logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

  PR 10.05.2023, przeczytano 1195 razy
ilustracja

W czwartek 27.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 23 domy produkcyjne aktywnie działające w obszarze produkcji filmów do komunikacji marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-zarzad-stowarzyszenia-producentow-reklamowych,399884,artykul.html

Podczas spotkania podsumowano pierwszy rok działalności i wybrano nowy zarząd, w którego skład weszli:

  • Arleta Robinson (Lucky Luciano Pictures) - prezeska
  • Tomek Dławichowski (Timecode Film Production) – wiceprezes
  • Jarek Gajewski (Lemon) - członek zarządu
  • Tomek Hryniszyn (Baltica Film) – wiceprezes
  • Magda Olak (Tank Production) - członkini zarządu

Członkami Komisji Rewizyjnej zostali:

  • Maciej Maciantowicz (Dynamo)
  • Piotr Miklaszewski (Feelmovie) – przewodniczący
  • Konrad Mikołajczyk (Film Produkcja)
  • Mariusz Pietkiewicz (M5 Film)

„Najważniejszym zadaniem nowego zarządu Stowarzyszenia Producentów Reklamowych będzie wzmacnianie naszej organizacji wewnętrznie i rozwijanie znaczenia SPRu w branży. Szczegóły planu na kolejny rok działalności będziemy konsultować ze wszystkimi członkami, ale już dziś wiemy, że zależy nam na zacieśnianiu dialogu z naszymi klientami, w celu wypracowania wspólnego rozumienia tego, czym są efektywna produkcja reklamowa i dobry przetarg. 

Planujemy również wdrażanie wybranych standardów wypracowanych przez rynki zagraniczne, m.in. na polu zrównoważonego rozwoju. Właśnie staliśmy się pełnoprawnym członkiem CFPe - organizacji zrzeszającej producentów reklamowych w całej Europie i od razu intensywnie włączamy się w jej działania.

Będziemy też wspierać młodych producentów i pracowników branży, dzieląc się naszym doświadczeniem i współpracując ze szkołami filmowymi. 

Marzy mi się nowy konkurs branżowy, firmowany przez SPR, ale to wymaga jeszcze wewnętrznych rozmów w Stowarzyszeniu. Osobiście chciałabym tak kierować działalnością SPR, by członkowie Stowarzyszenia czuli, że ich obecność w naszej organizacji przynosi im wymierne korzyści i przyczynia się do ich lepszego funkcjonowania w branży reklamowej. 

Jesteśmy otwarci dla wszystkich domów produkcyjnych, niezależnie od skali ich działalności i zachęcamy do dołączenia do nas. Tylko razem możemy realnie zmieniać branżę, która od wielu lat oczekuje na uporządkowanie ważnych dla jej działania procesów.” – powiedziała nowa prezeska Stowarzyszenia Producentów Reklamowych.

Organizacja szacuje, że na profesjonalnym rynku produkcji działa około 40 domów produkcyjnych, z czego 23 już należy do Stowarzyszenia, a kolejne są w procesie przyjmowania.

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych, to organizacja działająca na rynku od kwietnia 2022 roku. Jej celem jest reprezentowanie interesów szerokiego środowiska producentów filmów reklamowych oraz działanie w kierunku rozwiązywania problemów i wyzwań stojących przed branżą. SPR współpracuje blisko z innymi organizacjami branżowymi w Polsce i za granicą w celu wypracowania wspólnych standardów.

W ramach SPR działa 8 grup roboczych, pracujących nad istotnymi dla organizacji sprawami.

  1. Grupa prawna (umowy z podwykonawcami, ujednolicone dokumenty produkcyjne)
  2. Grupa komunikacji i PR (kontakt z mediami branżowymi i wizerunek)
  3. Grupa Film Crews (kontakty z przedstawicielami ekip filmowych, wdrażanie dobrych praktyk).
  4. Grupa BHP (wytyczne BHP podczas zdjęć jak i w pre oraz post produkcji).
  5. Grupa Zagranica (wymiana doświadczeń z organizacjami i podmiotami zagranicznymi. Promocja członków SPR zagranicą).
  6. Grupa Adgoesgreen & Kodeks Etyczny (współpraca ze SKM SAR przy tworzeniu katalogu „zielonych” rozwiązań, redukujących negatywny wpływ branży na środowisko).
  7. Grupa Szkolenia i Warsztaty (opracowanie tematów i przeprowadzenie szkoleń dla członków SPR oraz klientów).
  8. Grupa Standardów Produkcji (wypracowanie standardów produkcji reklamowej i nadzorowanie ich przestrzegania).

Obecnie Stowarzyszenie Producentów Reklamowych zrzesza 23 domy produkcyjne:

  1. Baltica Film
  2. Bites Studio
  3. Dobro Films
  4. Dynamo Film
  5. F25
  6. Feel Movie
  7. Film Fiction
  8. Filmokracja
  9. Film Produkcja
  10. Film Reaktor
  11. Graffiti Films
  12. HighNoon
  13. Houdini Film
  14. Lemon
  15. Lucky Luciano Pictures
  16. Studio Filmowe M5
  17. Moon Films
  18. Spokój Film
  19. Tank Production
  20. Timecode Film Production
  21. Truskavka
  22. Watchout Studio
  23. Warsaw Witches Association

Źródło: SPR

www.sprfilm.pl

Dodatkowe informacje:

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR) powstało w kwietniu 2022r. Stowarzyszenie przyjęło jako cele: poprawę warunków pracy zespołów produkcyjnych i ekip zdjęciowych, wypracowanie etycznych zasad pracy, wzmocnienie eksperckiej roli producentów i kierowników produkcji w procesie powstawania filmów reklamowych, wzmocnienie atrakcyjności całej branży dla młodych pracowników. Do Stowarzyszenia mogą przystąpić domy produkcyjne, które otrzymały rekomendację co najmniej dwóch aktualnych członków oraz podpisały zobowiązanie do przestrzegania statutu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salestube wchodzi na rynek brytyjski
Salestube, spółka MarTech & e-commerce connected należąca do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce, otwiera nowe biuro w Londynie – europejskim centrum reklamy i innowacji technologicznych. Ekspansja na rynek brytyjski odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją...
FESPA: Mimaki Europe z nową wizją i ofertą
Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO
Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.
Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764