logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy szef sprzedaży Visual Solutions w Sharp

  PR 12.10.2018, przeczytano 770 razy

Krzysztof Nikisz dołączył do zespołu Sharp Electronics CEE, obejmując stanowisko Szefa Sprzedaży Visual Solutions w Polsce. Krzysztof jest cenionym specjalistą z długoletnim doświadczeniem w branży AV i DS, które zdobywał m.in. w firmach Integrated Solutions (Grupa Orange Polska), Samsung Electronics Polska i TRIAS S.A.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-szef-sprzedazy-visual-solutions-w-sharp,379709,artykul.html

Jak podkreśla Krzysztof, swoją blisko 20-letnia karierę zawodową zaczął od pracy w autoryzowanym serwisie Sharp.

- Cieszę się, że po wielu latach powróciłem do Sharpa. W październiku rozpocząłem pracę w Sharp Electronics CEE jako szef sprzedaży Video Solutions. Mój dział będzie odpowiedzialny nie tylko za sprzedaż produktów, ale też za projektowanie oraz dostarczanie kompleksowych rozwiązań. Najważniejszym dla mnie jest to, że Sharp daje mi możliwość pracy nie tylko bezpośrednio z produktem, ale również współpracy z klientami oraz integratorami. – powiedział Krzysztof Nikisz, Sales Manager VS, Sharp Electronics CEE.

W ciągu ostatnich dwóch lat w Integrated Solutions Krzysztof zarządzał grupami produktowymi Digital Signage, Unified Comminication oraz Audio & Video. Współpracował z blisko 300-osobowym zespołem handlowców, był odpowiedzialny za rozwijanie relacji z partnerami biznesowymi i pozyskiwanie nowych kontraktów.

- Dzięki zatrudnieniu Krzysztofa będziemy mogli dalej rozwijać kanał sprzedaży Visual Solutions Sharp w Polsce oraz skupić się na wsparciu naszych aktualnych i nowych Partnerów. Teraz, gdy nasz zespół VS jest kompletny, możemy rozwijać kolejne obszary biznesowe oraz tworzyć nowe produkty wertykalne z naszymi Partnerami biznesowymi. – powiedział Rafał Szarzyński, Country Sales & Marketing Manager, Sharp Electronics CEE.

Zatrudnienie Krzysztofa Nikisza wpisuje się w najnowszą strategię rozwoju Sharp CEE. Przypomnijmy, że we wrześniu br. Sharp uruchomił oficjalnie nowy program partnerski oraz rozpoczął rekrutację Partnerów biznesowych na terenie Polski.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764