logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy wizerunek marki Węgiel Sztygar

  PR 05.11.2018, przeczytano 1690 razy
ilustracjastrzałka

Początek jesieni 2018 to czas rewolucji wizerunkowej marki WĘGIEL SZTYGAR. Stopniowo krok po kroku zmianom uległ każdy szczegół brand’u. Nowy znak rozpoznawczy, nowy e-sklep oraz finałowa zmiana opakowań, w których dystrybuowany jest wysokojakościowy ekogroszek – wszystko to by być marką bardziej wyrazistą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-wizerunek-marki-wegiel-sztygar,380020,artykul.html

Zmiana przepisów, dotycząca możliwości spalanie węgli w kotłach wyższej generacji nakłada na Użytkowników pieców i kotłów obowiązek zaopatrywania się w węgle wysokiej jakości. Zmiana polityki, stopniowa zmiana świadomości Użytkowników ekogroszków oraz ich troska o stan naszego powietrza i środowiska już przynoszą wymierne efekty. Jednym z nich jest rozwój SYNEGIO GROUP SA zajmującej się produkcją oraz dystrybucją wysokoenergetycznych ekogroszków marki WĘGIEL SZTYGAR.

Rozwój i ekspansja

Świadomy wybór ekogroszków wysokiej jakości to bez wątpienia mądry wybór. Na tej decyzji korzystają wszyscy. Cała społeczność zyskuje szansę na czyste powietrze, środowisko i zdrowie. Wybierając wysokojakościowy ekogroszek Użytkownik domowego c.o. pokazuje, że zależy mu na skutecznej walce ze smogiem. Edukacja Użytkowników kotłów, zwiększanie ich świadomość – w obszarze zysków i zagrożeń –  jak i ciągle doskonalona umiejętność czystego spalania wysokojakościowych ekogroszków, to wieloetapowy proces. Efekty są już widoczne w jakości powietrza, którym oddychamy.

- Jeszcze za wcześnie na podsumowania, ale już teraz widzimy, że rok obecny jest przełomowy dla naszej marki. Kilka lat konsekwentnej pracy polegającej na oddaniu do dyspozycji Użytkowników węgli produktów wysokokalorycznych, certyfikowanych i poddanych wielu procesom (czyszczenia z kamieni i suszenia) przynosi świetny rezultat. Dzięki wysokim standardom naszych produktów węglowych zyskaliśmy zaufanie ogromnej liczby Klientów. Wysoka sprzedaż pozwala nam rozwijać się, rozbudowywać zakład, zapewnić stabilne zatrudnienie większej liczbie osób i oferować naszym Klientom większą liczbę produktów w coraz to nowych punktach sprzedaży. Zarówno w dużych sieciach handlowych, jak i u lokalnych sprzedawców, którzy poszukują węgla o parametrach  o niskich współczynnikach emisji. Ekspansja to naturalny etap w przypadku, gdy tak wyraźnie wzrasta zapotrzebowanie na ekogroszek o znakomitych parametrach spalania. Rozwój firmy – zakładu i biura – oraz rozszerzanie sieci dystrybutorów to stały i wieloetapowy proces. – mówi Anna Gruszka, Dyrektor ds. Marketingu, Sprzedaży i PR firmy SYNERGIO GROUP SA właściciela marki SZTYGAR.

Unowocześnienie wizerunku

Areną rewolucyjnych zmian stały się wszystkie elementy wizerunkowe marki WĘGIEL SZTYGAR. Zmiany wizerunku nie oznaczają zmiany produktu. Pod nowym logo dostępny jest ten sam wysokojakościowy ekogroszek o wysokich parametrach zgodnych z europejskimi standardami emisji.

- Rebranding to ważne wydarzenie w naszej firmie. Ten proces zmian zapoczątkowaliśmy we wrześniu 2018 i zostanie on zakończony w ciągu kilku tygodni. Stopniowe zmiany to świadoma strategia, tak by nasi Klienci mieli czas na ich przyswojenie i „zakodowanie”. Rewolucyjnym zmianom uległy wszystkie elementy wizerunku marki. Począwszy od logo, claim-u skończywszy na zupełnej zmianie wizualnej worków, w które pakujemy nasz wysokojakościowy węgiel. Jedyny constans to nazwa i kolory naszych produktów – one się nie zmienią, to nadal ekogroszek ULTRA, PREMIUM i węgiel ORZECH oraz niezmiennie wysoka jakość produktu. Powód zmian? Wyniki przeprowadzanych przez nas badań nad postrzeganiem marki i produktu jasno pokazały, że Klienci utożsamiają nas z byciem liderem technologicznym i jakościowym dzięki temu, że posiadamy najlepszą technologie produkcji. W rezultacie oferujemy suchy, oczyszczony węgiel z niską zawartością popiołu i siarki nie pozostawiający spieków, węgiel o wysokiej wartości opałowej. Jednym słowem, to pewność rezultatu, nowoczesność i dbałość o ekologię na dodatek potwierdzoną certyfikatami akredytowanych laboratoriów. Marka unowocześnia się i stąd zdecydowany i nowy wizerunek. – mówi Anna Gruszka, Dyrektor ds. Marketingu, Sprzedaży i PR firmy SYNERGIO GROUP SA właściciela marki SZTYGAR.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Nowy e-sklep SZTYGAR

Marka WĘGIEL SZTYGAR permanentnie rozwija się. Organizacja nowoczesna „wewnątrz” uzyskała nowoczesny wizerunek. Nowe layouty opakowań, wyróżniające się CI to elementy wieloetapowej rewolucji, która przetoczy się również przez internetowe narzędzie sprzedaży – e-sklep z węglem.

- W obszarze sprzedaży internetowej również zachodzą potężne zmiany. Powstaje nowy e-sklep z węglem, który jest teraz bardziej przejrzysty, intuicyjny, łatwy w obsłudze. Działa szybciej a dane naszych Klientów są nadal świetnie strzeżone, zgodnie z wytycznymi RODO. Zmianie ulega także stopniowo nasza domena. Stanowczo ją skracamy i przechodzimy z www.wegielszygar.pl na krótszą i łatwiejszą do zapamiętania www.sztygar.pl. Rewolucyjne zmiany utrwalone zostaną szeregiem działań marketingowych. Zaplanowaliśmy kampanię informacyjną oraz KONKURS dla naszych Użytkownikom, który daje im możliwość zwrotu poniesionych kosztów produktów marki WĘGIEL SZTYGAR nawet do 5 000 tysięcy złotych. Mamy nadzieję, że te wydarzenia ugruntują te rewolucyjne zmiany, które już za nami. – mówi Anna Gruszka, Dyrektor ds. Marketingu, Sprzedaży i PR firmy SYNERGIO GROUP SA właściciela marki SZTYGAR.

ilustracjastrzałka

Źródło: Synergio Group S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764