logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy team kreatywny w Isobar Polska

  PR 06.06.2017, przeczytano 785 razy

Do zarządzanego przez Joannę Biernacką działu kreacji agencji Isobar Polska dołączył kolejny team kreatywny, Agnieszka Węglarska (senior art director) oraz Łukasz Pyrka (senior copywiter) będą odpowiadać za tworzenie konceptów kreatywnych dla kluczowych klientów agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-team-kreatywny-w-isobar-polska,32736,artykul.html

Agnieszka Węglarska, z branżą reklamową związana jest od 1998 r. Doświadczenie zdobywała współpracując, jako art director, designerka i ilustratorka, z agencjami takimi jak OS3, Leo Burnett, brandplace czy JWT Warszawa (obecnie J. Walter Thompson Group Poland). Pracowała również jako stylista wnętrz oraz jedzenia („Twój Styl”) oraz projektowała zabawki. Jej plakaty wystawiane były m.in. w Berlinie, Nowym Jorku i Hong Kongu.

Łukasz Pyrka w branży reklamowej pracuje od 2006 r. Tworząc koncepty kreatywne współpracował z agencjami takimi jak OS3, Leo Burnett, GPD Advertising TEQUILA Polska, Scholz & Friends, TBWA czy JWT Warsaw. Łukasz realizuje się również jako rysownik. Na stałe współpracuje z serwisem krytykapolityczna.pl.

Agnieszka i Łukasz w portfolio mają projekty dla klientów takich jak Ferrero, Foodcare, IKEA, Mazda, Opel, Stock, T-Mobile, Unilever czy Ministerstwo Środowiska.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764