logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy zespół kreatywny w Mullenlowe Warsaw

  PR 18.08.2022, przeczytano 407 razy
ilustracjastrzałka

Karolina Pietrzyk - jako senior digital art director i Marcin Nowosielski - jako senior copywriter, dołączyli do zespołu kreacji agencji MullenLowe Warsaw. Choć wcześniej pracowali osobno, tworząc team wnoszą bogate doświadczenie pracy dla uznanych marek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-zespol-kreatywny-w-mullenlowe-warsaw,396931,artykul.html

W związku z udaną pierwszą połową roku i większym zakresem prac - MullenLowe Warsaw pozyskała ostatnio nowe projekty m.in. Jameson (Wyborowa Pernod Ricard), Maybelline New York (L’Oreal Polska), agencja inwestuje w talenty. Zatrudniając nowych kreatywnych stawia na ich wszechstronne doświadczenie pracy dla różnych marek, potwierdzone również w lokalnych i międzynarodowych konkursach.

Karolina Pietrzyk w reklamie pracuje od 12 lat - dotąd m.in. w agencjach Saatchi & Saatchi IS, Havas Worldwide, Change Integrated. Za kampanię dla Bee Saving Paper zdobyła srebra i brązy w konkursach Golden Drum, KTR, Innovation oraz shortlistę w Cannes Lions. Pracowała także dla m.in. dla Visa, Axa, Brown-Forman (Jack Daniels, Finlandia), Banku Millenium, Jacobs, Carrefour czy przy globalnych projektach Coty (Bourjois, Maxfactor) oraz Procter&Gamble. Jej plakaty doceniono na wielu międzynarodowych wystawach, m.in. International Poster Biennale in Mexico, Golden Drum OFF, Mail & Design Wirtualne Biennale Praga, Polish Graphic Design Awards. Ponadto, jako head of creative w Sygnis New Technologies, poznawała możliwości druku 3D oraz wprowadzała ofertę automatyzacji fotografii e-commerce. Obroniła także doktorat na wydziale grafiki na warszawskiej ASP.

- Cieszymy się, że Karolina i Marcin zdecydowali się połączyć siły i pracować z nami - mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny MullenLowe Warsaw. - Od pierwszego dnia w agencji wykazują ambicję robienia rzeczy ważnych, twórczych i efektywnych. Jesteśmy pewni, że ich zaangażowanie i wszechstronność docenią także nasi klienci - podkreśla szef kreacji MullenLowe Warsaw, która zatrudnia obecnie 14 kreatywnych.

Natomiast Marcin Nowosielski pracuje w branży od 23 lat - wcześniej m.in. w agencjach Havas, Brain, Publicis. Jest autorem pomysłu platformy komunikacji „Bohater domu” dla Leroy Merlin - nagrodzonej EFFIE Long Term, hasła “Sprawdź, czy nie szukasz” dla Pracuj.pl oraz kampanii ING, Heyah, Totalizatora Sportowego, Hoop Coli czy Reckitt-Benckiser.

Źródło: Optus Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska i Fundacja Digital University pomagają zrozumieć świat
20 września dentsu Polska wraz z Fundacją Digital University ruszają z nowym projektem edukacyjno-społecznym skierowanym do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców. Na kanale YouTube ukaże się seria filmów poruszających istotne i aktualne tematy ze świata digitalu. Celem przedsięwzięcia jest pomoc młodym ludziom w zrozumieniu tego, co dzieje się wokół...
11. edycja Dotykam=Wygrywam oficjalnie rozpoczęta
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl
Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w...
W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.
Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy
Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764