logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy wizerunek ACCHSH na targach Poligrafia

  PR 04.04.2007, przeczytano 1063 razy
ilustracjastrzałka

Nagrodzony Złotym Medalem targów Poligrafia 2007 system produkcyjny PuzzleFlow v.3 był najważniejszym nowym rozwiązaniem promowanym przez firmę ACCHSH na poznańskiej wystawie. Polski producent został też uhonorowany tytułem „Bomby Marketingowej” tegorocznych targów przez TV Biznes.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-wizerunek-acchsh-na-targach-poligrafia,5370,artykul.html

Firma ACCHSH zaprezentowała na Poligrafii zmieniony wizerunek, na który składają się m.in. nowa nazwa i logo oraz zmodyfikowane nazewnictwo produktów wchodzących w skład jej oferty.

Targi Poligrafia 2007 były pierwszą ważną imprezą branżową, na której firma ACCHSH (wcześniej ACC HSH Group) pojawiła się w nowej „odsłonie”, prezentując zmienioną nazwę, logo, wygląd stron internetowych, a przede wszystkim – nową strukturę i nazewnictwo tworzonych przez siebie programów przeznaczonych dla branży poligraficznej i wydawniczej. Wcześniej oferowane pod różnymi nazwami, dziś wchodzą w skład systemu produkcyjnego PuzzleFlow, będącego od lat flagowym rozwiązaniem ACCHSH.

Na targach szczególny nacisk firma położyła na program PuzzleFlow Express (d. PdfPreflighter), będący połączeniem systemu do weryfikacji wstępnej z systemem dystrybucji prac. Firma wprowadziła w nim wiele nowych funkcji, m.in. natywną normalizację plików postscriptowych, drukarkę PDF niezależną od programu Acrobat oraz automatyczne wysyłanie certyfikowanych prac do kolejki PuzzleFlow przy użyciu interfejsu JMF. System PuzzleFlow i program PuzzleFlow Express, poza własnym stoiskiem firmy ACCHSH, były też promowane na stoiskach jej polskich dealerów.

Innowacyjność systemu PuzzleFlow i wchodzących w jego skład programów została doceniona przez jury konkursu o Złoty Medal targów Poligrafia 2007. Rozwiązanie ACCHSH było jednym z ośmiu produktów (i jednym z dwóch programów) jakie otrzymały tę prestiżową nagrodę. Uroczyste wręczenie Złotych Medali odbyło się drugiego dnia targów podczas Wieczoru Wystawców. W imieniu ACCHSH nagrodę odebrali współwłaściciele firmy – Andrzej Czyż i Marcin Streszewski.

Złoty Medal nie był jedynym wyróżnieniem, jakie spotkało podczas targów firmę ACCHSH. Telewizja Biznes, ściśle współpracująca z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi, postanowiła przyznać firmie ACCHSH tytuł „Bomby Marketingowej” targów Poligrafia, nagradzając ją kampanią marketingową o wartości 10 tys. zł na swojej antenie. Nagroda również była wręczana podczas Wieczoru Wystawców.

Mówi Andrzej Czyż: Bardzo nam miło, że rozwiązania tworzone przez naszą firmę oraz sposób przekazywania wiedzy o nich i ich promowania zostały dostrzeżone nie tylko przez fachowców ze środowiska poligraficznego, ale również przez media. Czynimy wiele starań, aby nasz produkt, będący oryginalnym polskim rozwiązaniem, był dostrzegany w skali międzynarodowej i jestem pewien, że oba uzyskane w Poznaniu wyróżnienia znacznie się do tego przyczynią.

W osiągnięciu pozycji gracza o zasięgu międzynarodowym firmę ACCHSH wspiera stale rozbudowywana sieć dealerów z całego świata. Podczas targów przedstawiciele ACCHSH nawiązali wiele nowych kontaktów biznesowych, które zdaniem Andrzeja Czyża wkrótce zaowocują nowymi wdrożeniami i umowami partnerskimi: Tegoroczne targi uważamy za bardzo udane nie tylko ze względu na otrzymane nagrody. Liczba odwiedzających nasze stoisko i zainteresowanych systemem PuzzleFlow osób z różnych krajów była bardzo duża. Znaleźli się wśród nich zarówno nasi obecni partnerzy i klienci, jak również nowi, potencjalni dealerzy i kontrahenci. Jestem przekonany, że w przypadku wielu z nich kontakty nawiązane w Poznaniu już wkrótce przyniosą wymierne efekty.

Targi Poligrafia 2007 to pierwszy „przystanek” w tegorocznych planach wystawienniczych ACCHSH, w ramach których firma będzie promowała swój nowy wizerunek. Mówi Andrzej Czyż: Już w kwietniu będziemy obecni z własnym stoiskiem na gazetowych targach Nexpo w USA, zaś w kolejnych miesiącach w bardzo widoczny sposób chcemy zaistnieć na takich wystawach jak: IfraExpo w Wiedniu, IfraExpo India w Chennai czy Igas w Tokio. Mamy nadzieję, że udział w tych imprezach zakończy się dla nas równie dużym sukcesem, jak to miało miejsce w przypadku targów Poligrafia.

Źródło: ACCHSH

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764