logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy wizerunek Siódemki S.A.

  PR 15.06.2009, przeczytano 8594 razy
ilustracjastrzałka

Firma kurierska Siódemka zmieniła status organizacyjno – prawny, przekształcając się w spółkę akcyjną. Firma rozpoczęła również intensywną kampanię wizerunkową, w ramach której odświeżone zostały dotychczasowe logo, oznakowanie floty oraz kurierów. Za komunikację w procesie wprowadzanych zmian odpowiedzialna będzie agencja public relations CORE PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-wizerunek-siodemki-s.a.,9114,artykul.html

24 lutego 2009 roku, na mocy postanowienia Sądu Rejonowego w Warszawie, Siódemka Sp. z o. o. przekształciła się w spółkę akcyjną. Zmiana formy organizacyjno – prawnej pozwoli firmie na bardziej elastyczne pozyskiwanie finansowania i rozszerzanie zakresu działalności, co z pewnością korzystnie wpłynie na jej dalszy rozwój.

Siódemka rozpoczęła także kampanię wizerunkową pod hasłem Zawsze do przodu. Celem wprowadzanych zmian jest przede wszystkim zwiększenie rozpoznawalności i świadomości marki zarówno w sektorze nadawców biznesowych, jak i indywidualnych. – mówi Krzysztof Pawłowski, Członek Zarządu Siódemki. Działania poprzedzone zostały analizą znajomości marki wśród klientów korporacyjnych i indywidualnych. Badanie wykonano przy pomocy bezpośredniego wywiadu telefonicznego, z wykorzystaniem ustandaryzowanego kwestionariusza ankietowego . Wyniki sondy wskazywały na wysoką rozpoznawalność oraz dobrą identyfikację obszaru działalności firmy przez respondentów (42%). Marka była najbardziej znana wśród ankietowanych ze średnim i wyższym wykształceniem. Ponad połowa (53%) spośród osób, które rozpoznały Siódemkę, wykazała się także znajomością logo. Badani kojarzyli przede wszystkim „skrzydlate” elementy graficzne znaku.

Z przeprowadzonego badania wynika, że firmy kurierskie są dobrze rozpoznawalne w środowisku biznesowym. Około 90% przedsiębiorstw, które wzięły udział w ankiecie, korzystało z ich usług. Co czwarty respondent w badaniu top of mind wymienił Siódemkę, co stawia ją w rzędzie najpopularniejszych polskich marek w tym sektorze. Wysoka rozpoznawalność, na równi z międzynarodowymi markami, świadczy o tym, że jest ona mocno utrwalona w świadomości polskich przedsiębiorców. Warto podkreślić, że odsetek ankietowanych ze środowisk biznesowych kojarzących Siódemkę (24%) dwukrotnie przewyższa odsetek tych, którzy mieli okazję korzystać z jej usług, co dodatkowo potwierdza siłę marki na polskim rynku usług kurierskich.

Firma Siódemka stawia na ciągły rozwój, dlatego po 10 latach działalności zdecydowano się na odświeżenie logo. Nowy znak jest bardziej nowoczesny i dynamiczny. Utrzymany jest w dwóch kolorach – czerwonym i białym, co ma podkreślać polskie pochodzenie Spółki. Unowocześnione zostały również elementy graficzne – litery i symbol skrzydła, które nabrały bardziej opływowych kształtów. Odświeżone logo ma symbolizować wysoką jakość usług, dynamizm i nowoczesność firmy. – dodaje Krzysztof Pawłowski.

Firma zdecydowała się również na zmianę oznakowania floty i strojów kurierów. Nowy design oparty jest na znakach identyfikacyjnych sportowych samochodów. Charakterystycznym elementem nowej wizualizacji jest siódemka w kole na czerwonym pasku, na wzór symboli umieszczanych na rajdowych pojazdach. Do tej pory zmiana oznakowania floty została przeprowadzona w Warszawie. Do końca sierpnia nowy design zyskają auta na terenie całego kraju, a do końca roku wszystkie placówki firmy Siódemka wyposażone zostaną w nowe elementy identyfikacji wizualnej. Wprowadzone zmiany objęły także wizerunek kurierów. Będą oni prezentować się w czerwonej koszulce z emblematem siódemki na piersi i białym logo na plecach. Celem wprowadzenia nowej szaty graficznej jest ujednolicenie trzech elementów wizerunkowych firmy - logo, samochodu i kuriera.

Hasło wizerunkowe Siódemki - Zawsze do przodu - ma na celu komunikowanie dynamizmu i profesjonalizmu w działaniu. Firma Siódemka świadczy usługi wysokiej jakości dzięki wdrożonym systemom zarządzania opartym na normach ISO 9001:2000, ISO 14001:2004, PN-N 18001:2004 oraz ISO 27001.

Za politykę informacyjną odpowiedzialna będzie agencja public relations CORE PR, która została wyłoniona w drodze postępowania przetargowego. Do obowiązków agencji należeć będą m. in. działania z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, jak również doradztwo wizerunkowe w czasie zmian.

Źródło: Siódemka S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

To najgorsza firma kurierska w Polsce na równi z "Opek", może w "siódemce" przynajmniej coś się zmieni, bo dotąd jak słyszę, że coś jedzie do mnie "siódemką" to już wiem że może nie dojedzie.

Powodzenia !

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM w ofercie Foxfoto
Z radością prezentujemy Państwu nowy obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM łączący klasyczny, ponadczasowy styl z najnowszymi osiągnięciami technologii optycznej.
Inauguracja „wyspy świetlnej” – AMS rozpoczyna rewitalizację wiat przystankowych w Łodzi
Wiaty przystankowe wyposażone w ładowarki do telefonów i panel cyfrowy informujący o utrudnieniach w ruchu miejskim to już nie tylko domena Krakowa i Poznania. Nowoczesna wiata pojawiła się również w Łodzi. To na razie pilotażowe rozwiązanie. Jednak swój wygląd w ciągu roku zmieni aż 250 przystanków. Firma AMS rozpoczyna właśnie rewitalizację łódzkich wiat.  Każda z...
„Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę” – VMLY&R Poland dla HBO
Ruszyła nowa kampania promująca trzeci sezon serialu „Opowieść podręcznej”. Serial jest adaptacją klasycznej powieści Margaret Atwood o życiu w totalitarnym, dystopijnym świecie Republiki Gilead, w którym kobiety stanowią własność państwową. Za kreację aktywności realizowanych w social mediach i OOH odpowiada agencja VMLY&R Poland.
Iiyama wprowadza nowe 22-calowe monitory biurowe
Są to modele biurowe z matrycą ekranu IPS i VA o rozdzielczości Full HD, polecane szczególnie grafikom oraz projektantom. Występują w wersjach z lub bez Pivota i stopki z regulacją wysokości.
Bezpłatne spotkania z doświadczonymi fotografami, wywiady online oraz ciekawe wydarzenia branżowe to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekają na miłośników fotografii z okazji 10-lecia obecności Akademii Nikona w Polsce. Od momentu powstania w 2009 roku, w organizowanych przez Akademię Nikona kursach i warsztatach udział wzięło już ponad 15 000 uczestników....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764