logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

  PR 19.04.2024, przeczytano 584 razy
ilustracjastrzałka

W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-zarzad-stowarzyszenia-producentow-reklamowych,403911,artykul.html

Na kolejną kadencję, decyzją Walnego Zgromadzenia ponownie zostali wybrani:

  • Arleta Robinson (Lucky Luciano Pictures) – prezeska.
  • Tomek Dławichowski (Timecode Film Production) – wiceprezes.
  • Magda Olak (Tank Production) – wiceprezes.

Nowymi Członkami Zarządu zostali Maciej Maciantowicz (Dynamo) i Jakub Laskus (Bites Studio).

Do Komisji Rewizyjnej zostali powołani: Mariusz Pietkiewicz (M5 Film) – przewodniczący, Kamila Boruc-Adamska (Trunskavka), Piotr Miklaszewski (Feelmovie).

„Bardzo dziękuję koleżankom i kolegom za zaufanie i ponowny wybór na funkcję prezeski. Traktuję to jako sygnał, że kierunek jaki wraz z poprzednim zarządem obraliśmy, odzwierciedla potrzeby producentów zrzeszonych w SPR. Za nami bardzo pracowite 12 miesięcy. Kolejna kadencja zarządu też nie będzie łatwa. Zmiany w branży przyspieszają, pojawia się kilka zjawisk, które mogą mieć znaczenie wręcz systemowe – myślę tu o szeroko pojętym ESG, o rosnących kosztach produkcji oraz generatywnej AI. Nowe priorytety dla SPR wyznaczy na pierwszym posiedzeniu zarząd, ale już wiemy, że wymienione wyzwania na pewno znajdą się w kręgu naszego zainteresowania jako organizacji.” – powiedziała Arleta Robinson, prezeska.

Tomek Dławichowski – ponownie wybrany na wiceprezesa SPR dodaje: „Poprzedni zarząd za swój priorytet uznał zbudowanie mocnej pozycji SPR’u w branży. Myślę, że to się udało w 100%, dlatego za to poświęcenie i wkład chciałem serdecznie podziękować wszystkim członkom poprzedniego zarządu oraz członkom Stowarzyszenia. Po 12 miesiącach jesteśmy jako SPR silną marką i szanowanym partnerem dla organizacji branżowych. Liczę, że nasze wspólne działania wpłyną pozytywnie na rozwój branży. Tylko razem możemy skutecznie transformować rynek, na którym działamy.”

W ramach SPR działa obecnie 5 stałych grup roboczych, pracujących nad istotnymi dla organizacji sprawami.

  1. Grupa Zrównoważona Produkcja i ESG (działania z obszaru ESG, w szczególności tworzenie zrównoważonych rozwiązań produkcyjnych, kalkulatory CO2, szkolenia wewnętrzne).
  2. Grupa AI (monitorowanie rozwoju AI i jej wpływu na branżę, debaty i szkolenia wewnętrzne).
  3. Grupa Zagranica (wymiana doświadczeń z organizacjami i podmiotami zagranicznymi. Promocja SPR na innych rynkach).
  4. Grupa Komunikacja i PR (kontakt z mediami i organizacjami branżowymi, działania wizerunkowe).
  5. Grupa Produkcja (opracowywanie wytycznych, standardów produkcyjnych i rekomendacji, kontakt z przedstawicielami ekip filmowych, wdrażanie dobrych praktyk).

W skład grup roboczych wchodzą zarówno członkowie Stowarzyszenia, jak i zewnętrzni eksperci, wnoszący potrzebne kompetencje. Nadzór nad pracami sprawują członkowie Zarządu.

„Działanie naszego Stowarzyszenia przejawia się przede wszystkim w grupach roboczych. Jestem po raz trzeci w Zarządzie SPR i widzę, że z roku na rok nasza organizacja funkcjonuje coraz sprawniej. Wszyscy uczymy się jak optymalnie dzielić swój czas pomiędzy pracę zawodową i tę na rzecz branży. Wierzę, że jako nowy zarząd będziemy działać sprawnie i aktywnie, ponieważ mamy świadomość jak duże zmiany czekają nas ze względu na 3 kwestie: ESG, AI oraz rosnące koszty produkcji.” – powiedziała Magda Olak – wiceprezes SPR.

