logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy wizerunek ACCHSH na targach Poligrafia

  PR 04.04.2007, przeczytano 951 razy
ilustracjastrzałka

Nagrodzony Złotym Medalem targów Poligrafia 2007 system produkcyjny PuzzleFlow v.3 był najważniejszym nowym rozwiązaniem promowanym przez firmę ACCHSH na poznańskiej wystawie. Polski producent został też uhonorowany tytułem „Bomby Marketingowej” tegorocznych targów przez TV Biznes.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-wizerunek-acchsh-na-targach-poligrafia,5370,artykul.html

Firma ACCHSH zaprezentowała na Poligrafii zmieniony wizerunek, na który składają się m.in. nowa nazwa i logo oraz zmodyfikowane nazewnictwo produktów wchodzących w skład jej oferty.

Targi Poligrafia 2007 były pierwszą ważną imprezą branżową, na której firma ACCHSH (wcześniej ACC HSH Group) pojawiła się w nowej „odsłonie”, prezentując zmienioną nazwę, logo, wygląd stron internetowych, a przede wszystkim – nową strukturę i nazewnictwo tworzonych przez siebie programów przeznaczonych dla branży poligraficznej i wydawniczej. Wcześniej oferowane pod różnymi nazwami, dziś wchodzą w skład systemu produkcyjnego PuzzleFlow, będącego od lat flagowym rozwiązaniem ACCHSH.

Na targach szczególny nacisk firma położyła na program PuzzleFlow Express (d. PdfPreflighter), będący połączeniem systemu do weryfikacji wstępnej z systemem dystrybucji prac. Firma wprowadziła w nim wiele nowych funkcji, m.in. natywną normalizację plików postscriptowych, drukarkę PDF niezależną od programu Acrobat oraz automatyczne wysyłanie certyfikowanych prac do kolejki PuzzleFlow przy użyciu interfejsu JMF. System PuzzleFlow i program PuzzleFlow Express, poza własnym stoiskiem firmy ACCHSH, były też promowane na stoiskach jej polskich dealerów.

Innowacyjność systemu PuzzleFlow i wchodzących w jego skład programów została doceniona przez jury konkursu o Złoty Medal targów Poligrafia 2007. Rozwiązanie ACCHSH było jednym z ośmiu produktów (i jednym z dwóch programów) jakie otrzymały tę prestiżową nagrodę. Uroczyste wręczenie Złotych Medali odbyło się drugiego dnia targów podczas Wieczoru Wystawców. W imieniu ACCHSH nagrodę odebrali współwłaściciele firmy – Andrzej Czyż i Marcin Streszewski.

Złoty Medal nie był jedynym wyróżnieniem, jakie spotkało podczas targów firmę ACCHSH. Telewizja Biznes, ściśle współpracująca z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi, postanowiła przyznać firmie ACCHSH tytuł „Bomby Marketingowej” targów Poligrafia, nagradzając ją kampanią marketingową o wartości 10 tys. zł na swojej antenie. Nagroda również była wręczana podczas Wieczoru Wystawców.

Mówi Andrzej Czyż: Bardzo nam miło, że rozwiązania tworzone przez naszą firmę oraz sposób przekazywania wiedzy o nich i ich promowania zostały dostrzeżone nie tylko przez fachowców ze środowiska poligraficznego, ale również przez media. Czynimy wiele starań, aby nasz produkt, będący oryginalnym polskim rozwiązaniem, był dostrzegany w skali międzynarodowej i jestem pewien, że oba uzyskane w Poznaniu wyróżnienia znacznie się do tego przyczynią.

W osiągnięciu pozycji gracza o zasięgu międzynarodowym firmę ACCHSH wspiera stale rozbudowywana sieć dealerów z całego świata. Podczas targów przedstawiciele ACCHSH nawiązali wiele nowych kontaktów biznesowych, które zdaniem Andrzeja Czyża wkrótce zaowocują nowymi wdrożeniami i umowami partnerskimi: Tegoroczne targi uważamy za bardzo udane nie tylko ze względu na otrzymane nagrody. Liczba odwiedzających nasze stoisko i zainteresowanych systemem PuzzleFlow osób z różnych krajów była bardzo duża. Znaleźli się wśród nich zarówno nasi obecni partnerzy i klienci, jak również nowi, potencjalni dealerzy i kontrahenci. Jestem przekonany, że w przypadku wielu z nich kontakty nawiązane w Poznaniu już wkrótce przyniosą wymierne efekty.

Targi Poligrafia 2007 to pierwszy „przystanek” w tegorocznych planach wystawienniczych ACCHSH, w ramach których firma będzie promowała swój nowy wizerunek. Mówi Andrzej Czyż: Już w kwietniu będziemy obecni z własnym stoiskiem na gazetowych targach Nexpo w USA, zaś w kolejnych miesiącach w bardzo widoczny sposób chcemy zaistnieć na takich wystawach jak: IfraExpo w Wiedniu, IfraExpo India w Chennai czy Igas w Tokio. Mamy nadzieję, że udział w tych imprezach zakończy się dla nas równie dużym sukcesem, jak to miało miejsce w przypadku targów Poligrafia.

Źródło: ACCHSH

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs na okładkę w technologii 3D Touch: wyniki
21 grudnia 2020 r. drukarnia Totem.com.pl oraz firma Konica Minolta ogłosiły wyniki Konkursu na okładkę książki uszlachetnioną w technologii 3D Touch. Spośród setki nadesłanych projektów wybrano 8, ich autorzy otrzymali nagrody w łącznej kwocie 15 tys. złotych.
Canon: 2021 rokiem personalizacji, dekoracji wnętrz i digitalizacji dokumentów
Zmiana systemu pracy, postępująca personalizacja druku i coraz większy nacisk na intuicyjność urządzeń. To według ekspertów Canon Polska trendy i wyzwania, jakich w 2021 roku należy spodziewać się w branży druku. W prognozach mówi się też o dobrej sytuacji rynku dekoracji wnętrz, która będzie miała spory wpływ na kondycję polskiej poligrafii.
Ricoh Pro VC60000 w Creative DM Factory
Atramentowy system produkcyjny na papier ciągły Ricoh Pro VC60000 został wybrany przez duńską firmę Creative DM Factory. Na maszynie będą realizowane wydruki mailingów bezkopertowych (self-mailer) i insertów. Tego typu materiały muszą przyciągać uwagę dlatego przy ich produkcji szczególne znaczenie ma wysoka jakość druku oraz możliwość korzystania z szerokiej gamy...
Polski oddział Sun Chemical otrzymał prestiżową nagrodę „Gazele Biznesu”, w 21. edycji rankingu o tej samej nazwie. Jak podkreśla jego twórca i organizator – dziennik Puls Biznesu –  wyróżnienie to jest przyznawane najbardziej dynamicznym polskim przedsiębiorstwom z sektora MŚP. Polski oddział Sun Chemical uzyskał je już po raz...
Konica Minolta Accuriopress C12000 „wprawiła w ruch” Machinę Druku
Machina Druku z Torunia zainwestowała niedawno w cyfrową maszynę do wielokolorowej produkcji wysokonakładowej - AccurioPress C12000 firmy Konica Minolta. To jedna z pierwszych instalacji w Polsce tego urządzenia i jednocześnie pierwsza tak rozbudowana o szereg funkcji automatyzujących jej działanie. Zakup maszyny – w bardzo trudnym okresie związanym z pandemią – pozwolił...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764