logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy travel vlog marki Žatecky - „Dobre Noviny z Czech”

  PR 07.08.2020, przeczytano 763 razy
ilustracja

Marka Žatecký zaprasza w podróż do Czech wraz z dwoma znanymi standuperami Michałem Kempą i Piotrem Szumowskim. W ramach nowego travel vloga standuperzy pokażą Czechy od dość nietypowej strony. Emisja „Dobrych Novin z Czech” ruszyła 6 sierpnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-travel-vlog-marki-%C5%BDatecky---_dobre-noviny-z-czech_,388038,artykul.html

Nowy format jest kontynuacją współpracy z komikami, którzy dotychczas na kanale You Tube o nazwie Dobre Noviny, co tydzień komentowali pozytywne wiadomości z Polski i świata. W najnowszym programie Michał Kempa i Piotr Szumowski w charakterystyczny dla siebie, humorystyczny sposób zaprezentują widzom ciekawe strony Czech, przeplatając to nieco absurdalnymi skeczami.

- Zapraszamy naszych widzów w nietypową podróż. Nasi wysłannicy do Czech pokażą ciekawe i zabawne strony Czech jakich jeszcze nie znamy – mówi Anita Matuszewska, Starszy Specjlaista ds Marketingu w Carlsberg Polska. – Szczególnie  teraz, gdy możliwości podróżowania są bardzo ograniczone, nasz program jest ciekawym i wesołym sposobem na wyprawy online. Mamy nadzieję, że spodoba sie on naszym konsumentom.

Program składa się z 10 odcinków, pierwszy wyemitowany został 6 sierpnia, zaś emisje kolejnych planowane są co tydzień, w czwartki o godzinie 18.00.

Materiały powstają we współpracy ze Stand Up Polska, za realizację i stronę kreatywną kampanii odpowiadają agencje Initiative oraz Reprise, a za produkcję Dynamo Film.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764