logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy szef działu strategii Creative Service Line Dentsu Polska

  PR 31.01.2022, przeczytano 1139 razy
ilustracja

Z początkiem roku Agnieszka Heidrich objęła stanowisko Strategy Director w ramach nowo utworzonej struktury Creative Service Line dentsu Polska. Heidrich pokieruje zintegrowanym zespołem strategów specjalizujących się w obszarach customer experience oraz e-commerce. Będzie raportować bezpośrednio do Marcina Dobrzynieckiego, Operations & Delivery Officera. Zmiany w zespole strategii są częścią reorganizacji pionu Creative dentsu Polska zgodnie z modelem „One dentsu”, aby skuteczniej odpowiadać na potrzeby Klientów i dostarczać kompleksowe usługi i produkty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-szef-dzialu-strategii-creative-service-line-dentsu-polska,394595,artykul.html

– W ramach naszego podejścia kładziemy nacisk na customer experience i commerce, ponieważ wiemy, że rozwój tych obszarów wsparty mocnym zapleczem analitycznym pozwoli nam świadczyć konkurencyjne usługi na każdym etapie ścieżki zakupowej. Cieszę się, że Agnieszka podjęła to wyzwanie i jestem przekonany, że w tej roli będzie w stanie rozwinąć jeszcze lepiej nasze usługi i produkty – powiedział Marcin Dobrzyniecki, Operations & Delivery Officer.  

Holistyczne podejście

U podstaw nowej wizji leży przekonanie, że realna wartość dla Klientów agencji płynie z holistycznego podejścia do strategii, które nie ogranicza się do pojedynczych obszarów ekspertyzy. Skuteczny dział strategii musi na podstawie dostępnych danych łączyć perspektywę biznesową marki i potrzeby konsumenta tak, aby budować jego najlepsze doświadczenia. Tylko takie podejście pozwala wyjść poza punktowe działania na rzecz komplementarnych rozwiązań, które budują synergię w całym lejku zakupowym.

– Znajomość całego spektrum potrzeb Klientów, praca na danych jako podstawie oferowanych rozwiązań, wreszcie doświadczenie w prowadzeniu projektów łączących zarówno ekspertyzę mediową, jak i kreatywno-strategiczną pozwolą mi sprawnie działać w nowej roli. Naszym celem jest dostarczanie optymalnych rezultatów dla Klientów. Czasem wymaga to zakwestionowania pewnych elementów briefu, ale z doświadczenia wiem, że jest to konieczne do zbudowania relacji opartej na zrozumieniu i zaufaniu – dodaje Agnieszka Heidrich, Strategy Director.

Komplementarny zespół

Do Agnieszki raportują liderzy zespołów Customer Experience oraz Commerce. Anna Jaroszyńska i Katarzyna Strachota objęły stanowiska Customer Experience Lead i będą odpowiadały za budowanie spójnego i angażującego doświadczenia marki we wszystkich punktach styku. Stanowiska Commerce Strategy Lead objęli Jakub Tomkiewicz i Maciej Podgórski, którzy będą odpowiadać za optymalizację działań dla obecnych Klientów w ich kanałach sprzedaży, na platformach e-retail i marketplace’ach. Zajmą się także projektami consultingowymi dla nowych Klientów.

Agnieszka Heidrich ma ponad 20 lat doświadczenia w różnych obszarach marketingu. Od 2017 roku jest związana z grupą dentsu, gdzie pełniła funkcję Group Account Managera, a następnie Client Partnera w Isobar Polska. Wcześniej pracowała m.in. w agencji FCB Warsaw, kolejno jako Client Service Director i Managing Director oraz w JWT Warszawa jako Account Manager.

Źródło: dentsu

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764