logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy spot Xenny od Hand Made

  PR 12.04.2019, przeczytano 2663 razy
ilustracja

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją spotu reklamowego marki Xenna z portfolio USP Zdrowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-spot-xenny-od-hand-made,382062,artykul.html

- Xenna Extra Comfort w poprzedniej kampanii wypracowała platformę komunikacyjną opartą na motywie motyli. Naszym zadaniem było rozwinięcie tej platformy. Stworzyliśmy 30 sekundową historię o dwóch przyjaciółkach – zależało nam na pokazaniu ciepłych i bliskich relacji między nimi. Motyw motyli wykorzystaliśmy jako efektowny wzór na ścianie w salonie jednej z bohaterek, i to właśnie on staje się starterem oraz osią opowieści o naturalności i skuteczności działania Xenny Extra Comfort – mówi Łukasz Tkacz, Creative Group Head w Hand Made.

Xenna to seria produktów wskazanych do stosowania na zaparcia. Właścicielem marki jest USP Zdrowie, które w swoim portfolio posiada czołowe produkty i leki dostępne w Polsce bez recepty.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

Dodatkowe informacje:

USP Zdrowie - jest firmą farmaceutyczną działającą na rynku produktów i leków bez recepty. Firma powstała w 1992 roku. W portfolio USP Zdrowie znajdują się znane marki, które od lat cieszą się zaufaniem konsumentów i farmaceutów, m.in. Ibuprom, Apap, Gripex,Verdin, Xenna, Stoperan ,Artresan i Multilac.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764