logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy wizerunek i identyfikacja Great Open House

  PR 17.11.2015, przeczytano 1056 razy
ilustracjastrzałka

Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House (GOH) przeprowadza akcję odświeżenia wizerunku. Zmieniony został logotyp oraz cała identyfikacja wizualna agencji, wystartowała również zupełnie nowa firmowa strona internetowa www.goh.pl, przygotowana przez agencję hyperCREW.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-wizerunek-i-identyfikacja-great-open-house,26578,artykul.html

Wraz ze zmianą logotypu i identyfikacji wizualnej, agencja zmieniła także pozycjonowanie i firmowe hasło z „Jakość nigdy nie jest przypadkowa” na „Kreujemy, Intrygujemy, Realizujemy, Sprzedajemy”.

Celem całościowych zmian jest odmłodzenie wizerunku agencji Great Open House. Agencja istnieje od 2002 r., w tym czasie zrealizowała prawie 1500 projektów i kampanii marketingowych dla niemal 300 brandów.

Specjalizacją GOH jest łączenie idei kreatywnych z narzędziami marketingowymi. I tymi znanymi od lat i nowoczesnymi - taka synergia pozwala prowadzić intrygującą interakcję marki z konsumentem i uzyskiwać najlepsze efekty dla naszych klientów. Nowa identyfikacja ma podkreślać naszą umiejętność prowadzenia tego  dialogu na różnych płaszczyznach a nowe pozycjonowanie oddaje rzeczywistą wartość dla klientów, z którymi pracujemy  - mówi Robert Kołodziejczyk, prezes zarządu Great Open House.

Stary logotyp, pomarańczowo-szary, kojarzony był bardziej z rzetelnym rzemiosłem, niż kreatywnym i strategicznym myśleniem. Wielokolorowe nowe logo, przypominające okienko dialogowe, ma podkreślać fakt, że Great Open House specjalizuje się w budowaniu relacji z konsumentami w procesie zakupowym lub kreowaniu wizerunku marki, wykorzystując w tym celu wiedzę z wielu obszarów marketingu: strategia, badania, marketing rekomendacji, event marketing, shopper&trade marketing, jak i całe spektrum możliwości jakie dają nowoczesne narzędzia komunikacyjne.


Poprzednia wersja logo

Dziś normą przy organizacji eventów staje się wykorzystanie najnowszych gadżetów technologicznych, takich jak drukarki 3D, Virtual Reality, drony etc. Ciekawym trendem jest też np. wykorzystywanie licencji znanych marek, czego przykładem mogą być np. nasze eventy organizowane na licencji Monopoly. Dodatkowo klienci coraz częściej oczekują podejścia i rozwiązań 360 stopni, co dziś oznacza także konieczność funkcjonowania każdego projektu w obszarze digital - dodaje Robert Kołodziejczyk.

Dlatego coraz częściej i w coraz szerszym zakresie agencja GOH współpracuje ze swoją agencją „siostrzaną” hyperCREW (agencją interaktywną).

- Wkrótce prawdopodobnie nadamy tej współpracy kształt bardziej fizyczny, tworząc w oparciu o te dwie agencje jedną grupę marketingową, wyspecjalizowaną w projektach 360 stopni - zapowiada prezes zarządu Great Open House.

Źródło: Great Open House

www.goh.pl

Dodatkowe informacje:

Great Open House to agencja marketingu zintegrowanego, istniejąca od 2002 roku. W gronie klientów agencji znaleźli się m.in.: Pepsi-Cola General Bottlers Poland, Storck Polska, Danone, Nestle Polska, Bakoma, Mondolez Polska (dawniej: Kraft Foods Polska), Haribo, Mars Polska, Unilever Polska, Grupa Żywiec Warka Radler, Specjal, Brackie Pils), Tesco, P4 (Play), GlaxoSmitKline, InPost czy 3M.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764