logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Zarząd PIAP

  PR 22.05.2018, przeczytano 253 razy
ilustracjastrzałka

Podczas Sprawozdawczo-Wyborczego Walnego Zebrania Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, które odbyło się dnia 18 maja 2018 r. w Rancho pod Bocianem w miejscowości pod Tarczynem, w związku z kończącą się kadencją władz PIAP, zebrani członkowie dokonali wyboru nowego składu Zarządu i Komisji Rewizyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-zarzad-piap,36591,artykul.html

Prezesem PIAP po raz drugi została Edyta Lisowska z firmy Eblis B&L, która w poprzedniej kadencji pełniła również rolę Prezesa Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Stanowisko V-ce prezesa PIAP objęła Anna Roszczak z firmy Asgard Sp.z o.o., pełniąca w poprzedniej kadencji funkcję Członka Zarządu, drugim V-ce prezesem PIAP został Jacek Kozłowski z firmy Guapa Produkcja Sp.z o.o.. Członkami Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych na lata 2018/2020 mianowano: Zbigniewa Grzeszczuka - Paul Stricker, Wojciecha Wąsowskiego -12M, Annę Tomal –Mart, Magdalenę Humeńczuk – Inspirion Polska oraz Beatę Dobrowolską EBK Reklama.

W skład Komisji Rewizyjnej weszli: Sebastian Piłka - Inter...Test, Iwona Dulińska – Kunszt, Zbigniew Zieliński – AWIH, Magdalena Owczarska- CiTRON Group oraz Patrick Chrabkowski –Trober Polska.

Podczas zebrania przyjęto sprawozdanie finansowe Stowarzyszenia za 2017 rok oraz udzielono absolutorium Zarządowi za rok 2017. Zaakceptowano również plan działań PIAP na 2018/2019.

- PIAP to obecnie największa organizacja zrzeszająca podmioty gospodarcze zajmujące się usługami i produkcją artykułów promocyjnych. To ponad 170 firm i agencji reklamowych, którym zależy, by stymulować rozwój branży i tworzyć komfortowe warunki funkcjonowania na rynku. Jestem zaszczycona, że ponownie obdarzono mnie zaufaniem.

- Od wielu lat udowadniamy, że razem naprawdę możemy więcej. Choć na co dzień konkurujemy ze sobą o uwagę klienta, to każdy z nas ma jeden cel, który nas jednoczy – chcemy zbudować wizerunek produktu reklamowego jako skutecznego narzędzia marketingowego. Jestem dumna, że wspólnie kształtujemy dobre praktyki, podnosimy poziom edukacji i walczymy o zachowanie określonych standardów. Żegnam stary Zarząd z nostalgią i witam nowy z nadzieją na kolejne wyzwania - mówi dr Edyta Lisowska Prezes PIAP.

 - Mocno wierzę w siłę organizacji zrzeszających firmy, którym dobro ich branży operacyjnej nie jest obojętne. Reprezentowane przeze mnie przedsiębiorstwo od 2014  jest członkiem PIAP. Dzięki temu możemy pogłębiać wiedzę, na temat branży artykułów promocyjnych, a przede wszystkim być ważnym głosem na arenie naszego kraju jak i również międzynarodowej. Zachęcam do czynnego uczestnictwa w naszym wspólnym dziele, z chęcią podzielę się zdobytym doświadczeniem, aby wraz z całym Zarządem przyczynić się do dalszego rozwoju PIAP - mówi Jacek Kozłowski Wiceprezes PIAP.

- Stanowisko Wiceprezesa Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych to zarówno zaszczyt jak i wielka odpowiedzialność. Myślę, że to dobrze, że skład Zarządu zmienił się w 50%, dzięki temu znów spotka się doświadczenie ze "świeżą krwią". W kolejnej kadencji będziemy kontynuować prace nad umacnianiem pozycji branży upominkowej w Polsce, a także promować Izbę za granicą - mówi Anna Roszczak Wiceprezes PIAP.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
Sony na Targach Film Video Foto w Łodzi
Już w najbliższy czwartek, 23 maja, rozpoczną się XXII Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio-Video oraz Technologii Multimedialnych. Targi w Łodzi to najważniejsze wydarzenie branżowe, które od ponad 20-stu lat przyciąga amatorów nowinek technologicznych. Podczas Targów odbędą się warsztaty, seminaria oraz ciekawe spotkania z ekspertami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764