logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy team kreatywny w Leo Burnett

  PR 15.03.2019, przeczytano 260 razy

Z początkiem marca szeregi zespołu agencji Leo Burnett zasilił nowy team kreatywny - Tomasz Gazda i Grzegorz Święcicki. Witamy na pokładzie!  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-team-kreatywny-w-leo-burnett,381650,artykul.html

Tomasz Gazda pochodzi z Łodzi. Kiedyś był archeologiem, ale od 2002 r. wykonuje zawód copywritera. Zdobywał doświadczenie w wielu warszawskich agencjach reklamowych, promując produkty i marki wielu kategorii. Ostatnio pracował w agencji Saatchi & Saatchi IS, między innymi dla Toyoty, Visy i Carrefoura. Dodatkowo pisze scenariusze seriali, komiksów i filmu. Umie żonglować jedną pomarańczą.

Grzegorz Święcicki kiedyś myślał, że zostanie astrofizykiem, ale zaczął rysować. Pracował dla wielu warszawskich agencji reklamowych, reklamując wszystko, od masła po samochody. Wcześniej pracował w agencji Saatchi & Saatchi IS, dla takich marek jak m.in. Toyota, Visa i Carrefour. W wolnych chwilach - plakacista.

Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg's, KraftHeinz, McDonald's, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Od 2002 roku agencja należy do Publicis Groupe.

Źródło: Leo Burnett

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
Epson: pokaz najnowszych urządzeń do druku fotograficznego na Film Video Foto 2019
Tegoroczna edycja najstarszej imprezy w branży fotograficznej i filmowej w Polsce, zostanie zorganizowana od 23 do 25 maja w Łodzi. Na targach oczywiście nie zabraknie firmy Epson, która zaprezentuje najnowsze rozwiązania z zakresu druku fotograficznego.
Monday - agencja komunikacji rozpoczyna współpracę w zakresie PR i digital z nowymi klientami z obszaru gamingu. Do portfolio dołączają wydawcy gier Ubisoft oraz Quantic Dream.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764