logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy zestaw domowy reprezentacji Włoch

  PR 30.05.2022, przeczytano 621 razy
ilustracja

Firma PUMA zaprezentowała dziś koszulkę domową reprezentacji Włoch, która w nowoczesny sposób nawiązuje do klimatów retro. Stroje domowe to świeże spojrzenie na klasykę i nawiązanie do tradycji włoskiej piłki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-zestaw-domowy-reprezentacji-wloch,396061,artykul.html

Dziedzictwo w każdym calu

2022 to dla PUMA rok wspaniałego futbolu i włoskich, niebieskich koszulek. Złote akcenty i retro czcionki nawiązują do stylowych koszulek czterech kultowych pokoleń. To z ich powodu nowa koszulka reprezentacji została podzielona na ćwiartki, które oddają hołd zwycięskim składom z lat 1934, 1938, 1982 i 2006, które odniosły wyjątkowe zwycięstwa na Mistrzostwach Świata.

- Koszulki piłkarskie są częścią włoskiej kultury. Od zawsze charakteryzują je styl, moda i szacunek do historii. – powiedział Marco Mueller, Senior Head of Product Line Management Teamsport Apparel. - Przywiązanie uwagi do szczegółów jest dla nas bardzo ważne. Naszym celem było stworzenie stylowej koszulki, która łączy różne pokolenia Włochów i jest hołdem dla niesamowitej historii włoskiego futbolu oraz pasji, z jaką Włosi podchodzą do tej pięknej dyscypliny.

- Ta koszulka będzie ostatnią, w której wyjdę na boisko jako reprezentant Włoch. Jestem dumny, że po raz ostatni będę mógł wyjść na stadion Wembley w niebieskich barwach. - powiedział Giorgio Chiellini, kapitan reprezentacji Włoch. - Ta koszulka na zawsze pozostanie w moim sercu. Jak zawsze zrobię wszystko, co w mojej mocy, aby uszanować jej dziedzictwo.

- Nowa koszulka jest hołdem dla pokoleń włoskiego futbolu. Mamy nadzieję, że będzie nam towarzyszyć w trakcie międzynarodowych sukcesów, które osiągniemy w przyszłości. – powiedziała Sara Gama, kapitanka żeńskiej reprezentacji Włoch. - Będziemy nosić tę koszulkę z dumą i mamy nadzieję, że wszyscy Włosi będą spełniać marzenia razem z nami.

Stary styl, nowe technologie

Dzięki zastosowaniu wydajnej tkaniny ULTRAWEAVE, koszulka należy do najlżejszych i najwygodniejszych, jakie kiedykolwiek zaprojektowała PUMA. Wersja Replica jest wykonana w 100% z poliestru pochodzącego z recyklingu, a dzięki technologii DryCELL zapewnia komfort, niezależnie od warunków otaczających piłkarzy.

Nowy zestaw domowy zadebiutuje na boisku 1 czerwca, kiedy reprezentacja Włoch podejmie Argentynę na stadionie Wembley w trakcie finału CONMEBOL UEFA Cup of Champions. W nowym zestawie zagrają drużyny żeńskie, męskie i młodzieżowe.

Nowe stroje reprezentacji Włoch będą dostępne od 30 maja na stronie PUMA.com, w sklepach PUMA i u wiodących sprzedawców detalicznych na całym świecie.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764