logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy team w 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 16.05.2019, przeczytano 155 razy

Art director Julia Nowak i copywriter Filip Kurkiewicz dołączyli do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-team-w-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,382471,artykul.html

W reklamie pracują od czterech lat, ostatnio m.in. w Walk, a wcześniej w Gutenberg Networks i 2012 agency. Pracowali dla klientów takich jak McDonald’s, Tchibo, Traficar, Volkswagen, nc+, Ibuprom, LOTTO. Wspólnie przygotowali launch marki About You na polskim rynku czy pracowali przy kampaniach Emerytura to stan konta, a nie stan ducha dla NN Investment Partners oraz Walczymy o Twoje marzenia dla Expandera.  

W wolnych chwilach Julia projektuje dla Lokalna Atrakcja Stolicy oraz Grunt i Woda,  a Filip pisze do szuflady i mediów - np. Wirtualnej Polski.

Dział kreacji 180 liczy obecnie 15 osób - zarządza nim Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner, którego wspiera Bartłomiej Walczuk, creative director.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764