logo
WIADOMOŚCI

Nowy system recenzji w wyszukiwarce Panoramafirm.pl

Mateusz Zawiślak  PR 12.04.2018, przeczytano 128 razy
ilustracjastrzałka

Jak pokazują wyniki wielu badań, konsumenci przed zakupem produktów i usług sprawdzają opinie innych internautów. Co więcej, postrzegają je jako informacje pomocne w podjęciu decyzji zakupowej. Komentarze klientów, dostępne w serwisach działają podobnie jak rekomendacje od znajomych - dzięki nim jesteśmy skłonni, aby chętniej nabyć produkt lub skorzystać z usług danej firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-system-recenzji-w-wyszukiwarce-panoramafirm.pl,36129,artykul.html

- Zdecydowaliśmy się rozbudować system recenzji, bo tego oczekują od nas użytkownicy i klienci. Dzięki opiniom możemy dowiedzieć się więcej na temat firmy, którą znaleźliśmy lub też porównywać ją z innymi właśnie pod kątem recenzji. Treści generowane przez użytkowników to cenne źródło informacji, wspierających decyzję zakupowe konsumentów. Z kolei dla przedsiębiorców to dodatkowe narzędzie promocji i audytu. Pozytywne recenzje są wskazówką, co firma robi dobrze, a sugestie dotyczące poprawienia poziomu obsługi to sygnał, co należy szybko zmienić, żeby nie stracić klientów. Z satysfakcją obserwujemy, że blisko 60% recenzji stanowią te pozytywne. - mówi Magdalena Wypychowicz, Dyrektor Rozwoju Rynku w Eniro Polska.

Nowością jest możliwość reagowania na opinie – funkcja ta jest dostępna tylko dla klientów Panoramy Firm. Właściciel firmy posiadającej wizytówkę w Panoramie Firm, może odpowiedzieć na recenzje – podziękować za pochwały lub ustosunkować się do zgłoszonych uwag. Może także zrezygnować z publikowania recenzji – wówczas funkcjonalność zostaje wyłączona. Firma, która nie jest klientem Panoramy Firm, a chciałaby reagować na opinie, może to zgłosić przez odpowiedni formularz. To istotna informacja biorąc pod uwagę fakt, że opinie o produktach i usługach publikowane w popularnych wyszukiwarkach i serwisach internetowych, mają realny wpływ na zwiększanie sprzedaży.

System wdrożony  przez firmę Eniro Polska, właściciela wyszukiwarki lokalnej Panorama Firm, został zaprojektowany z myślą o dodawaniu wiarygodnych i merytorycznych opinii. Dlatego  recenzje zawierające wulgaryzmy lub personalne ataki na konkretne osoby, bez merytorycznego odniesienia do działalności firmy, nie będą publikowane.

- Obecnie w serwisie mamy już ćwierć miliona recenzji, ale chcemy, żeby było ich znacznie więcej. Użytkownicy mogą je dodawać i przeglądać zarówno w wersji mobilnej, jak i desktopowej. Dzięki wdrożonej funkcjonalności Panorama Firm będzie jeszcze lepszym źródłem aktualnych informacji lokalnych o firmach, produktach i usługach. - dodaje Magdalena Wypychowicz.

Konsumenci poszukujący w sieci informacji na temat firm czy produktów bardzo często kierują się opiniami innych internautów. Kto jest w stanie lepiej ocenić jakość usług niż osoba, która sama z nich skorzystała? Opinie są powszechnym źródłem informacji w serwisach aukcyjnych, porównywarkach cen, sklepach internetowych czy wyszukiwarkach lokalnych takich jak PanoramaFirm.pl, z której korzysta miesięcznie ponad 4 mln użytkowników.

Źródło: Eniro Polska

www.eniro.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Najwięcej odsłon w sieci pochodzi z dużych miast
Z najnowszych danych Gemiusa wynika, że im większe miasto, tym większa liczba odsłon w sieci wykonywanych przez użytkowników. Więcej ciekawostek o tym, jak Polacy korzystali z internetu w minionym miesiącu, przeczytasz w najnowszej analizie Gemiusa.
20 kwietnia ukaże się pierwszy numer magazynu „Dobre Chwile”. Będzie to 32-stronicowy tygodnik dla kobiet, który w piątki będzie dołączany do gazety codziennej „Fakt”.
Tomasz Sekielski rozpoczyna współpracę z Wirtualną Polską
Od czwartku, 19 kwietnia rusza autorski vlog Tomasza Sekielskiego. Będzie publikowany w serwisie WP Opinie oraz na stronie głównej WP.
ING Bank Śląski jako pierwszy bank i piąta marka w Polsce przekroczył 100 mln wyświetleń filmów w serwisie YouTube. Bank jest też najpopularniejszy w swojej kategorii pod względem liczby subskrybentów obserwujących profil.
Nowy marketplace Wirtualnej Polski – WP Radarokazji
Grupa WP wystartowała właśnie z multibrandowym serwisem e-commerce „WP radarOkazji”. To kolejne rozwiązanie Wirtualnej Polski służące sprzedaży w sieci.
 
sobota 21.04.2018, 76 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone