logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy supermarket online zaprasza do swojego świata w kampanii reklamowej

  PR 20.05.2022, przeczytano 989 razy
ilustracjastrzałka

Supermarket online delio to nowy ważny gracz w sektorze e-commerce. W maju uruchamia pierwszą kampanię, pozycjonującą markę jako najszybszy supermarket w sieci z ponad 5 tysiącami produktów i dostawą już nawet w godzinę. W ramach kampanii „Kupuj szybko, żyj wolno” kusi klientów zniżkami aż do 200 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-supermarket-online-zaprasza-do-swojego-swiata-w-kampanii-reklamowej,395918,artykul.html

Klimatyczne spoty promocyjne delio wprowadzają w świat, w którym zakupy zrobimy sprawnie i przyjemnie, z niemal natychmiastowym efektem w postaci dostawy nawet w godzinę. Za pomocą nowej usługi od Lite e-Commerce użytkownik zyskuje czas, który może przeznaczyć na rzeczy naprawdę ważne. Na przykład – na małe momenty błogości, które w czterech spotach celebrują bohaterowie, kiedy o ich domowe obowiązki dba delio.

Narracja, tak jak i cała usługa, skierowana jest do wszystkich, którzy szukają wygodnych, intuicyjnych rozwiązań sprawiających, że życie nie upływa na staniu w kolejkach do kasy czy dźwiganiu ciężkich toreb z zakupami. delio jest odpowiedzią na szybkie tempo codzienności, brak wolnego czasu, a zarazem potrzebę poprawy jakości życia.

- Każdy z nas powiedział przynajmniej raz, że doba jest dla niego za krótka – mówi Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce. - W naszej kampanii proponujemy, aby zdjąć nogę z gazu i choć na chwilę przyhamować. Wystarczy kilka kliknięć, a zakupy pojawią się pod naszymi drzwiami już nawet w godzinę. Nieważne, gdzie jesteś – w domu, pracy czy w drodze – delio zawsze masz pod ręką. Kampania w prosty i przyjemny sposób nawołuje, by zwolnić i zająć się swoimi sprawami, a skompletowanie i dostawę zakupów zostawić delio.

Reżyserem spotów jest Filip Załuska, a za produkcję i postprodukcję odpowiada F25. Kreacją zajęła się agencja 180heartbeats + Jung von Matt, a agencja mediowa Zenith odpowiada za zakup mediów. Akcji w sieci towarzyszą działania w outdoorze. Na stołecznych ulicach oraz w wybranych warszawskich siłowniach pojawiły się plakaty zachęcające do skorzystania z usługi supermarketu online.

Kupuj szybko, żyj wolno i ciesz się darmową dostawą oraz promocją

By uprzyjemnić klientom wypróbowanie nowej usługi, w ramach kampanii „Kupuj szybko, żyj wolno” delio oferuje wszystkim, którzy wydadzą w sklepie co najmniej 100 zł, zniżkę w wysokości 40 zł – i to aż pięć razy! Daje to aż 200 zł w zniżkach na start i darmową dostawę dla wszystkich zamówień powyżej 20 zł.

delio wystartowało w Warszawie – właśnie poszerzyło obszar dostawy o Piaseczno, Konstancin-Jeziornę i Bemowo – jednak już wkrótce planuje rozszerzenie działalności o kolejne duże miasta, takie jak Gdańsk, Wrocław i Kraków.

ilustracjastrzałka

Źródło: Lite e-Commerce Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764