logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy teleobiektyw AF-S Nikkor 70–200mm f/2.8E FL ED VR

  PR 19.10.2016, przeczytano 841 razy
ilustracjastrzałka

Klasyczny teleobiektyw zmiennoogniskowy formatu FX jest niemal zawsze w torbie profesjonalnych fotografów. Jest on teraz jeszcze jaśniejszy, lżejszy oraz bardziej uniwersalny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-teleobiektyw-af-s-nikkor-70%E2%80%93200mm-f-2.8e-fl-ed-vr,30280,artykul.html

Nowy AF-S NIKKOR 70–200mm f/2.8E FL ED VR to najwyższej klasy produkt, który pozwala wyprzedzać o krok innych, gdy pracuje się nim w duecie z szybką lustrzanką cyfrową Nikon.

Niezależnie od tego, czy mówimy o fotografowaniu sportu, akcji, czy o innym reportażu, liczne udoskonalenia wprowadzone w najnowszej wersji tego cenionego obiektywu znacznie ułatwią pracę. Usprawnione funkcje śledzenia AF i kontroli ekspozycji w połączeniu z trybem redukcji drgań SPORT VR dają niezwykłe możliwości przy stosowaniu zdjęć seryjnych. W porównaniu z poprzednim modelem poprawiono jakość obrazu na brzegach kadru oraz zmniejszono winietowanie. Minimalna odległość zdjęciowa wynosi teraz zaledwie 1,1 m, a maksymalna skala odwzorowania zwiększyła się z 0,11x do 0,21x. Konfigurowalne przyciski umieszczone na tubusie obiektywu ułatwiają jego obsługę, a zamiana miejscami pierścienia zmiany ogniskowej i pierścienia ustawiania ostrości pozwoliła uzyskać lepsze wyważenie podczas trzymania sprzętu. Tubus wykonany z nowego stopu magnezu oraz soczewek ze szkła HRI i fluorytu sprawia, że jest to najlżejsza wersja obiektywu w historii, choć wcale nie mniej wytrzymała od poprzednich.

Nowy obiektyw NIKKOR 70–200mm f/2.8E niewiarygodnie podnosi jakość obrazu, szybkość działania i lepszy komfort użytkowania. Tryb redukcji drgań SPORT VR i ergonomia wzorowana na zaprezentowanych niedawno przez firmę Nikon teleobiektywach o ogniskowych 400 mm, 500 mm i 600 mm to elementy, które z pewnością docenią fotografowie wykonujący zdjęcia szybkich, nieprzewidywalnych wydarzeń, korzystający z profesjonalnych lustrzanek cyfrowych, takich jak model D5 – mówi Dirk Jasper, kierownik ds. marketingu produktu w firmie Nikon Europe.

Podsumowanie najważniejszych funkcji

  • Skuteczniejsza redukcja drgań (VR) i lepsza współpraca z korpusem. Najnowsza generacja systemu redukcji drgań (VR) firmy Nikon pozwala stosować czasy otwarcia migawki nawet o 4 stopnie dłuższe niż w przypadku braku systemu VR*, a jego aktywacja następuje błyskawicznie po wciśnięciu spustu migawki do połowy. Tryb redukcji drgań SPORT VR gwarantuje większą stabilność obrazu w wizjerze podczas fotografowania wyjątkowo dynamicznych scen. Udoskonalona funkcja śledzenia AF szybko i precyzyjnie ustawia ostrość w zmieniających się warunkach. Elektromagnetyczny mechanizm sterowania przysłoną sprawia, że system automatycznego ustalania ekspozycji działa niezwykle stabilnie – nawet podczas szybkiego wykonywania zdjęć seryjnych.
  • Wyjątkowo stała jakość optyczna – aż po brzegi kadru. Nowa konstrukcja optyczna gwarantuje najwyższą jakość obrazu w całym kadrze. Składa się na nią sześć soczewek ze szkła ED, soczewka fluorytowa oraz soczewka o wysokim współczynniku załamania (HRI). Powłoka nanokrystaliczna zmniejsza występowanie refleksów i efektów flary, co przekłada się na wyraźniejszy obraz. Efekt kolorowych obwódek, aberracja chromatyczna i dystorsja są kontrolowane w całym zakresie ogniskowych.

Źródło: NIKON Corporation

www.nikon.pl

Dodatkowe informacje:

*W trybie normalnym zgodnie ze standardem stowarzyszenia Camera & Imaging Products Association.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764