logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy zapach Naomi Campbell Here To Stay z kampanią reklamową

  PR 14.10.2020, przeczytano 739 razy
ilustracjastrzałka

Dziś rozpoczęła się nowa kampania mediowa Sirowa Poland, promująca nowość, zapach HERE TO STAY Naomi Campbell. W ramach promocji, zapach będzie mieć premierę w dzisiejszym odcinku Top Model. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-zapach-naomi-campbell-here-to-stay-z-kampania-reklamowa,388793,artykul.html

Marka perfum Naomi Campbell powiększyła się o nowość, zapach HERE TO STAY. Koncepcja zapachu nawiązuje do słów samej Naomi, które padły w udzielonym wywiadzie: - Modelki o różnych kolorach skóry to nie chwilowy trend; jesteśmy tu obecne, aby już pozostać. Dlatego zapach  HERE TO STAY odzwierciedla doświadczenia minionych lat słynnej modelki, a także siłę, którą w rezultacie zyskała. Dziś Naomi jest wzorem do naśladowania dla nowego pokolenia kobiet, a idea jej najnowszego zapachu powinna stać się przesłaniem wsparcia dla wszystkich kobiet na całym świecie: pozostańcie wierne samym sobie, nigdy nie traćcie wiary w siebie i zawsze walczcie o siebie.

W ramach dzisiejszej premiery, w wieczornym odcinku programu Top Model, będzie można zobaczyć zadanie specjalne, którego patronem i sponsorem jest marka Naomi Campbell. Kampania potrwa do końca listopada i, oprócz lokowania produktu w Top Model, będzie realizowana w kanałach video online oraz OOH Citylight. Ponadto, działania promocyjne będą opierać się w dużej mierze na testowaniu produktu i współpracy z influencerami.

Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764