocześnie o wartościach, jakie mu przyświecają.

Każdego dnia od nowa budujesz swoje relacje ze światem
Tym bliżej Ciebie i tym trochę dalszym
Z Twoją planetą i Twoim domem
Z ludźmi wokół Ciebie
I z sobą samym
Ze światem, który zmienia się na Twoich oczach
Budujmy te relacje odpowiedzialnie
Bank Millennium wspiera to co najważniejsze
Środowisko, kulturę, lokalne społeczności

Zapobieganie zmianom klimatu oraz troska o środowisko to priorytety, wpisane w strategię Banku Millennium. W zakresie zrównoważonego rozwoju to między innymi: krótko- i długoterminowe cele redukcji emisji dwutlenku węgla we wszystkich zakresach, zwiększenie finansowania przeznaczonego na projekty związane ze zrównoważonym rozwojem i transformacją klientów banku, brak zaangażowania w finansowanie energetyki węglowej i górnictwa oraz wsparcie inicjatyw na rzecz wzrostu świadomości oraz wiedzy na temat zmian klimatu.

Spot wizerunkowy można obejrzeć na www.youtube.com/watch?v=IlqnOTgEWbM. Materiał emitowany będzie w kinach przed pokazami festiwalowymi oraz w ramach kampanii banku promującej festiwal.

Bank Millennium jest kulturalnie zaangażowany od ponad 30 lat. Równolegle do działalności biznesowej wspiera przedsięwzięcia kulturalne o zasięgu ogólnopolskim i lokalnym. Jest mecenasem kultury 360°, promuje sztukę w niemal wszystkich jej formach, m.in.: muzykę, malarstwo, rzeźbę, film, teatr, fotografię, literaturę i performance. Sięga po kulturę niszową i popularną, i jest z założenia partnerem długoterminowym.

Więcej o festiwalu MDAG na www.mdag.pl

Źródło: Bank Millennium

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wrześniowa konferencja GrafConf w Toruniu
GrafConf powraca w tym roku z piątą edycją. Konferencja odbędzie się 7 września w Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki w Toruniu, a jej program jest pełen inspirujących wystąpień, warsztatów i konsultacji z ekspertami.
Proevent świętuje ma 18 lat działalności
Udało nam się przez ten czas zrealizować setki eventów, które dla uczestników pozostają miłymi wspomnieniami, a dla nas i naszych klientów - sukcesami wartymi celebrowania. To nasza misja - tworzyć niezapomniane chwile i dostarczać profesjonalne usługi eventowe.
Influencer marketing rośnie i potrzebuje nowych standardów
W ubiegłym roku globalne wydatki na influencer marketing wyniosły blisko 35 mld dolarów[1], a prognozowane wzrosty najlepiej świadczą o rozwoju tego rynku. Niewątpliwie to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów, którego globalna wartość jeszcze w tym roku ma osiągnąć 24 mld dolarów[2]. Zgodnie ze światowym trendem polski rynek także notuje wzrosty rok...
Wejdź na wyższy poziom: olimpijska kampania Visa
Visa, Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny Igrzysk Olimpijskich oraz Paralimpijskich, startuje z nową europejską kampanią, w której olimpijczyjcy i paralimpijczycy z Team Visa zachęcają do podążania za swoimi pasjami i osiągania sukcesów.
Joomp współpracuje z targami Promosyon Show
Jest nam niezmiernie miło poinformować o kontynuacji naszej współpracy z Promosyon Show, największymi w Turcji targami produktów promocyjnych i reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764