logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy wizerunek Siódemki S.A.

  PR 15.06.2009, przeczytano 8829 razy
ilustracjastrzałka

Firma kurierska Siódemka zmieniła status organizacyjno – prawny, przekształcając się w spółkę akcyjną. Firma rozpoczęła również intensywną kampanię wizerunkową, w ramach której odświeżone zostały dotychczasowe logo, oznakowanie floty oraz kurierów. Za komunikację w procesie wprowadzanych zmian odpowiedzialna będzie agencja public relations CORE PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-wizerunek-siodemki-s.a.,9114,artykul.html

24 lutego 2009 roku, na mocy postanowienia Sądu Rejonowego w Warszawie, Siódemka Sp. z o. o. przekształciła się w spółkę akcyjną. Zmiana formy organizacyjno – prawnej pozwoli firmie na bardziej elastyczne pozyskiwanie finansowania i rozszerzanie zakresu działalności, co z pewnością korzystnie wpłynie na jej dalszy rozwój.

Siódemka rozpoczęła także kampanię wizerunkową pod hasłem Zawsze do przodu. Celem wprowadzanych zmian jest przede wszystkim zwiększenie rozpoznawalności i świadomości marki zarówno w sektorze nadawców biznesowych, jak i indywidualnych. – mówi Krzysztof Pawłowski, Członek Zarządu Siódemki. Działania poprzedzone zostały analizą znajomości marki wśród klientów korporacyjnych i indywidualnych. Badanie wykonano przy pomocy bezpośredniego wywiadu telefonicznego, z wykorzystaniem ustandaryzowanego kwestionariusza ankietowego . Wyniki sondy wskazywały na wysoką rozpoznawalność oraz dobrą identyfikację obszaru działalności firmy przez respondentów (42%). Marka była najbardziej znana wśród ankietowanych ze średnim i wyższym wykształceniem. Ponad połowa (53%) spośród osób, które rozpoznały Siódemkę, wykazała się także znajomością logo. Badani kojarzyli przede wszystkim „skrzydlate” elementy graficzne znaku.

Z przeprowadzonego badania wynika, że firmy kurierskie są dobrze rozpoznawalne w środowisku biznesowym. Około 90% przedsiębiorstw, które wzięły udział w ankiecie, korzystało z ich usług. Co czwarty respondent w badaniu top of mind wymienił Siódemkę, co stawia ją w rzędzie najpopularniejszych polskich marek w tym sektorze. Wysoka rozpoznawalność, na równi z międzynarodowymi markami, świadczy o tym, że jest ona mocno utrwalona w świadomości polskich przedsiębiorców. Warto podkreślić, że odsetek ankietowanych ze środowisk biznesowych kojarzących Siódemkę (24%) dwukrotnie przewyższa odsetek tych, którzy mieli okazję korzystać z jej usług, co dodatkowo potwierdza siłę marki na polskim rynku usług kurierskich.

Firma Siódemka stawia na ciągły rozwój, dlatego po 10 latach działalności zdecydowano się na odświeżenie logo. Nowy znak jest bardziej nowoczesny i dynamiczny. Utrzymany jest w dwóch kolorach – czerwonym i białym, co ma podkreślać polskie pochodzenie Spółki. Unowocześnione zostały również elementy graficzne – litery i symbol skrzydła, które nabrały bardziej opływowych kształtów. Odświeżone logo ma symbolizować wysoką jakość usług, dynamizm i nowoczesność firmy. – dodaje Krzysztof Pawłowski.

