logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy wygląd strony internetowej ING

  PR 04.05.2020, przeczytano 1416 razy
ilustracja

ING Bank Śląski udostępnił nową wersję swojej strony internetowej. Wprowadzone zmiany pozwalają na szybszy i wygodniejszy dostęp do informacji, a także ułatwiają korzystanie ze strony na smartfonach. Usprawnienia wprowadzono również z myślą o potrzebach osób z dysfunkcjami wzroku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-wyglad-strony-internetowej-ing,386879,artykul.html

Wprowadzone zmiany obejmują:

  • szatę graficzną stron, w tym wygląd przycisku „Zaloguj” w prawym górnym rogu ekranu;
  • nawigację na urządzeniach mobilnych – udostępniono nowy sposób nawigacji po naszych produktach i usługach;
  • treści na stronach - uporządkowano treści oraz zmieniono sposób ich prezentacji
  • technologię - wprowadzono technologię PWA (Progressive Web App), która przyspiesza działanie strony, zwłaszcza na urządzeniach mobilnych.

Adres strony pozostaje bez zmian. Nie zmienił się także sposób logowania do systemu bankowości internetowej Moje ING.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764