logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy wizerunek ACCHSH na targach Poligrafia

  PR 04.04.2007, przeczytano 906 razy
ilustracjastrzałka

Nagrodzony Złotym Medalem targów Poligrafia 2007 system produkcyjny PuzzleFlow v.3 był najważniejszym nowym rozwiązaniem promowanym przez firmę ACCHSH na poznańskiej wystawie. Polski producent został też uhonorowany tytułem „Bomby Marketingowej” tegorocznych targów przez TV Biznes.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-wizerunek-acchsh-na-targach-poligrafia,5370,artykul.html

Firma ACCHSH zaprezentowała na Poligrafii zmieniony wizerunek, na który składają się m.in. nowa nazwa i logo oraz zmodyfikowane nazewnictwo produktów wchodzących w skład jej oferty.

Targi Poligrafia 2007 były pierwszą ważną imprezą branżową, na której firma ACCHSH (wcześniej ACC HSH Group) pojawiła się w nowej „odsłonie”, prezentując zmienioną nazwę, logo, wygląd stron internetowych, a przede wszystkim – nową strukturę i nazewnictwo tworzonych przez siebie programów przeznaczonych dla branży poligraficznej i wydawniczej. Wcześniej oferowane pod różnymi nazwami, dziś wchodzą w skład systemu produkcyjnego PuzzleFlow, będącego od lat flagowym rozwiązaniem ACCHSH.

Na targach szczególny nacisk firma położyła na program PuzzleFlow Express (d. PdfPreflighter), będący połączeniem systemu do weryfikacji wstępnej z systemem dystrybucji prac. Firma wprowadziła w nim wiele nowych funkcji, m.in. natywną normalizację plików postscriptowych, drukarkę PDF niezależną od programu Acrobat oraz automatyczne wysyłanie certyfikowanych prac do kolejki PuzzleFlow przy użyciu interfejsu JMF. System PuzzleFlow i program PuzzleFlow Express, poza własnym stoiskiem firmy ACCHSH, były też promowane na stoiskach jej polskich dealerów.

Innowacyjność systemu PuzzleFlow i wchodzących w jego skład programów została doceniona przez jury konkursu o Złoty Medal targów Poligrafia 2007. Rozwiązanie ACCHSH było jednym z ośmiu produktów (i jednym z dwóch programów) jakie otrzymały tę prestiżową nagrodę. Uroczyste wręczenie Złotych Medali odbyło się drugiego dnia targów podczas Wieczoru Wystawców. W imieniu ACCHSH nagrodę odebrali współwłaściciele firmy – Andrzej Czyż i Marcin Streszewski.

Złoty Medal nie był jedynym wyróżnieniem, jakie spotkało podczas targów firmę ACCHSH. Telewizja Biznes, ściśle współpracująca z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi, postanowiła przyznać firmie ACCHSH tytuł „Bomby Marketingowej” targów Poligrafia, nagradzając ją kampanią marketingową o wartości 10 tys. zł na swojej antenie. Nagroda również była wręczana podczas Wieczoru Wystawców.

Mówi Andrzej Czyż: Bardzo nam miło, że rozwiązania tworzone przez naszą firmę oraz sposób przekazywania wiedzy o nich i ich promowania zostały dostrzeżone nie tylko przez fachowców ze środowiska poligraficznego, ale również przez media. Czynimy wiele starań, aby nasz produkt, będący oryginalnym polskim rozwiązaniem, był dostrzegany w skali międzynarodowej i jestem pewien, że oba uzyskane w Poznaniu wyróżnienia znacznie się do tego przyczynią.

W osiągnięciu pozycji gracza o zasięgu międzynarodowym firmę ACCHSH wspiera stale rozbudowywana sieć dealerów z całego świata. Podczas targów przedstawiciele ACCHSH nawiązali wiele nowych kontaktów biznesowych, które zdaniem Andrzeja Czyża wkrótce zaowocują nowymi wdrożeniami i umowami partnerskimi: Tegoroczne targi uważamy za bardzo udane nie tylko ze względu na otrzymane nagrody. Liczba odwiedzających nasze stoisko i zainteresowanych systemem PuzzleFlow osób z różnych krajów była bardzo duża. Znaleźli się wśród nich zarówno nasi obecni partnerzy i klienci, jak również nowi, potencjalni dealerzy i kontrahenci. Jestem przekonany, że w przypadku wielu z nich kontakty nawiązane w Poznaniu już wkrótce przyniosą wymierne efekty.

Targi Poligrafia 2007 to pierwszy „przystanek” w tegorocznych planach wystawienniczych ACCHSH, w ramach których firma będzie promowała swój nowy wizerunek. Mówi Andrzej Czyż: Już w kwietniu będziemy obecni z własnym stoiskiem na gazetowych targach Nexpo w USA, zaś w kolejnych miesiącach w bardzo widoczny sposób chcemy zaistnieć na takich wystawach jak: IfraExpo w Wiedniu, IfraExpo India w Chennai czy Igas w Tokio. Mamy nadzieję, że udział w tych imprezach zakończy się dla nas równie dużym sukcesem, jak to miało miejsce w przypadku targów Poligrafia.

Źródło: ACCHSH

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsza łączona instalacja HP Indigo 30000 i Scodix Ultra 202 w tej części Europy
Taka konfiguracja to pionierskie rozwiązanie, na które nie zdecydował się jeszcze nikt w Polsce, a nawet w tej części Europy. Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie, które wybrały do swojego parku maszynowego maszyny cyfrowe HP Indigo 30000 oraz Scodix Ultra 202, są pierwszą firmą opakowaniową w regionie, która zaimplementowała taką cyfrową linię...
(R)ewolucja z Mark Andy – etykiety wielokolorowe w firmie Fleksograf
Zainstalowana w drukarni FleksoGraf w Tomaszowie Mazowieckim maszyna Evolution Series Mark Andy to trzecie urządzenie z tej serii w naszym kraju. Jak zapewnia Marcin Jakóbczyk - właściciel przedsiębiorstwa, firma Mark Andy okazała się nie tylko profesjonalnym sprzedawcą w tej transakcji, ale stała się dla drukarni partnerem. Poza tym wdrożenie, mimo ogólnoświatowej...
Antybakteryjny i antywirusowy lakier wodny Varcotec Lock 3 z certyfikatem Qualitylabs
Jak informuje firma Printline – polski dystrybutor materiałów eksploatacyjnych dla branży poligraficznej, oferowany przez nią antybakteryjny i antywirusowy lakier wodny Varcotec Lock 3 uzyskał certyfikat wydany przez niezależne niemieckie laboratorium QualityLabs z Norymbergi, stwierdzający jego 99,99% skuteczność w zwalczaniu bakterii gronkowca złocistego. Laboratorium w swoich...
Rynek książki w czasie pandemii – spadek liczby premier
Dla pisarzy i księgarni stacjonarnych nastały trudne czasy, pandemia COVID-19 uderzyła w większość gałęzi gospodarki, w tym także w rynek książki. W efekcie pojawia się mniej nowości oraz odwołane zostały spotkania z autorami.
Avargraf: maszyny Schmedt do oprawy twardej w drukarni cyfrowej
Avargraf jest jednym z dostawców maszyn i urządzeń introligatorskich, działającym od wielu lat na rynku polskim, a od 2001 roku -dealerem niemieckiej firmy Schmedt GmbH & Co. KG, specjalizującej się w produkcji maszyn do oprawy twardej dla małych i średnich nakładów. Oprócz nowych urządzeń, które cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem polskich drukarń, Avargraf oferuje...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764