logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy team kreatywny w Leo Burnett

  PR 15.03.2019, przeczytano 322 razy

Z początkiem marca szeregi zespołu agencji Leo Burnett zasilił nowy team kreatywny - Tomasz Gazda i Grzegorz Święcicki. Witamy na pokładzie!  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-team-kreatywny-w-leo-burnett,381650,artykul.html

Tomasz Gazda pochodzi z Łodzi. Kiedyś był archeologiem, ale od 2002 r. wykonuje zawód copywritera. Zdobywał doświadczenie w wielu warszawskich agencjach reklamowych, promując produkty i marki wielu kategorii. Ostatnio pracował w agencji Saatchi & Saatchi IS, między innymi dla Toyoty, Visy i Carrefoura. Dodatkowo pisze scenariusze seriali, komiksów i filmu. Umie żonglować jedną pomarańczą.

Grzegorz Święcicki kiedyś myślał, że zostanie astrofizykiem, ale zaczął rysować. Pracował dla wielu warszawskich agencji reklamowych, reklamując wszystko, od masła po samochody. Wcześniej pracował w agencji Saatchi & Saatchi IS, dla takich marek jak m.in. Toyota, Visa i Carrefour. W wolnych chwilach - plakacista.

Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg's, KraftHeinz, McDonald's, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Od 2002 roku agencja należy do Publicis Groupe.

Źródło: Leo Burnett

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fabryka mediów ekologicznych Ikonos na Remadays
Podczas targów REMADAYS 2020, wśród kilkuset wystawców, nie zabraknie materiałów i pełnej oferty polskiej fabryki ekologicznych materiałów samoprzylepnych i powlekanych – IKONOS z Opola.
Firmy w Polsce niegotowe na kryzys - kluczowe zarządzanie reputacją
Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji...
Rusza nowa intensywna kampania wspierająca kategorię czekolad marki Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną...
Canon: Spotkajmy się na Remadays
Na lutowych Targach Reklamy i Druku RemaDays zaprezentujemy najszybsze na rynku drukarki oraz urządzenie z atrakcyjną funkcją matowego lub błyszczącego wykończenia – zapowiada Canon Polska. W Strefie Canon nie zabraknie także interesujących pokazów i możliwości spotkania z ekspertami marki.
LMC z nową odsłoną kampanii promującej Pracę za Rogiem
Ruszyła kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii promującej należącą do LMC aplikację mobilną Praca za Rogiem. To innowacyjne rozwiązanie rekrutacyjne służy do wyszukiwania ofert pracy oraz kandydatów z wykorzystaniem kryterium odległości oraz poziomu wynagrodzenia. Autorem zdjęć do spotu jest Mac ‘Dronksy’ Poschwald – jeden z najlepszych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764