logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy wiceprezes Link4 odpowiedzialny za marketing

  PR 19.05.2024, przeczytano 405 razy
ilustracja

Mikołaj Ciaś, menedżer od 20 lat związany z branżą FMCG, objął funkcję wiceprezesa zarządu LINK4. Będzie odpowiedzialny za obszary komercyjne, w tym między innymi, za marketing ubezpieczyciela. Wcześniej pracował w dużych korporacjach międzynarodowych, gdzie był dyrektorem marketingu i członkiem zarządu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-wiceprezes-link4-odpowiedzialny-za-marketing,404280,artykul.html

Mikołaj Ciaś przez ponad dwie dekady zdobywał doświadczenie w branży dóbr szybko zbywalnych, pełniąc kluczowe role menedżerskie na szczeblu lokalnym i międzynarodowym. To strategiczny marketer, a także doświadczony lider zmian i przekształceń. Pracował m.in. w Unilever Polska, Carlsberg Polska, Coca-Cola Poland na stanowisku dyrektora marketingu – członka zarządu oraz w Marie Brizzard Wine and Spirits, gdzie kierowałem Działem Komercyjnym firmy. Współtworzył również strartup KRAVT & CO. gdzie był prezesem zarządu.

– Wsłuchiwanie się w głos klienta, szacunek i dążenie do mistrzostwa towarzyszą mi od początku drogi zawodowej, dlatego bardzo cieszę się, że takie są właśnie wartości LINK4. Objęcie funkcji wiceprezesa tej spółki to dla mnie zaszczyt i ogromne wyzwanie zawodowe. Cieszę się, że z tak znakomitym zespołem profesjonalistów będziemy mogli połączyć nasze doświadczenie, by razem wzmacniać siłę i pozycję na rynkujednej z trzech najbardziej rozpoznawalnych firm ubezpieczeniowej w Polsce –mówi Mikołaj Ciaś, wiceprezes zarządu LINK4.

Nowy wiceprezes LINK4 jest absolwentem Politechniki Warszawskiej na Wydziale Inżynierii Środowiska ze specjalnością Zarządzanie oraz licznych kursów i szkoleń z zakresu zarządzania, marketingu, budowania strategii, finansów i sprzedaży. Ukończył także Program Zarządczy dla wyższej kadry kierowniczej w IMD Institute w Szwajcarii. 

Źródło: LINK4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jacek Dąbrowski dołącza do zespołu sprzedaży Grupy Iberion
Od czerwca pełni funkcję Head of PMP i jest odpowiedzialny za rozwój sprzedaży w obszarze kampanii programatycznych. Zakres jego działania będzie obejmował również sprzedaż bezpośrednią.
Zmiany w zarządzie agencji adcookie
Agencja adcookie dokonała zmian w strukturze zarządczej. Nowo utworzoną funkcję chief operating officer objęła Alina Lysychkina. Dołączyła także do zarządu spółki. 
Wojciech Białecki w WowMedia&Metrics
Wojciech Białecki dołączył do domu mediowego WowMedia&Metrics jako Head of Media Strategy. Będzie odpowiadał za rozwijanie strategii mediowych oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie marketingu internetowego i mediów społecznościowych.
Magdalena Pobikrowska oraz Dominika Niekraszewicz awansują w Salestube
Magdalena Pobikrowska oraz Dominika Niekraszewicz awansowały w strukturach należącej do Group One spółki MarTech & e-commerce connected Salestube. Magdalena objęła stanowisko Senior Media Operations Director, Dominika natomiast awansowała na stanowisko Senior Business Development Director. Ich unikalne kompetencje w zakresie budowania utalentowanych, efektywnych...
Emilia Czerwiec przechodzi do agencji Insignia
Do agencji Insignia na stanowisko Creative Group Head dołącza Emilia Czerwiec. Do jej zadań będzie należało m.in. zarządzanie zespołem kreatywnym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764