logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowy wizerunek agencji zatrudnienia Mondi

  PR 19.05.2015, przeczytano 3003 razy
ilustracjastrzałka

Nowy znak firmowy agencji zatrudnienia Mondi to efekt kilkumiesięcznej pracy zespołu specjalistów z agencji reklamowej about ad. Zmieniony logotyp uosabia wszystkie wartości, które stanowią fundament sukcesu firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowy-wizerunek-agencji-zatrudnienia-mondi,24890,artykul.html

Po 13 latach od pojawienia się na rynku agencja Mondi posiada już 21 oddziałów w Niemczech oraz 4 w Polsce – w Poznaniu, Szczecinie, Słubicach i Mierzynie.

Za wszelkie projekty graficzne, komunikację zewnętrzną marki i kontakt z mediami odpowiada agencja reklamowa about ad. Efektem udanej współpracy obu firm jest projekt nowego znaku firmowego. Na podstawie obustronnych ustaleń zadecydowano, że nowy logotyp firmy powstanie w ujęciu 4 poziomów hermeneutyki:

  1. zegar – symbolizuje czas;
  2. inicjał „M” – inspiracja nazwą firmy;
  3. serce – symbol zaangażowania w wykonywaną pracę;
  4. człowiek – ręce w objęciu symbolizują troskę o drugiego człowieka.


Obecnie logotyp stanowi integralną część tożsamości firmy i prezentuje jej rozwój na przestrzeni ostatnich lat. Dodany został również brand claim – „Human to human”, który wyraża jasny przekaz informujący o myśli przewodniej agencji.

Mondi jest marką parasolową dla istniejącej już Mondi PRO (Professional Recruitment Organisation), która specjalizuje się w rekrutacji stałej, oraz nowopowstałej Mondi SET (Supreme, Engagement, Time), zajmującej się rekrutacją pracowników tymczasowych dla klientów polskich i niemieckich.

Za projekt ze strony Mondi odpowiedzialni byli: Rafał Mroziewski (Prezes Zarządu), Monika Woźniak (Business Unit Manager), Kinga Chmielewska (Kierownik Działu Niemcy).

Agencja reklamowa about ad powierzyła zaś zadania zespołowi w składzie: Wiesław Juskowiak (Copywriter), Wojciech Franka (Art Director) oraz Agnieszka Andrzejczyk (Account Executive).

Źródło: about ad

www.aboutad.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Artur Szalpuk ambasadorem marki Robico Active
Firma Robico, producent m.in. kefirów i maślanek, wprowadza na rynek nową markę. Robico Active to produkty skierowane do osób lubiących aktywnie spędzać czas, dbających o zdrowie i sprawność fizyczną oraz profesjonalnych sportowców. Suplement diety WPC 80 w trzech owocowych smakach dostępny jest w sprzedaży od maja 2024 r. Launch produktów wsparty jest...
Aktywacja na Euro 2024 w marketach MediaMarkt
Ruszyły Euro 2024, a wraz z nimi oczywiście ogromne piłkarskie emocje. Od tego tygodnia klienci MediaMarkt mogą je poczuć na własnej skórze i sami rozegrać mecze w specjalnych strefach kibica. Atrakcyjne nagrody można zdobywać do 13 lipca. Za aktywację sportowej zabawy odpowiada Gutenberg Warsaw z Grupy DDB.
Dawid Myśliwiec w agencji WERE Fantasy
Dawid Myśliwiec, popularnonaukowy Youtuber prowadzący między innymi kanał Uwaga! Naukowy Bełkot podejmuje współpracę managerską z agencją WERE Fantasy należącą do grupy Fantasyexpo.
Kampania Biura Maklerskiego Alior Banku
Biuro Maklerskie Alior Banku rozpoczęło kampanię marketingową w social mediach skierowaną do osób korzystających z produktów inwestycyjnych, która ma promować jego ofertę rachunku maklerskiego i Alior Trader. Działania potrwają do końca lipca br.
Simlat i Chabior zapraszają na Warsztaty – kampania Q Service Castrol
Sieć profesjonalnych warsztatów Q Service Castrol uruchomiła nową kampanię. W głównych rolach występuje duet znanych aktorów, Łukasz Simlat i Janusz Chabior, nowi Ambasadorzy marki. Można ich zobaczyć w serii spotów nawiązujących do klasyków kina. Filmy będą zachęcać do skorzystania z usług serwisów należących do sieci przez...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764