logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy zapach Naomi Campbell Here To Stay z kampanią reklamową

  PR 14.10.2020, przeczytano 427 razy
ilustracjastrzałka

Dziś rozpoczęła się nowa kampania mediowa Sirowa Poland, promująca nowość, zapach HERE TO STAY Naomi Campbell. W ramach promocji, zapach będzie mieć premierę w dzisiejszym odcinku Top Model. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-zapach-naomi-campbell-here-to-stay-z-kampania-reklamowa,388793,artykul.html

Marka perfum Naomi Campbell powiększyła się o nowość, zapach HERE TO STAY. Koncepcja zapachu nawiązuje do słów samej Naomi, które padły w udzielonym wywiadzie: - Modelki o różnych kolorach skóry to nie chwilowy trend; jesteśmy tu obecne, aby już pozostać. Dlatego zapach  HERE TO STAY odzwierciedla doświadczenia minionych lat słynnej modelki, a także siłę, którą w rezultacie zyskała. Dziś Naomi jest wzorem do naśladowania dla nowego pokolenia kobiet, a idea jej najnowszego zapachu powinna stać się przesłaniem wsparcia dla wszystkich kobiet na całym świecie: pozostańcie wierne samym sobie, nigdy nie traćcie wiary w siebie i zawsze walczcie o siebie.

W ramach dzisiejszej premiery, w wieczornym odcinku programu Top Model, będzie można zobaczyć zadanie specjalne, którego patronem i sponsorem jest marka Naomi Campbell. Kampania potrwa do końca listopada i, oprócz lokowania produktu w Top Model, będzie realizowana w kanałach video online oraz OOH Citylight. Ponadto, działania promocyjne będą opierać się w dużej mierze na testowaniu produktu i współpracy z influencerami.

Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja contentowa Elivo przeszła rebranding
Mocno już zużyty slogan mówi, że “kontent jest królem”. Niestety od jego powstania, nie wymyślono nic bardziej prawdziwego w tej kwestii, być może dlatego że dobrze skonstruowane, przemyślane treści, to nadal klucz do sprzedaży i budowania marki w sieci. Wpisy blogowe, opisy produktów, content marketing – jeśli konwersja w e-sklepie nie jest...
Kolejne wzmocnienia w dziale e-commerce Grupy Komunikacja Plus
Sylwia Burdziałowska i Marcel Zawadzki dołączyli do Proomni, spółki digital marketingowej będącej częścią Grupy Komunikacja Plus. W agencji odpowiadają za działania e-commerce w zespole Tomasza Kwiatkowskiego, Head of E-commerce.
Co może powiedzieć Ci koń? – Aflofarm rusza z nową kampanią
Czy koń może reklamować lek na erekcję? Aflofarm swoją nową kampanią udowadnia, że może! 20 czerwca swoją premierę miał pierwszy z cyklu spot reklamowy leku na erekcję Inventum Max. Kampania z przymrużeniem oka traktuje o zagadnieniu zaburzeń erekcji, które jest powszechnym problemem wśród mężczyzn.
Katarzyna Niczypor dołącza do zarządu Group One Media
Katarzyna Niczypor, zachowując swoją rolę Head of Human Capital, dołącza do zarządu Group One Media. Wspomniany awans to jedno z wielu działań wspierających rozwój obszaru Human Capital, jakie w ciągu ostatnich dwóch lat podejmuje grupa.
Anna Karczmarek awansuje w zespole strategii Liquidthread
Anna Karczmarek awansowała na stanowisko Senior Strategy Planner w   LiquidThread (Publicis Groupe).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764