logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy wyświetlacz Micro LED firmy LG

  PR 21.09.2020, przeczytano 908 razy
ilustracja

LG MAGNIT, nowe rozwiązanie Micro LED firmy LG, zapewni przełomową jakość wyświetlania obrazu dzięki zastrzeżonej przez LG technologii Black Coating. Zastosowanie montażu blokowego pozwoli natomiast na niezwykle wygodny i szybki montaż urządzenia. LG MAGNIT już wkrótce zadebiutuje w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-wyswietlacz-micro-led-firmy-lg,388521,artykul.html

Micro LED to duży krok naprzód w rozwoju technologii wyświetlaczy samoemisyjnych. Niezależnie działające piksele mają rozdzielczość zaledwie jednego mikrometra i są umieszczane bezpośrednio na płycie bazowej, co zapewnia większy kontrast i szerszy kąt widzenia. Zastosowanie w LG MAGNIT technologii Black Coating, zastrzeżonej przez firmę LG, pozwala na zwiększenie kontrastu i wierności odwzorowania barw przy jednoczesnym zapewnieniu ochrony mikroskopijnych pikseli LED przed wilgocią, kurzem i wpływem czynników zewnętrznych. Co więcej, technologia LG Black Coating zapewnia antyrefleksyjność i odporność na zabrudzenia, a także minimalizuje rozpraszające odblaski i ułatwia usuwanie nieestetycznych smug.

LG MAGNIT to idealny wybór dla najbardziej wymagających klientów, szukających dużego (163 cale) i wszechstronnego wyświetlacza klasy premium do zastosowań wewnątrz budynków, umożliwiającego oglądanie ulubionych filmów, seriali i sportu w rozdzielczości 4K. LG MAGNIT zapewnia dostęp do platformy webOS smart signage firmy LG, która ułatwia korzystanie z wielu przydatnych funkcji. Wyświetlacz posiada procesor obrazu oparty na algorytmach sztucznej inteligencji (Alpha), w który wyposażone są telewizory LG klasy premium. Procesor ten w inteligentny sposób analizuje treści oraz ich źródło, a następnie optymalizuje jakość wyświetlanych obrazów w czasie rzeczywistym.

Oprócz znakomitej jakości obrazu LG MAGNIT umożliwia łatwą instalację i konfigurację. Każdy moduł Micro LED ma wymiary zaledwie 600 x 337,5 x 44,9 mm (szer. x wys. x gł.) i można go w bardzo prosty sposób połączyć z innymi modułami, co umożliwia łatwy i szybki montaż wyświetlacza bez względu na lokalizację. Dodatkowo, wyświetlacz umożliwia płynne nadawanie i odbiór sygnału drogą bezprzewodową dzięki technologii bezstykowego złącza firmy LG. Blokowa konstrukcja pozwala przesyłać prąd zasilający do każdego modułu poprzez złącza stykowe umieszczone na krawędziach obudowy. Ponadto, do połączenia LG MAGNIT z kontrolerami i źródłem zasilania wystarczy kilka kabli z tyłu wyświetlacza.

ilustracjastrzałka

- Możliwość wprowadzenia na rynek prawdziwie innowacyjnego wyświetlacza LED to dla nas zawsze ekscytująca chwila, dlatego z dumą prezentujemy wyświetlacz LG MAGNIT. LG MAGNIT to połączenie znakomitej jakości, możliwości rozbudowy i wygodnego montażu. Jest to doskonałe rozwiązanie do zastosowań komercyjnych oraz w miejscach publicznych, w tym w centrach konferencyjnych, lobby firm i hoteli, luksusowych butikach, studiach telewizyjnych, halach wystawienniczych i muzeach. - Paik Ki-mun, szef jednostki biznesowej Information Display w LG Electronics Business Solutions

Źródło: LG Electronics Business Solutions

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764