logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej

  PR 10.06.2024, przeczytano 201 razy
ilustracja

Z początkiem czerwca br. do Kompanii Piwowarskiej dołączył Wojciech Bogusz, zajmując stanowisko wiceprezesa ds. marketingu. Obowiązki nowego członka zarządu obejmą realizację celów strategicznych firmy, w szczególności rozwój marek premium i segmentu piw bezalkoholowych. Będzie też odpowiadał za innowacje oraz za obszar transformacji cyfrowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-wiceprezes-ds.-marketingu-w-kompanii-piwowarskiej,404578,artykul.html

Wojciech Bogusz jest liderem z bogatym doświadczeniem w branży FMCG na rynku polskim, a także na innych rynkach europejskich. Z sukcesami tworzył strategie dla portfolio marek globalnych i lokalnych, jak również wprowadzał innowacje, które kształtowały nowe trendy konsumenckie.

- Z ogromną ekscytacją dołączam do lidera branży piwowarskiej. Tyskie, Lech, Żubr oraz pozostałe marki Kompanii Piwowarskiej to ikony polskiego rynku piwa, które przez dziesięciolecia stały się częścią naszej kultury oraz ustanawiały nowe standardy marketingu. Praca z nimi to niesamowite wyzwanie, ale również wielka odpowiedzialność, wierzę, że moje doświadczenie, wiedza i pasja przyczynią się do dalszych sukcesów naszego portfolio - komentuje Wojciech Bogusz.

Wojciech Bogusz rozpoczął karierę w marketingu w 2005 r. w firmie Reckitt, kontynuując ją w Danone. Ma też bogate doświadczenie w branży browarniczej. Od 2012 związany był z czołowymi producentami piwa, piastując wysokie stanowiska i odpowiadając za rozwój marek własnych i globalnych na wielu rynkach europejskich. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. 

Wcześniej stanowisko wiceprezeski ds. marketingu zajmowała Małgorzata Lubelska, która awansowała do struktury europejskiej Asahi Group, do której należy Kompania Piwowarska. Nowe stanowisko dyrektorki kategorii i marek globalnych objęła z dniem 1 czerwca br.

Kompania Piwowarska jest częścią Asahi Europe & International, która od listopada 2020 roku obejmuje 19 browarów w 8 krajach europejskich. Właścicielem AE&I jest Asahi Group Holdings – grupa notowana na Tokijskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, która prowadzi działalność w segmencie piw, alkoholi mocnych, napojów bezalkoholowych, a także żywności, zajmując czołowe pozycje na rynkach w Europie oraz Azji i Pacyfiku.

Źródło: Kompania Piwowarska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna Bielecka-Bochenko Dyrektorką Marketingu w Kraft Heinz Polska
Kraft Heinz Polska, ogłosiła niedawno awans Anny Bieleckiej-Bochenko na stanowisko Head of Marketing. W swojej nowej roli Bielecka-Bochenko będzie odpowiedzialna za kierowanie i rozwijanie strategii marketingowych dla marek Heinz oraz Pudliszki.
Anna Gruszka dołącza do adQuery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery dołączyła Anna Gruszka, obejmując stanowisko Chief Growth Officer. W nowej roli odpowiada za wzrost biznesu, przyspieszenie rozwoju platformy w Europie oraz budowanie relacji z największymi markami z rynku lokalnego i globalnego.
Nowa szefowa Działu Prawnego Grupy Eurozet
Od 1 lipca br. stanowisko dyrektora Działu Prawnego Grupy Eurozet obejmie Kamila Pirogow-Małdzińska.
Awanse w Dziale Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet
W ramach struktur Działu Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet awansowało aż 10 osób. Stanowiska dyrektorskie objęli Anna Chudzyńska i Michał Miętusiewicz.
Kamila Glińska nową szefową serwisu Plejada
Z początkiem lipca 2024 r. Kamila Glińska obejmie stanowisko szefowej serwisu Plejada. Dotychczas pełniący tę funkcję Grzegorz Dobek podjął decyzję o odejściu z firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764