logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Xerox IJP 2000 na potrzeby reklamy wewnętrznej

  PR 11.07.2013, przeczytano 1068 razy
ilustracjastrzałka

Rośnie zapotrzebowanie na duże reklamy typu indoor: plakaty, grafikę w punktach sprzedaży i banery. Dzięki dużej szybkości nowego urządzenia szerokoformatowego Xerox - IJP 2000 - usługodawcy mogą wykonywać więcej tego rodzaju zleceń w krótszym czasie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-xerox-ijp-2000-na-potrzeby-reklamy-wewnetrznej,19212,artykul.html

Xerox Wide Format IJP 2000 dedykowany jest firmom przygotowującym szerokoformatowe wydruki promocyjne. Dzięki niemu zlecenie, które wymagało 5 godzin pracy w przypadku wieloprzebiegowych drukarek atramentowych, może być obecnie wykonane w ciągu zaledwie 5 minut. Zaawansowane narzędzia do komponowania i zarządzania kolorami, takie jak dopasowanie koloru i profilowanie nośników, gwarantują wydruki profesjonalnej jakości” – mówi Jerzy Małota, Wide Format Manager, Xerox Polska.

Kluczowe funkcje urządzenia drukującego Xerox IJP 2000  to:

  • Większa prędkość druku – urządzenie pracuje ponad 40 razy szybciej niż porównywalne systemy szerokoformatowe (do 420 m2 na godzinę). Może wydrukować znaki graficzne w 5 sekund, a 10-metrowe banery w minutę. Wykonuje nawet 200 wydruków w 20 minut.
  • Stacjonarne głowice drukujące - papier przechodzi pod pięcioma głowicami drukującymi w jednym przebiegu. Mniej ruchomych części oznacza większą prędkość i rzadszą potrzebę konserwacji.
  • Żywe kolory dzięki szybkoschnącemu atramentowi – na IJP 2000 drukować można szeroki zakres materiałów promocyjnych, takich jak banery i zdjęcia w rozmiarze rzeczywistym, w żywych kolorach.
  • Szeroki zakres mediów – pozwala poligrafom na szerokoformatowy druk na takich podłożach, jak materiał na banery, papiery fotograficzne (photo gloss), czy satynowe folie typu blacklit/stoplight.
  • Najbardziej zaawansowane oprogramowanie do druku szerokoformatowego na rynku – oprogramowanie Caldera GrandRIP+ pozwala na osiąganie maksymalnej prędkości druku.   Jest łatwe w użyciu nawet dla początkujących operatorów, ponieważ posiada m.in. narzędzie dopasowywania kolorów spot dla różnych zleceń i nośników.
  • Spersonalizowane oprogramowanie (opcjonalnie) – dzięki oprogramowaniu Xerox FreeFlow® VI Design Express można  w prosty i szybki sposób tworzyć spersonalizowane materiały. Ta wtyczka do Adobe InDesign usprawnia produkcję druku zmiennych znaków. Dla IJP 2000 dostępne są także szablony i rozbudowane instrukcje.


Dostępność
Nowa drukarka szerokoformatowa Xerox IJP2000 jest dostępna już w sprzedaży w Xerox Polska.

Źródło: Xerox

www.xerox.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764