Z początkiem marca szeregi zespołu agencji Leo Burnett zasilił nowy team kreatywny - Tomasz Gazda i Grzegorz Święcicki. Witamy na pokładzie!
Tomasz Gazda pochodzi z Łodzi. Kiedyś był archeologiem, ale od 2002 r. wykonuje zawód copywritera. Zdobywał doświadczenie w wielu warszawskich agencjach reklamowych, promując produkty i marki wielu kategorii. Ostatnio pracował w agencji Saatchi & Saatchi IS, między innymi dla Toyoty, Visy i Carrefoura. Dodatkowo pisze scenariusze seriali, komiksów i filmu. Umie żonglować jedną pomarańczą.
Grzegorz Święcicki kiedyś myślał, że zostanie astrofizykiem, ale zaczął rysować. Pracował dla wielu warszawskich agencji reklamowych, reklamując wszystko, od masła po samochody. Wcześniej pracował w agencji Saatchi & Saatchi IS, dla takich marek jak m.in. Toyota, Visa i Carrefour. W wolnych chwilach - plakacista.
Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg's, KraftHeinz, McDonald's, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Od 2002 roku agencja należy do Publicis Groupe.
Źródło: Leo Burnett