logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Traficar wprowadza minimalistyczny branding aut

  PR 11.07.2019, przeczytano 444 razy
ilustracjastrzałka

Traficar wraz z odświeżaniem floty postanowił pójść krok dalej i zaprezentować Renault Clio w nowej odsłonie. Nowy sposób obrandowania auta jest minimalistyczny, ekologiczny i zachęca do dialogu z marką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/traficar-wprowadza-minimalistyczny-branding-aut,383204,artykul.html

Traficar po trzech latach działalności nie tylko odświeża swoją flotę, ale również sposób oklejania aut. W nowych samochodach Renault Clio, które wyjeżdżają właśnie na ulice miast, gdzie Traficar udostępnia swoją usługę, znacznie zmniejszyła się liczba poszczególnych elementów brandingu. Projekt jest minimalistyczny z zachowaniem kolorów marki: fioletowego i miętowego. Umieszczone na autach różne hasła np. „Wsiadaj! Miasto czeka” oraz „Jedziemy? Ty prowadzisz”, są nawiązaniem do dialogu marki z użytkownikiem, który Traficar prowadzi już od samego początku we wszystkich swoich kanałach komunikacji.

Atestowaną folią One Way Vision z laminatem zostały oklejone dwie boczne szyby oraz szyba tylna. Pełna widoczność jest zachowana dzięki równomiernie rozmieszczonym na folii OWV otworom. Osoba znajdująca się wewnątrz auta widzi to, co znajduje się na zewnątrz, natomiast z zewnątrz widoczny jest jednolity obraz. Auto niezmiennie otwiera się za pomocą kodu QR, a karta znajduje się w schowku. Także liczba komunikatów wewnątrz auta znacznie się zmniejszyła i zastąpiły je powiadomienia w aplikacji. W usłudze będą obowiązywać przez pewien czas dwa rodzaje oklejenia: standardowy na starszych autach oraz odświeżony dla nowych Renault Clio.

- Gdy startowaliśmy z usługą, chcieliśmy, aby auta rzucały się w oczy, były charakterystyczne i zapamiętywalne. Teraz gdy marka Traficar jest już rozpoznawalna, postawiliśmy na minimalizm oraz bardziej ekologiczne podejście do brandingu. Ograniczyliśmy liczbę naklejek ze 109 do 17, co pozwoli na mniejszą produkcję odpadów związanych z oklejaniem aut i na sprawniejsze przywracanie aut po naprawach do usługi. Oklejenie szyb to naszym zdaniem praktyczne i estetyczne rozwiązanie, które nie szkodzi karoserii, i dodatkowo chroni przed słońcem. Mamy nadzieję, że nowy projekt spodoba się użytkownikom i mieszkańcom miast, w których działamy. Po zaprezentowaniu pierwszego wariantu w mediach społecznościowych zbieramy komentarze i zamierzamy wziąć je pod uwagę przy dalszych pracach nad brandingiem aut. Chcielibyśmy także z większą dynamiką zmieniać wizerunek traficarów – tłumaczy Konrad Karpiński, dyrektor operacyjny w firmie Traficar.

ilustracjastrzałka

Proces logistyczny wprowadzania nowych aut do floty Traficara już się rozpoczął. Najstarsze auta zostają wycofane, dzięki czemu do dyspozycji użytkowników będą pojazdy maksymalnie 2-letnie. Sprawność aut to z pewnością bardzo ważny aspekt prawidłowego działania usługi carsharingowej, na którą mają wpływ sposób użytkowania oraz wiek pojazdu. Traficar zapewnia, że proces wymiany floty i oklejenia aut zostanie przeprowadzony sprawnie, aby zapewnić ich maksymalną dostępność do wynajmu we wszystkich miastach, w których działa usługa.

Źródło: Traficar

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fasttextile 2019: premiery i nowości na stoisku Api.pl
Podczas tegorocznej edycji targów API.PL zaprezentuje kompleksowe rozwiązania do druku dla branży tekstylnej. Najważniejszym wydarzeniem na stoisku firmy będą premierowe pokazy możliwości nowych ploterów sublimacyjnych marki Epson z serii SureColor SC-F.
Kultowe ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii
Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola? O znanych i uwielbianych ikonach świąt przypomina nam Coca-Cola w swojej tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, aż dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH,...
Fasttextile 2019: premiera dwóch drukarek sublimacyjnych Epson
Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).
Cyfrowa rzeźba ożywia przestrzeń miejską w centrum Warszawy
Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Dzieło jest eksponowane na ekranie LED w Placu Unii codziennie o pełnych godzinach: 19.00, 20.00 i 21.00 przez 5 minut. To innowacyjne przedsięwzięcie, gdzie każdy może...
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną
Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764