logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy team w 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 16.05.2019, przeczytano 454 razy

Art director Julia Nowak i copywriter Filip Kurkiewicz dołączyli do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-team-w-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,382471,artykul.html

W reklamie pracują od czterech lat, ostatnio m.in. w Walk, a wcześniej w Gutenberg Networks i 2012 agency. Pracowali dla klientów takich jak McDonald’s, Tchibo, Traficar, Volkswagen, nc+, Ibuprom, LOTTO. Wspólnie przygotowali launch marki About You na polskim rynku czy pracowali przy kampaniach Emerytura to stan konta, a nie stan ducha dla NN Investment Partners oraz Walczymy o Twoje marzenia dla Expandera.  

W wolnych chwilach Julia projektuje dla Lokalna Atrakcja Stolicy oraz Grunt i Woda,  a Filip pisze do szuflady i mediów - np. Wirtualnej Polski.

Dział kreacji 180 liczy obecnie 15 osób - zarządza nim Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner, którego wspiera Bartłomiej Walczuk, creative director.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764