
1 sierpnia stanowisko head of product design w Wirtualnej Polsce Media S.A. objął Bartłomiej Kozieł. Będzie odpowiadał za pracę nad jakością UX serwisów WP, zwiększenie zaangażowania użytkowników oraz współtworzył nowe produkty i usługi online.
Bartłomiej Kozieł ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarach User Experience i product designu. Tworzył i zarządzał zespołami w takich firmach jak Artegence, Comarch, Deloitte Digital. W „Gazecie Wyborczej” był odpowiedzialny za rozwój produktu w obszarze digital. Od lat jest również zaangażowany w rozwój tej branży w Polsce. Jest członkiem rady programowej konferencji UX Poland. Dzielił się wiedzą i doświadczeniem ze studentami podyplomowych studiów User Experience Design na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Ostatnio współtworzył nowy kierunek studiów na tej uczelni, UX Manager MasterClass. Rozwiązania, przy których współpracował, były wielokrotnie wyróżniane zarówno w Polsce, jak i za granicą, m.in. nagrodami Mobile Trends Awards, Kreatura, Finovate, BAI Global Innovation Awards.
– Cieszę się, że mogę wrócić do pracy w świecie mediów. Zwłaszcza że moim nowym miejscem jest Wirtualna Polska, lider na polskim rynku. To dla mnie zaszczyt, że powierzono mi zarządzanie tak doświadczonym zespołem, a w tak ciekawym środowisku pracy nie zabraknie nam różnorodnych i interesujących wyzwań – mówi Bartłomiej Kozieł, head of product design w Wirtualna Polska Media S.A.
Bartłomiej Kozieł w nowej roli zastąpił Daniela Aniszewskiego, który z końcem maja odszedł z WP. Będzie raportował do Łukasza Wojtkiewicza, dyrektora serwisów & product design w Wirtualnej Polsce.
– Przyjście Bartka jest potężnym wzmocnieniem dla obszaru produktu. I dowodem na rosnącą rolę UX w planowaniu rozwoju serwisów WP. Na najbliższe lata mamy jasne cele: w środowisku kapryśnych algorytmów wielkich platform i wyszukiwarek, jeszcze mocniej stawiamy na budowanie relacji z zaangażowanymi użytkownikami, chcemy dostarczyć im najlepsze na rynku produkty i usługi – mówi Łukasz Wojtkiewicz, dyrektor serwisów & product design w WP.
Źródło: Wirtualna Polska Media SA