logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Traficar wprowadza minimalistyczny branding aut

  PR 11.07.2019, przeczytano 293 razy
ilustracjastrzałka

Traficar wraz z odświeżaniem floty postanowił pójść krok dalej i zaprezentować Renault Clio w nowej odsłonie. Nowy sposób obrandowania auta jest minimalistyczny, ekologiczny i zachęca do dialogu z marką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/traficar-wprowadza-minimalistyczny-branding-aut,383204,artykul.html

Traficar po trzech latach działalności nie tylko odświeża swoją flotę, ale również sposób oklejania aut. W nowych samochodach Renault Clio, które wyjeżdżają właśnie na ulice miast, gdzie Traficar udostępnia swoją usługę, znacznie zmniejszyła się liczba poszczególnych elementów brandingu. Projekt jest minimalistyczny z zachowaniem kolorów marki: fioletowego i miętowego. Umieszczone na autach różne hasła np. „Wsiadaj! Miasto czeka” oraz „Jedziemy? Ty prowadzisz”, są nawiązaniem do dialogu marki z użytkownikiem, który Traficar prowadzi już od samego początku we wszystkich swoich kanałach komunikacji.

Atestowaną folią One Way Vision z laminatem zostały oklejone dwie boczne szyby oraz szyba tylna. Pełna widoczność jest zachowana dzięki równomiernie rozmieszczonym na folii OWV otworom. Osoba znajdująca się wewnątrz auta widzi to, co znajduje się na zewnątrz, natomiast z zewnątrz widoczny jest jednolity obraz. Auto niezmiennie otwiera się za pomocą kodu QR, a karta znajduje się w schowku. Także liczba komunikatów wewnątrz auta znacznie się zmniejszyła i zastąpiły je powiadomienia w aplikacji. W usłudze będą obowiązywać przez pewien czas dwa rodzaje oklejenia: standardowy na starszych autach oraz odświeżony dla nowych Renault Clio.

- Gdy startowaliśmy z usługą, chcieliśmy, aby auta rzucały się w oczy, były charakterystyczne i zapamiętywalne. Teraz gdy marka Traficar jest już rozpoznawalna, postawiliśmy na minimalizm oraz bardziej ekologiczne podejście do brandingu. Ograniczyliśmy liczbę naklejek ze 109 do 17, co pozwoli na mniejszą produkcję odpadów związanych z oklejaniem aut i na sprawniejsze przywracanie aut po naprawach do usługi. Oklejenie szyb to naszym zdaniem praktyczne i estetyczne rozwiązanie, które nie szkodzi karoserii, i dodatkowo chroni przed słońcem. Mamy nadzieję, że nowy projekt spodoba się użytkownikom i mieszkańcom miast, w których działamy. Po zaprezentowaniu pierwszego wariantu w mediach społecznościowych zbieramy komentarze i zamierzamy wziąć je pod uwagę przy dalszych pracach nad brandingiem aut. Chcielibyśmy także z większą dynamiką zmieniać wizerunek traficarów – tłumaczy Konrad Karpiński, dyrektor operacyjny w firmie Traficar.

ilustracjastrzałka

Proces logistyczny wprowadzania nowych aut do floty Traficara już się rozpoczął. Najstarsze auta zostają wycofane, dzięki czemu do dyspozycji użytkowników będą pojazdy maksymalnie 2-letnie. Sprawność aut to z pewnością bardzo ważny aspekt prawidłowego działania usługi carsharingowej, na którą mają wpływ sposób użytkowania oraz wiek pojazdu. Traficar zapewnia, że proces wymiany floty i oklejenia aut zostanie przeprowadzony sprawnie, aby zapewnić ich maksymalną dostępność do wynajmu we wszystkich miastach, w których działa usługa.

Źródło: Traficar

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764