logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy zarząd spółki Wirtualne Media

  PR 02.11.2024, przeczytano 693 razy
ilustracja

1 grudnia Michał Mańkowski obejmie stanowisko dyrektora wydawniczego i członka zarządu portalu Wirtualne Media, należącego do WP Holding. Szefową sprzedaży i członkinią zarządu zostanie Anna Szuszkiewicz. Dotychczasowa prezeska Ewa Świstuniuk zdecydowała się z końcem listopada odejść ze spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-zarzad-spolki-wirtualne-media,406321,artykul.html

Portal Wirtualne Media zajmuje się mediami, reklamą, internetem, public relations oraz marketingiem. Jest niekwestionowanym liderem branżowym, cieszącym się zaufaniem użytkowników. Od stycznia 2024 roku jest niezależną spółką w Grupie WP, raportującą bezpośrednio do zarządu holdingu. Od 1 grudnia 2024 roku spółka będzie miała nowy, dwuosobowy zarząd. Tworzyć go będą Michał Mańkowski w roli dyrektora wydawniczego i Anna Szuszkiewicz jako dyrektorka sprzedaży. Dotychczasowa prezeska Ewa Świstuniuk, po przekazaniu obowiązków, będzie kontynuować karierę poza spółką.

– Bardzo dziękuję Ewie za jej zaangażowanie i niemal roczną pracę, którą włożyła w rozwój portalu. Zadanie, jakie postawiliśmy przed Ewą to, poza aspektami biznesowymi, przede wszystkim utrzymanie niezależności redakcyjnej i odrębności organizacyjnej Wirtualnych Mediów. Ze wszystkich tych zadań Ewa wywiązała się z godnym podziwu profesjonalizmem. Jej doświadczenie w zarządzaniu mediami umożliwiło zbudowanie autonomicznej części Grupy WP, która codziennie rzetelnie opisuje branżę. Chcemy, aby proces rozpoczęty przez Ewę był kontynuowany. Zakładamy, że kreatywność Michała i jego wizja nowoczesnych serwisów online przyczyni się do dalszego wzmocnienia marki Wirtualne Media. Liczymy również, że doświadczenie Anny w organizacji eventów i sprzedaży B2B pozwoli nam rozwinąć potencjał kierunków zapoczątkowanych przez Ewę – mówi Adam Rogaliński, VP Corporate Development Wirtualnej Polski Holding S.A.

– To był bardzo intensywny czas. Dzięki otwartości i gotowości na zmiany całego zespołu udało się poszerzyć obszary tematyczne portalu i zbudować nowe linie biznesowe. Bardzo dziękuję pracownikom za ogromne zaangażowanie, współpracę, pozytywną energię i zaufanie, jakim mnie obdarzyli – mówi Ewa Świstuniuk, dotychczasowa prezeska spółki Wirtualne Media.

Michał Mańkowski od 2012 roku pracował w portalu NaTemat. Pełnił tam m.in. funkcję reportera, wydawcy, szefa newsroomu. W 2017 roku został redaktorem naczelnym, rok później członkiem zarządu. Obie funkcje pełnił do września 2024 roku. Karierę dziennikarską zaczynał jako reporter w dziale miejskim Gazety Olsztyńskiej. Jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim i Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim. W 2014 roku uczestniczył w programie stażowym International Visitor Leadership, organizowanym przez Departament Stanu USA.

Anna Szuszkiewicz jest absolwentką Wydziału Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Szczecińskim oraz studiów podyplomowych kierunku Public Relations na SWPS i kierunku International Business na Uniwersytecie Gdańskim. Przez ostatnich 16 lat jest związana z Wirtualną Polską, w której nadal pełnić będzie funkcję dyrektora marketingu b2b i sponsoringu. Jest też członkiem Rady Programowej Stowarzyszenia Sport Biznes Polska. 

Wirtualne Media działają od 2000 roku. Portal jest największym serwisem poświęconym telewizji, radiu, prasie, internetowi, nowym technologiom, public relations i badaniom marketingowym w Polsce. W rankingu Instytutu Monitorowania Mediów Wirtualne Media zajęły 10 miejsce, wśród najbardziej opiniotwórczych portali ostatniej dekady. Była to najwyższa lokata wśród wszystkich branżowych serwisów w Polsce.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dawid Pożoga szefem marketingu w STS
Z początkiem grudnia Dawid Pożoga dołączył jako Chief Marketing Officer do STS, lidera rynku bukmacherskiego w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który odszedł z firmy po 11 latach pracy.
Rafał Szafraniec dołącza do Value Media
W grudniu do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem w zakresie rekomendacji biznesowych, kompleksowej obsługi mediowej oraz realizacji strategii marketingowych...
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI. Głównym zadaniem Bartosza będzie rozwijanie tego obszaru, budowanie zespołu konsultantów oraz wspieranie klientów dentsu w implementacji narzędzi AI oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku zarówno w Polsce, jak i w całym...
Rafał Kaniecki dołącza do Salestube
Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla gigantów technologicznych takich jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube jako Paid Social & Partnerships Director. W nowej roli będzie łączył działania kreatywne z technologicznymi, koncentrując się na opracowywaniu i wdrażaniu innowacyjnych narzędzi oraz strategii, które umożliwią klientom Salestube pełne...
Andrzej Mężyński nowym szefem Forsal.pl
Z początkiem grudnia Andrzej Mężyński objął stanowisko kierownika Forsal.pl, jednego z kluczowych serwisów ekonomicznych w Polsce. Jego 20-letnie doświadczenie dziennikarskie oraz znajomość nowoczesnych trendów w mediach przyczynią się do dalszego rozwoju portalu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764