logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Wacom Cintiq Pro 16 dla artystów i projektantów

  PR 27.10.2021, przeczytano 245 razy

Cintiq Pro 16 to najnowszy tablet piórkowy od Wacom, zapewniający naturalne wrażenie rysowania po papierze. Oferuje m.in. wysoką rozdzielczość 4K (3840 x 2160), funkcje zwiększające produktywność oraz odwzorowanie 98% przestrzeni barw Adobe RGB, dzięki czemu świetnie nadaje się do najróżniejszych zastosowań kreatywnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-wacom-cintiq-pro-16-dla-artystow-i-projektantow,393556,artykul.html

Wacom Cintiq Pro 16 to zaawansowany, ale jednocześnie przenośny tablet piórkowy przeznaczony dla profesjonalnych artystów, projektantów i fotografów. Jego cienka, zgrabna obudowa bez problemu zmieści się w torbie lub plecaku, co z pewnością docenią osoby, które często zmieniają miejsce pracy, przenosząc się między domem i biurem lub dojeżdżając do klientów.

W Cintiq Pro 16 zastosowano najnowszą technologię dotykową Wacom, która cechuje się większą wydajnością niż poprzednie generacje. Podobnie jak jego siostrzane modele, Cintiq Pro 16 pozwala jednocześnie korzystać z piórka i funkcji wielodotykowych, umożliwiających wygodną nawigację, powiększanie i pomniejszanie oraz obracanie grafik, zdjęć czy modeli w programach 2D lub 3D. Na górnej krawędzi tabletu pojawił się przełącznik do szybkiego włączania i wyłączania funkcji wielodotykowych. Z kolei z tyłu obudowy rozmieszczono osiem przycisków ExpressKeys (po cztery z każdej strony) , do których można przypisać najczęściej używane skróty. Przeniesienie przycisków na tył urządzenia nie tylko pozwoliło zwiększyć powierzchnię ekranu, ale także sprawiło, że ich obsługa stała się bardziej intuicyjna – znajdują się teraz w miejscu, w którym większość użytkowników w naturalny sposób trzyma dłonie podczas pracy.

Do tabletu dołączono udoskonalone piórko Wacom Pro Pen 2, które zapewnia jeszcze większą dokładność i czułość na nacisk niż poprzedni model. Pro Pen 2 nie wykazuje praktycznie żadnych opóźnień, dzięki czemu idealnie naśladuje pracę z tradycyjnym ołówkiem lub pędzlem. Technologia optical bonding zmniejsza efekt paralaksy, poprawiając widoczność cienkich linii i detali, a antyodblaskowa powłoka zapobiega odbijaniu się światła od ekranu.

Do Cintiq Pro 16 można również dobrać akcesoria, dzięki którym praca z nim będzie bardziej komfortowa. Podstawka Wacom pozwala ustawić ekran pod wygodnym kątem, a w razie potrzeby do uchwytu VESA można przymocować podstawkę innego producenta. Artyści lubiący eksperymentować z narzędziami mogą sięgnąć po piórko Pro Pen slim lub Pro Pen 3D z trzema programowalnymi przyciskami. Dla bardziej wymagających dostępny jest również pilot sterujący ExpressKey Remote, który oferuje aż 17 programowalnych przycisków oraz pierścień Touch Ring.

Wacom Cintiq Pro 16 współpracuje z komputerami Mac i PC. Dołączone do niego kable nie zawierają PCW, dzięki czemu spełniają najnowsze wymagania dotyczące celów zrównoważonego rozwoju (SDG).

Źródło: Wacom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764