Agencja marketingu zintegrowanego Grupa Amako Sp. z o.o. zmienia swoją identyfikację wizualną. W wyniku wewnętrznej pracy agencji powstały: nowe, proste i nowoczesne logo uzupełnione o hasło „Brand builders”, a także zaprojektowane w oparciu o nową kolorystykę i typografię materiały poligraficzne.
Zmianom towarzyszy uruchomienie nowej strony internetowej Grupy Amako (www.grupaamako.pl) stworzonej w technologii Responsive Web Design (RWD), dzięki czemu można ją wygodnie przeglądać zarówno na ekranie komputera, jak i urządzeń mobilnych.
Grupa Amako to agencja marketingu zintegrowanego, która specjalizuje się w brandingu oraz w marketingu inwestycji deweloperskich. Pracując również dla marek z branż FMCG, motoryzacyjnej czy paliwowej, firma oferuje funkcjonalne rozwiązania w zakresie architektury marki, strategii komunikacji, systemów identyfikacji wizualnej, materiałów BTL oraz planowania i obsługi zintegrowanych kampanii reklamowych.
Grupa AMAKO realizowała projekty m. in. dla takich firm i marek, jak Unidevelopment S.A., Grupa Can-Pack S.A. (CP RE Sp. z o.o.), Inter-Bud Developer Sp. z o.o., Uzdrowisko Wysowa S.A. oraz „Wysowianka”, Holdimex Sp. z o.o., Nico, Stowarzyszenie Budowniczych Domów i Mieszkań, Nordic Development S.A., Stellar Retail Development oraz BRE.Locum S.A.
PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki.
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...