logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy wizerunek marki w kampanii Finlandia Vodka

  PR 04.12.2013, przeczytano 1419 razy

Finlandia Vodka, we współpracy z jedną z najlepszych na świecie agencji kreatywnych Wieden+Kennedy London, wprowadza nową globalną kampanię wizerunkową. Niezwykłe połączenie unikatowych elementów wizualnych z ideą celebrowania życia, podkreślają oryginalny wizerunek marki. Pod hasłem „Za życie niezwyczajne” Finlandia Vodka odkrywa przed konsumentami unikalny świat doznań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-wizerunek-marki-w-kampanii-finlandia-vodka,20380,artykul.html

Finlandia Vodka nawiązała współpracę agencją Wieden+Kennedy, która opracowywała kampanie dla takich międzynarodowych marek, jak Nike, P&G, Coca-Cola czy Levi’s. Kooperacja z londyńskim oddziałem sieci zaowocowała nową globalną kampanią dla Finlandia Vodka. Odświeża ona wizerunek marki, nadając jej oryginalny kierunek, znacznie różniący się od dotychczasowej linii komunikacji.

Głównym celem kampanii jest inspirowanie konsumentów do niezwyczajnego życia. Kreacja wyznaczona przez Wieden+Kennedy London podkreśla szczególnie ideę celebrowania chwil i doświadczania ich w mniej zwyczajny sposób. Zachęca do przełamywania rutyny poprzez odkrywanie codzienności na nowo oraz poszukiwanie przyjemności, nawet tych niewielkich, które sprawią, że każdy dzień będzie udany. „Za życie niezwyczajne” to nie tylko filozofia marki, ale również propozycja filozofii życia dla każdego z nas.

Nowa kampania Finlandia Vodka stworzona przez Wieden+Kennedy przekształca markę dotychczas skoncentrowaną głównie na produkcie, w markę utożsamianą ze sposobem życia
– tłumaczy Alexander Sneen, Global Marketing Director - Vodka, Brown-Forman. Choć nadal podkreślamy unikatową tradycję i  wyjątkowy proces destylacji Finlandia Vodka, to eksponujemy nowe wartości, jakie ona reprezentuje. To doskonała okazja do tego, aby wznieść toast za życie niezwyczajne – tłumaczy Sneen.

Koncepcja Wieden+Kennedy wykorzystuje niepowtarzalne elementy wizualne świata wykreowanego przez geniusza fotografii, Pierre'a Winthera. Wyraziste kadry Winthera, znanego z kampanii modowych realizowanych dla Diesel, Levi's i Hugo Boss, mają filmowy i nieco ekscentryczny charakter. Winther, stworzył dla Finlandia Vodka wyjątkową, intrygującą przestrzeń, w której na pierwszy plan wysunął ludzi. To oni i ich styl życia odzwierciedlają nową wizję marki.

 „Za życie niezwyczajne” to kampania, która otwiera świeży i odważny kierunek komunikacji Finlandia Vodka. Wizerunek marki, która niezmiennie kojarzona jest z najnowszymi trendami w światowym designie, wzbogacony został o elementy odwołujące się bezpośrednio do stylu życia. Dzięki temu podejmujemy dialog z naszymi konsumentami, inspirując ich do odkrywania codzienności, która może być niezwyczajna
– podkreśla Katarzyna Obuchowicz, Marketing Director w Brown-Forman Polska.

Kampanii „Za życie niezwyczajne” towarzyszą działania marketingowe we wszystkich dostępnych kanałach. W najbliższym czasie, w wybranych klubach w całej Polsce, organizowane będą również eventy, podczas których niezwykłości życia będą mogli doświadczyć konsumenci.

Źródło: Brown-Forman Polska

Galeria: Nowy wizerunek marki w kampanii Finlandia Vodka

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764