logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Xerox IJP 2000 na potrzeby reklamy wewnętrznej

  PR 11.07.2013, przeczytano 1066 razy
ilustracjastrzałka

Rośnie zapotrzebowanie na duże reklamy typu indoor: plakaty, grafikę w punktach sprzedaży i banery. Dzięki dużej szybkości nowego urządzenia szerokoformatowego Xerox - IJP 2000 - usługodawcy mogą wykonywać więcej tego rodzaju zleceń w krótszym czasie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-xerox-ijp-2000-na-potrzeby-reklamy-wewnetrznej,19212,artykul.html

Xerox Wide Format IJP 2000 dedykowany jest firmom przygotowującym szerokoformatowe wydruki promocyjne. Dzięki niemu zlecenie, które wymagało 5 godzin pracy w przypadku wieloprzebiegowych drukarek atramentowych, może być obecnie wykonane w ciągu zaledwie 5 minut. Zaawansowane narzędzia do komponowania i zarządzania kolorami, takie jak dopasowanie koloru i profilowanie nośników, gwarantują wydruki profesjonalnej jakości” – mówi Jerzy Małota, Wide Format Manager, Xerox Polska.

Kluczowe funkcje urządzenia drukującego Xerox IJP 2000  to:

  • Większa prędkość druku – urządzenie pracuje ponad 40 razy szybciej niż porównywalne systemy szerokoformatowe (do 420 m2 na godzinę). Może wydrukować znaki graficzne w 5 sekund, a 10-metrowe banery w minutę. Wykonuje nawet 200 wydruków w 20 minut.
  • Stacjonarne głowice drukujące - papier przechodzi pod pięcioma głowicami drukującymi w jednym przebiegu. Mniej ruchomych części oznacza większą prędkość i rzadszą potrzebę konserwacji.
  • Żywe kolory dzięki szybkoschnącemu atramentowi – na IJP 2000 drukować można szeroki zakres materiałów promocyjnych, takich jak banery i zdjęcia w rozmiarze rzeczywistym, w żywych kolorach.
  • Szeroki zakres mediów – pozwala poligrafom na szerokoformatowy druk na takich podłożach, jak materiał na banery, papiery fotograficzne (photo gloss), czy satynowe folie typu blacklit/stoplight.
  • Najbardziej zaawansowane oprogramowanie do druku szerokoformatowego na rynku – oprogramowanie Caldera GrandRIP+ pozwala na osiąganie maksymalnej prędkości druku.   Jest łatwe w użyciu nawet dla początkujących operatorów, ponieważ posiada m.in. narzędzie dopasowywania kolorów spot dla różnych zleceń i nośników.
  • Spersonalizowane oprogramowanie (opcjonalnie) – dzięki oprogramowaniu Xerox FreeFlow® VI Design Express można  w prosty i szybki sposób tworzyć spersonalizowane materiały. Ta wtyczka do Adobe InDesign usprawnia produkcję druku zmiennych znaków. Dla IJP 2000 dostępne są także szablony i rozbudowane instrukcje.


Dostępność
Nowa drukarka szerokoformatowa Xerox IJP2000 jest dostępna już w sprzedaży w Xerox Polska.

Źródło: Xerox

www.xerox.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Naukowa Fundacja Polpharmy klientem Heima PR
Z początkiem roku do klientów agencji dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
Konferencja e-commerce Event 2.0 w Złotych Tarasach
14 marca w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się druga edycja “Ecommerce.pl Event 2.0”. Rok temu impreza zgromadziła ponad 800 uczestników i z miejsca stała się jednym z tych wydarzeń w branży handlu internetowego, którego nie można opuścić. W tym roku nie może być inaczej, bo oprócz inspirujących historii i potężnej dawki wiedzy,...
Big-Active promuje herbaty zielone w kampanii TV i online
W trwającej kampanii „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”, marka Big-Active promuje swoje herbaty zielone. Dynamiczny i zaskakujący, a jednocześnie pełen harmonii spot stanowi zaproszenie do odkrywania codziennych chwil przyjemności z filiżanką zielonej herbaty Big-Active. Video jest emitowane w kanałach telewizyjnych oraz digitalowych.
Tworzenie aplikacji tańsze dzięki wsparciu AI i platformom no-code
Według analizy McKinsey wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji w procesie tworzenia oprogramowania może pozwolić firmom na znaczną redukcję kosztów w tym zakresie – nawet do 45 proc. Wynika to przede wszystkim ze zdolności AI do opracowywania wstępnych wersji kodu. Funkcja ta stwarza podstawę do dyskusji na temat wzajemnej relacji pomiędzy...
Zmiany w zarządzie Semcore
Zarząd Semcore i stanowisko COO opuścił Alek Cierniewski, który po ponad dekadzie odchodzi z firmy. Jego miejsce zajmie Michał Jangas, dotychczasowy Chief Delivery Officer.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764