logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej

  PR 10.06.2024, przeczytano 681 razy
ilustracja

Z początkiem czerwca br. do Kompanii Piwowarskiej dołączył Wojciech Bogusz, zajmując stanowisko wiceprezesa ds. marketingu. Obowiązki nowego członka zarządu obejmą realizację celów strategicznych firmy, w szczególności rozwój marek premium i segmentu piw bezalkoholowych. Będzie też odpowiadał za innowacje oraz za obszar transformacji cyfrowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-wiceprezes-ds.-marketingu-w-kompanii-piwowarskiej,404578,artykul.html

Wojciech Bogusz jest liderem z bogatym doświadczeniem w branży FMCG na rynku polskim, a także na innych rynkach europejskich. Z sukcesami tworzył strategie dla portfolio marek globalnych i lokalnych, jak również wprowadzał innowacje, które kształtowały nowe trendy konsumenckie.

- Z ogromną ekscytacją dołączam do lidera branży piwowarskiej. Tyskie, Lech, Żubr oraz pozostałe marki Kompanii Piwowarskiej to ikony polskiego rynku piwa, które przez dziesięciolecia stały się częścią naszej kultury oraz ustanawiały nowe standardy marketingu. Praca z nimi to niesamowite wyzwanie, ale również wielka odpowiedzialność, wierzę, że moje doświadczenie, wiedza i pasja przyczynią się do dalszych sukcesów naszego portfolio - komentuje Wojciech Bogusz.

Wojciech Bogusz rozpoczął karierę w marketingu w 2005 r. w firmie Reckitt, kontynuując ją w Danone. Ma też bogate doświadczenie w branży browarniczej. Od 2012 związany był z czołowymi producentami piwa, piastując wysokie stanowiska i odpowiadając za rozwój marek własnych i globalnych na wielu rynkach europejskich. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. 

Wcześniej stanowisko wiceprezeski ds. marketingu zajmowała Małgorzata Lubelska, która awansowała do struktury europejskiej Asahi Group, do której należy Kompania Piwowarska. Nowe stanowisko dyrektorki kategorii i marek globalnych objęła z dniem 1 czerwca br.

Kompania Piwowarska jest częścią Asahi Europe & International, która od listopada 2020 roku obejmuje 19 browarów w 8 krajach europejskich. Właścicielem AE&I jest Asahi Group Holdings – grupa notowana na Tokijskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, która prowadzi działalność w segmencie piw, alkoholi mocnych, napojów bezalkoholowych, a także żywności, zajmując czołowe pozycje na rynkach w Europie oraz Azji i Pacyfiku.

Źródło: Kompania Piwowarska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grzegorz Pawlak dołączył do Newline Interactive
Od marca 2025 roku Grzegorz Pawlak dołączył do zespołu Newline Interactive obejmując stanowisko Business Development Managera. Jest odpowiedzialny za utrzymywanie relacji z partnerami i klientami końcowymi marki. W warszawskim Showroomie Newline udziela merytorycznego wsparcia podczas prezentacji, szkoleń i webinarów, z dużą swobodą poruszając się po zagadnieniach...
Biuro ZFPR z nowym Dyrektorem
Od 1 kwietnia br. następują zmiany personalne w Biurze Związku Firm Public Relations. Dotychczasowa Dyrektorka Katarzyna Rudzik pełni swoją funkcję do końca miesiąca, przekazując w tym czasie obowiązki nowemu Dyrektorowi Cezaremu Nowakowi.
Aleksandra Żyłkowska awansuje w Chapter1
Aleksandra Żyłkowska awansowała w strukturach poznańskiej agencji Chapter1 - przechodzi do działu strategii i obejmuje nowo utworzone stanowisko Innovation Digital Manager. Jest to związane z utworzeniem w strukturach agencji nowej komórki, która będzie skupiać się na odkrywaniu nowych możliwości technologicznych, wpisujących się w projekty agencji dla obsługiwanych klientów....
Sergii Makarchuk dołącza do zespołu polskiego oddziału Aleph
Polski oddział Aleph Group wzmacnia swoje siły w obszarze Microsoft Ads. Do zespołu biura Aleph w Warszawie dołącza Sergii Makarchuk, który obejmuje stanowisko Client Solutions Manager i współpracować będzie z klientami właśnie na polu kampanii Microsoft Ads. Raportować będzie do Marcina Guta, który w roli Client Partner Sales Lead jest od niedawna...
Łukasz Pytlewski obejmuje stanowisko w agencji YOTTA
Łukasz Pytlewski objął strategiczną rolę w agencji analityczno - wdrożeniowej YOTTA, należącej do Publicis Groupe. Jego zadaniem jest kierowanie projektami analitycznymi, które wspierają decyzje biznesowe klientów, rozwijają zarządzanie danymi i pomagają optymalizować strategie marketingowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764