Firma zdecydowała się również na zmianę oznakowania floty i strojów kurierów. Nowy design oparty jest na znakach identyfikacyjnych sportowych samochodów. Charakterystycznym elementem nowej wizualizacji jest siódemka w kole na czerwonym pasku, na wzór symboli umieszczanych na rajdowych pojazdach. Do tej pory zmiana oznakowania floty została przeprowadzona w Warszawie. Do końca sierpnia nowy design zyskają auta na terenie całego kraju, a do końca roku wszystkie placówki firmy Siódemka wyposażone zostaną w nowe elementy identyfikacji wizualnej. Wprowadzone zmiany objęły także wizerunek kurierów. Będą oni prezentować się w czerwonej koszulce z emblematem siódemki na piersi i białym logo na plecach. Celem wprowadzenia nowej szaty graficznej jest ujednolicenie trzech elementów wizerunkowych firmy - logo, samochodu i kuriera.

Hasło wizerunkowe Siódemki - Zawsze do przodu - ma na celu komunikowanie dynamizmu i profesjonalizmu w działaniu. Firma Siódemka świadczy usługi wysokiej jakości dzięki wdrożonym systemom zarządzania opartym na normach ISO 9001:2000, ISO 14001:2004, PN-N 18001:2004 oraz ISO 27001.

Za politykę informacyjną odpowiedzialna będzie agencja public relations CORE PR, która została wyłoniona w drodze postępowania przetargowego. Do obowiązków agencji należeć będą m. in. działania z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, jak również doradztwo wizerunkowe w czasie zmian.

Źródło: Siódemka S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

To najgorsza firma kurierska w Polsce na równi z "Opek", może w "siódemce" przynajmniej coś się zmieni, bo dotąd jak słyszę, że coś jedzie do mnie "siódemką" to już wiem że może nie dojedzie.

Powodzenia !

Najnowsze w tym dziale

Nadchodzi najprzyjemniejszy okres w roku – lato. To kolejny sezon, w którym konsumenci będą mieli okazję spróbować unikalnego smaku lodów E.Wedel OH!. Ich promocję wspierać będą wyjątkowe działania marketingowe oraz konkurs z oryginalnymi nagrodami. Zasady są proste – wystarczy ruszyć do sklepu w poszukiwaniu lodów E.Wedel, których...
Dalszy rozwój zespołu PA w SEC Newgate CEE
Nowym Senior Advisorem SEC Newgate CEE został Krzysztof Kępa, ekspert rynku elektro-energetycznego oraz sektora oil&gas. Dwóch kolejnych konsultantów to Piotr Górski, dotychczasowy analityk i redaktor prowadzący Res Publica Nova oraz Szymon Dziewięcki, tegoroczny zwycięzca Young Creative Cannes Lions.
Os3 odpalają Mistrzostwa Polski w Grillowaniu dla marki Duda Nasze Polski
Grillowanie to narodowy sport Polaków. W tej dziedzinie realizują się wszyscy, jak Polska długa i szeroka. Już niedługo dowiemy się kto zostanie Mistrzem Polski w Grillowaniu. Rusza najgorętsze wydarzenie sezonu grillowego w naszym kraju. Fani rywalizacji i niepowtarzalnych smaków już czują w powietrzu aromat, którego nie da się pomylić z niczym innym.
Agencja Webtalk wzmacnia Dział Mediów – do zespołu dołącza Wojciech Dworzyński
WebTalk, agencja oferująca rozwiązania full service digital, zatrudniła kolejnego specjalistę z wieloletnim doświadczeniem. Wojciech Dworzyński, który dołączył do zespołu na stanowisku Digital Media & Performance Director, odpowiada za dalszy rozwój działu mediów i jego kompetencji.
Sinajet 1007MT w drukarni Fastgraw
Firma Grafmasz zainstalowała kolejny ploter tnąco-bigujący 1007 MT. W pierwszym kwartale 2022 roku wdrożenie nastąpiło w drukarni FastGRAW w Zamościu, z którą Grafmasz współpracuje od wielu lat. Firma użytkowała dotychczas między innymi, krajarkę Grafmasz i inne urządzenia introligatorskie. FastGRAW oferuje druk cyfrowy, offsetowy, sublimację oraz wiele innych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764