logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy szef product design i UX w Wirtualnej Polsce

  PR 04.08.2023, przeczytano 650 razy
ilustracja

1 sierpnia stanowisko head of product design w Wirtualnej Polsce Media S.A. objął Bartłomiej Kozieł. Będzie odpowiadał za pracę nad jakością UX serwisów WP, zwiększenie zaangażowania użytkowników oraz współtworzył nowe produkty i usługi online.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-szef-product-design-i-ux-w-wirtualnej-polsce,400977,artykul.html

Bartłomiej Kozieł ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarach User Experience i product designu.  Tworzył i zarządzał zespołami w takich firmach jak Artegence, Comarch, Deloitte Digital. W „Gazecie Wyborczej” był odpowiedzialny za rozwój produktu w obszarze digital. Od lat jest również zaangażowany w rozwój tej branży w Polsce. Jest członkiem rady programowej konferencji UX Poland. Dzielił się wiedzą i doświadczeniem ze studentami podyplomowych studiów User Experience Design na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Ostatnio współtworzył nowy kierunek studiów na tej uczelni, UX Manager MasterClass. Rozwiązania, przy których współpracował, były wielokrotnie wyróżniane zarówno w Polsce, jak i za granicą, m.in. nagrodami Mobile Trends Awards, Kreatura, Finovate, BAI Global Innovation Awards.

– Cieszę się, że mogę wrócić do pracy w świecie mediów. Zwłaszcza że moim nowym miejscem jest Wirtualna Polska, lider na polskim rynku. To dla mnie zaszczyt, że powierzono mi zarządzanie tak doświadczonym zespołem, a w tak ciekawym środowisku pracy nie zabraknie nam różnorodnych i interesujących wyzwań – mówi Bartłomiej Kozieł, head of product design w Wirtualna Polska Media S.A.

Bartłomiej Kozieł w nowej roli zastąpił Daniela Aniszewskiego, który z końcem maja odszedł z WP. Będzie raportował do Łukasza Wojtkiewicza, dyrektora serwisów & product design w Wirtualnej Polsce.

– Przyjście Bartka jest potężnym wzmocnieniem dla obszaru produktu. I dowodem na rosnącą rolę UX w planowaniu rozwoju serwisów WP. Na najbliższe lata mamy jasne cele: w środowisku kapryśnych algorytmów wielkich platform i wyszukiwarek, jeszcze mocniej stawiamy na budowanie relacji z zaangażowanymi użytkownikami, chcemy dostarczyć im najlepsze na rynku produkty i usługi – mówi Łukasz Wojtkiewicz, dyrektor serwisów & product design w WP.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„5. rewolucja” wkracza do Radia Nowy Świat
amian Kwiek, były dziennikarz Trójki, rozpoczyna współpracę z Radiem Nowy Świat. Będzie autorem nowego podcastu „5. rewolucja”, którego punkt wyjścia to idea nawiązująca do rewolucji przemysłowych.
Atrakcyjne produkcje z katalogu BBC Studios stały się teraz dostępne na żądanie dla Abonentów usług telewizyjnych UPC.
Seriale TVN Warner Bros. Discovery debiutują za granicą
Po sukcesie na rynku lokalnym seriale fabularne pod marką Player Original ruszają w dalszą podróż! Wybrane tytuły z bogatej biblioteki fabularnej TVN Warner Bros. Discovery wkrótce zadebiutują na platformie MAX w USA i 29 krajach Europy. Pierwszy – miniserial „Kontrola” Nataszy Parzymies – będzie dostępny dla widzów za granicą już od 8...
Czterokrotny laureat Pulitzera publikuje na Goniec.pl
Wraz z początkiem grudnia funckję redaktora naczelnego Gońca objał Janusz Schwertner. Do zespołu dołączyli również dziennikarze Mateusz Baczyński oraz Jakub Wątor. Pod nowym kierownictwem redakcja wystartowała ze specjalną akcją #ŁącząNasMedia, w ramach której współpracować będzie z najsłynniejszymi i najlepszymi dziennikarzami z całego świata. W...
„Wyborcza” i „Wysokie Obcasy” ze świąteczną akcją dla subskrybentów
„Wyborcza” i „Wysokie Obcasy” zaprosiły do świątecznej współpracy znakomite autorki i autora, którzy napiszą wyjątkowe opowieści specjalnie dla subskrybentów Wyborcza.pl. W głosowaniu, które potrwa do 13 grudnia br., czytelnicy i czytelniczki będą mogli sami zdecydować o tematach podejmowanych w świątecznych historiach. Akcji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764