logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

  PR 10.05.2023, przeczytano 742 razy
ilustracja

W czwartek 27.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 23 domy produkcyjne aktywnie działające w obszarze produkcji filmów do komunikacji marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-zarzad-stowarzyszenia-producentow-reklamowych,399884,artykul.html

Podczas spotkania podsumowano pierwszy rok działalności i wybrano nowy zarząd, w którego skład weszli:

  • Arleta Robinson (Lucky Luciano Pictures) - prezeska
  • Tomek Dławichowski (Timecode Film Production) – wiceprezes
  • Jarek Gajewski (Lemon) - członek zarządu
  • Tomek Hryniszyn (Baltica Film) – wiceprezes
  • Magda Olak (Tank Production) - członkini zarządu

Członkami Komisji Rewizyjnej zostali:

  • Maciej Maciantowicz (Dynamo)
  • Piotr Miklaszewski (Feelmovie) – przewodniczący
  • Konrad Mikołajczyk (Film Produkcja)
  • Mariusz Pietkiewicz (M5 Film)

„Najważniejszym zadaniem nowego zarządu Stowarzyszenia Producentów Reklamowych będzie wzmacnianie naszej organizacji wewnętrznie i rozwijanie znaczenia SPRu w branży. Szczegóły planu na kolejny rok działalności będziemy konsultować ze wszystkimi członkami, ale już dziś wiemy, że zależy nam na zacieśnianiu dialogu z naszymi klientami, w celu wypracowania wspólnego rozumienia tego, czym są efektywna produkcja reklamowa i dobry przetarg. 

Planujemy również wdrażanie wybranych standardów wypracowanych przez rynki zagraniczne, m.in. na polu zrównoważonego rozwoju. Właśnie staliśmy się pełnoprawnym członkiem CFPe - organizacji zrzeszającej producentów reklamowych w całej Europie i od razu intensywnie włączamy się w jej działania.

Będziemy też wspierać młodych producentów i pracowników branży, dzieląc się naszym doświadczeniem i współpracując ze szkołami filmowymi. 

Marzy mi się nowy konkurs branżowy, firmowany przez SPR, ale to wymaga jeszcze wewnętrznych rozmów w Stowarzyszeniu. Osobiście chciałabym tak kierować działalnością SPR, by członkowie Stowarzyszenia czuli, że ich obecność w naszej organizacji przynosi im wymierne korzyści i przyczynia się do ich lepszego funkcjonowania w branży reklamowej. 

Jesteśmy otwarci dla wszystkich domów produkcyjnych, niezależnie od skali ich działalności i zachęcamy do dołączenia do nas. Tylko razem możemy realnie zmieniać branżę, która od wielu lat oczekuje na uporządkowanie ważnych dla jej działania procesów.” – powiedziała nowa prezeska Stowarzyszenia Producentów Reklamowych.

Organizacja szacuje, że na profesjonalnym rynku produkcji działa około 40 domów produkcyjnych, z czego 23 już należy do Stowarzyszenia, a kolejne są w procesie przyjmowania.

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych, to organizacja działająca na rynku od kwietnia 2022 roku. Jej celem jest reprezentowanie interesów szerokiego środowiska producentów filmów reklamowych oraz działanie w kierunku rozwiązywania problemów i wyzwań stojących przed branżą. SPR współpracuje blisko z innymi organizacjami branżowymi w Polsce i za granicą w celu wypracowania wspólnych standardów.

W ramach SPR działa 8 grup roboczych, pracujących nad istotnymi dla organizacji sprawami.

  1. Grupa prawna (umowy z podwykonawcami, ujednolicone dokumenty produkcyjne)
  2. Grupa komunikacji i PR (kontakt z mediami branżowymi i wizerunek)
  3. Grupa Film Crews (kontakty z przedstawicielami ekip filmowych, wdrażanie dobrych praktyk).
  4. Grupa BHP (wytyczne BHP podczas zdjęć jak i w pre oraz post produkcji).
  5. Grupa Zagranica (wymiana doświadczeń z organizacjami i podmiotami zagranicznymi. Promocja członków SPR zagranicą).
  6. Grupa Adgoesgreen & Kodeks Etyczny (współpraca ze SKM SAR przy tworzeniu katalogu „zielonych” rozwiązań, redukujących negatywny wpływ branży na środowisko).
  7. Grupa Szkolenia i Warsztaty (opracowanie tematów i przeprowadzenie szkoleń dla członków SPR oraz klientów).
  8. Grupa Standardów Produkcji (wypracowanie standardów produkcji reklamowej i nadzorowanie ich przestrzegania).

Obecnie Stowarzyszenie Producentów Reklamowych zrzesza 23 domy produkcyjne:

  1. Baltica Film
  2. Bites Studio
  3. Dobro Films
  4. Dynamo Film
  5. F25
  6. Feel Movie
  7. Film Fiction
  8. Filmokracja
  9. Film Produkcja
  10. Film Reaktor
  11. Graffiti Films
  12. HighNoon
  13. Houdini Film
  14. Lemon
  15. Lucky Luciano Pictures
  16. Studio Filmowe M5
  17. Moon Films
  18. Spokój Film
  19. Tank Production
  20. Timecode Film Production
  21. Truskavka
  22. Watchout Studio
  23. Warsaw Witches Association

Źródło: SPR

www.sprfilm.pl

Dodatkowe informacje:

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR) powstało w kwietniu 2022r. Stowarzyszenie przyjęło jako cele: poprawę warunków pracy zespołów produkcyjnych i ekip zdjęciowych, wypracowanie etycznych zasad pracy, wzmocnienie eksperckiej roli producentów i kierowników produkcji w procesie powstawania filmów reklamowych, wzmocnienie atrakcyjności całej branży dla młodych pracowników. Do Stowarzyszenia mogą przystąpić domy produkcyjne, które otrzymały rekomendację co najmniej dwóch aktualnych członków oraz podpisały zobowiązanie do przestrzegania statutu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bossa Nova Events dla Tectum Group
17 maja 2024 roku Tectum Group, ekspert w usługach dekarskich na polskim rynku, zorganizował wydarzenie celebrujące 20-lecie swojej działalności w Polsce oraz inaugurujące nową siedzibę firmy. Realizację eventu powierzono agencji Bossa Nova Events, należącej do grupy Creative Brand Stories.
PIAP uczestniczy w spotkaniu EAC w Sztokholmie
Europejskie stowarzyszenia jednoczą się, aby rozwijać branżę produktów promocyjnych. W dniach 23-24 maja 2024 roku w Sztokholmie w Szwecji Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) uczestniczyła jako słuchacz w spotkaniu kilku europejskich stowarzyszeń i Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Promocyjnych (PPAI). Podczas wydarzenia przedstawiciele dziesięciu...
Stor9 z rekordowym wzrostem przychodów w 2023 roku
Stor9 – firma dynamicznie rozwijająca się w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233% osiągając poziom 457 tys. zł.
mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
Kawy Nescafé w nowych opakowaniach
NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764