Organizacja szacuje, że na profesjonalnym rynku produkcji działa około 50 firm produkcyjnych i postprodukcyjnych, z czego 29 należy już do Stowarzyszenia. Są to:

  1. ATM Virtual
  2. Baltica Film
  3. Bites Studio
  4. ColorOffOn
  5. Dobro Films
  6. Dynamo Film
  7. F25
  8. Feel Movie
  9. Filmokracja
  10. Film Produkcja
  11. Film Reaktor
  12. Graffiti Films
  13. Houdini Film
  14. Ilamtic
  15. Lemon
  16. Locomotive
  17. Lucky Luciano Pictures
  18. M5 Film
  19. Moon Films
  20. OTO Film
  21. Riots
  22. Spokój Film
  23. Szut Szut Studio
  24. Tank Production
  25. Timecode Film Production
  26. Truskavka
  27. Watchout Studio
  28. Vufinder Studios
  29. Xantus

Źródło: Stowarzyszenie Producentów Reklamowych

www.sprfilm.pl

Dodatkowe informacje:

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych jest obecnie najliczniejszą organizacją w Polsce skupiającą firmy z obszaru produkcji i postprodukcji filmów do komunikacji marketingowej. Do Stowarzyszenia mogą przystąpić profesjonalne firmy, które otrzymają rekomendację co najmniej dwóch aktualnych członków oraz podpiszą zobowiązanie do przestrzegania statutu. Celem SPR jest reprezentowanie interesów szerokiego środowiska producentów filmów reklamowych oraz działanie w kierunku rozwiązywania problemów i wyzwań stojących przed branżą. SPR współpracuje blisko z innymi organizacjami branżowymi w Polsce i za granicą, m.in. z SAR, POR, IAA, PSML, KIPA oraz europejską federacją CFPE (Commercial Film Producers of Europe), co umożliwia budowanie synergii i wypracowywanie wspólnych standardów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marta Kordowska business managerem w Value Media
Do zespołu Pauliny Przetackiej [business director] w agencji mediowej Value Media dołączyła Marta Kordowska, która objęła stanowisko business managera. Będzie odpowiedzialna za wsparcie biznesowe, strategiczne i mediowe 360 klienta TVP oraz koordynowanie pracy dedykowanego zespołu. 
YOC Poland wzmacnia dział Studio
Do zespołu YOC Poland dołączyły Magdalena Grosz-Górska i Karolina Bloch, wzmacniając dział Studio, odpowiedzialny za tworzenie high impactowych kreacji reklamowych dla klientów prowadzących z YOC swoje kampanie mobile/digital. Jednocześnie pracę w firmie zaczyna też Maciej Krupa, który na stanowisku Junior Publisher Manager będzie odpowiedzialny...
Klaudia Klimek wzmacnia zespół B2B w Good One PR
Agencja Good One PR rozwija kompetencje w obszarze komunikacji B2B i public affairs. Do zespołu kierowanego przez Michała Zębika dołączyła Klaudia Klimek, specjalistka PR oraz PA. Nowa członkini zespołu wnosi bogate doświadczenie w pracy z sektorem energetycznym i administracją publiczną, z naciskiem na działania związane ze zrównoważonym rozwojem.
Grzegorz Pawlak dołączył do Newline Interactive
Od marca 2025 roku Grzegorz Pawlak dołączył do zespołu Newline Interactive obejmując stanowisko Business Development Managera. Jest odpowiedzialny za utrzymywanie relacji z partnerami i klientami końcowymi marki. W warszawskim Showroomie Newline udziela merytorycznego wsparcia podczas prezentacji, szkoleń i webinarów, z dużą swobodą poruszając się po zagadnieniach...
Biuro ZFPR z nowym Dyrektorem
Od 1 kwietnia br. następują zmiany personalne w Biurze Związku Firm Public Relations. Dotychczasowa Dyrektorka Katarzyna Rudzik pełni swoją funkcję do końca miesiąca, przekazując w tym czasie obowiązki nowemu Dyrektorowi Cezaremu Nowakowi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764