Supermarket online delio to nowy ważny gracz w sektorze e-commerce. W maju uruchamia pierwszą kampanię, pozycjonującą markę jako najszybszy supermarket w sieci z ponad 5 tysiącami produktów i dostawą już nawet w godzinę. W ramach kampanii „Kupuj szybko, żyj wolno” kusi klientów zniżkami aż do 200 zł.
Klimatyczne spoty promocyjne delio wprowadzają w świat, w którym zakupy zrobimy sprawnie i przyjemnie, z niemal natychmiastowym efektem w postaci dostawy nawet w godzinę. Za pomocą nowej usługi od Lite e-Commerce użytkownik zyskuje czas, który może przeznaczyć na rzeczy naprawdę ważne. Na przykład – na małe momenty błogości, które w czterech spotach celebrują bohaterowie, kiedy o ich domowe obowiązki dba delio.
Narracja, tak jak i cała usługa, skierowana jest do wszystkich, którzy szukają wygodnych, intuicyjnych rozwiązań sprawiających, że życie nie upływa na staniu w kolejkach do kasy czy dźwiganiu ciężkich toreb z zakupami. delio jest odpowiedzią na szybkie tempo codzienności, brak wolnego czasu, a zarazem potrzebę poprawy jakości życia.
- Każdy z nas powiedział przynajmniej raz, że doba jest dla niego za krótka – mówi Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce. - W naszej kampanii proponujemy, aby zdjąć nogę z gazu i choć na chwilę przyhamować. Wystarczy kilka kliknięć, a zakupy pojawią się pod naszymi drzwiami już nawet w godzinę. Nieważne, gdzie jesteś – w domu, pracy czy w drodze – delio zawsze masz pod ręką. Kampania w prosty i przyjemny sposób nawołuje, by zwolnić i zająć się swoimi sprawami, a skompletowanie i dostawę zakupów zostawić delio.
Reżyserem spotów jest Filip Załuska, a za produkcję i postprodukcję odpowiada F25. Kreacją zajęła się agencja 180heartbeats + Jung von Matt, a agencja mediowa Zenith odpowiada za zakup mediów. Akcji w sieci towarzyszą działania w outdoorze. Na stołecznych ulicach oraz w wybranych warszawskich siłowniach pojawiły się plakaty zachęcające do skorzystania z usługi supermarketu online.
Kupuj szybko, żyj wolno i ciesz się darmową dostawą oraz promocją
By uprzyjemnić klientom wypróbowanie nowej usługi, w ramach kampanii „Kupuj szybko, żyj wolno” delio oferuje wszystkim, którzy wydadzą w sklepie co najmniej 100 zł, zniżkę w wysokości 40 zł – i to aż pięć razy! Daje to aż 200 zł w zniżkach na start i darmową dostawę dla wszystkich zamówień powyżej 20 zł.
delio wystartowało w Warszawie – właśnie poszerzyło obszar dostawy o Piaseczno, Konstancin-Jeziornę i Bemowo – jednak już wkrótce planuje rozszerzenie działalności o kolejne duże miasta, takie jak Gdańsk, Wrocław i Kraków.
Źródło: Lite e-Commerce Sp. z o.o.